четвер, 29 січня 2015 р.

Іноді я думаю, що я - вода... Можна зачерпнути склянкою, але можна наповнити море. Вся справа у місткості посудини і ще - в розмірах спраги... Марина Цвєтаєва

Іноді я думаю, що я - вода... Можна зачерпнути склянкою, але можна наповнити море. Вся справа у місткості посудини і ще - в розмірах спраги... Марина Цвєтаєва



Мене у мене не відбере ніхто. Набоков



Я ніколи не слухаю нікого, хто критикує мої космічні подорожі, мої атракціони або моїх горил. Коли це відбувається, я просто упаковую моїх динозаврів і виходжу з кімнати. Рей Бредбері



Я відчував таке відчайдушне самотність, що хотів покінчити з собою. Втримала мене думка, що моя смерть не засмутить нікого, нікого на світі і в смерті я опинюся ще більш самотнім, ніж у житті. Сартр



М. Ю. Лермонтов



Вона не гордою красою
Приваблює юнаків живих,
Вона не водить за собою
Натовп вздыхателей німих.
І стан її не стан богині,
І груди хвилею не встає,
І в ній ніхто своєї святині,
Припавши до землі, не визнає;
Проте всі її рухи,
Усмішки, мови і риси
Так сповнені життя, натхнення,
Так сповнені дивовижної простоти.
Але голос душу проникає
Як вспоминанье кращих днів,
І серце любить і страждає,
Майже соромлячись любові своєї.


Що може дати одна людина іншій, крім краплі тепла? І що може бути більше цього? © Еріх Марія Ремарк



Чим менше навколишні знають про твоє особисте життя, тим вдаліше вона складається.



Люди живуть і мають одні й ті ж імена - і різні, майже карнавальні маски. Хто відрізнить героя від зрадника, а повію від святої? Маркес. Сто років самотності



- Дивна ти.


- Не дивна. Просто роблю що хочу. І кажу що хочу.
- Непросто, напевно, доводиться.
- Не складніше, ніж іншим. Вони витрачають час і сили, щоб бути такими, як усі, а я - на те, щоб бути собою.
Витрати однакові.
Результат різний.

Мацуо Монро. Навчи мене вмирати


У світі немає нічого абсолютно помилкового - навіть зламаний годинник двічі на добу показує точний час. Пауло Коельо



Я переконаний, що щастя не має нічого спільного з грошима. © Такеші Кітано



Надія, що в старості насладишься тим, у чому відмовляв собі все життя - ілюзія. Антуан де Сент Екзюпері "Цитадель"



Найбільша людська дурість - боязнь. Страх зробити вчинок, поговорити, зізнатися. Ми завжди боїмося, і тому так часто програємо. © Бернард Шоу



Бідність полягає не в зменшенні майна, а у збільшенні ненаситності. Платон



Якщо жінка веде себе, як дитина, значить, вона щаслива. © Сергій Веденні



Життєрадісність - це не тільки ознака здоров'я, але ще й найдієвіший засіб, яка рятує від хвороб. © Семюел Смайлс



Щастя не треба шукати - їм треба бути. © Ошо



Псує людей не бідність чи багатство, а заздрість і жадібність.



Основна ваша помилка полягає в тому, що ви недооцінюєте значення людських очей. Зрозумійте, що мова може приховати істину, а очі - ніколи! © Михайло Булгаков



Я відповідаю за те, що говорю, але не відповідаю за те, що ви чуєте.



Про щастя можна говорити хвилин п'ять, не більше. Тут нічого не скажеш, крім того, що ти щасливий. А про нещастя люди розповідають ночі безперервно. Ремарк



Ніколи не знаєш, що прийде завтра - ранок або наступна життя... © Тибетська прислів'я



Я нічого не прошу. Я тільки хотіла, щоб одного разу вранці, поки ще закриті очі мої, змінився б весь світ. Юкіо Місіма



АФФЕКТАЦИЯ - неприродність (мовлення, прийомів), почуття напоказ.



«Приймаючи себе такими, які ми є, ми втрачаємо надії стати тими, якими повинні бути» © Джон Фаулз / Волхв



«В житті важливо вміти вибрати для всякої справи потрібний момент. У цьому вся суть» © Ерленд Лу / Мулей

Немає коментарів:

Дописати коментар