пʼятниця, 27 червня 2014 р.

Скульптура в Новій Зеландії, що виглядає як намальована..

Скульптура в Новій Зеландії, що виглядає як намальована..

Скульптура в Новій Зеландії, що виглядає як намальована..


Аквапарк. Острів Балі.

Аквапарк. Острів Балі.


Різдвяні вогні, Малайзія.

Різдвяні вогні, Малайзія.


Цікаві спільноти. Рекомендуємо підписатися:



-- vk.com/v5umm - 5 розумних думок
-- vk.com/xfilm - 5 кращих фільмів
-- vk.com/jokesss - 5 смішних анекдотів (+18)
-- vk.com/v5sovetov - 5 корисних порад
-- vk.com/soberidom - 5 креативних ідей
-- vk.com/every0 - 5 прекрасних фотографій
-- vk.com/discoverygroup - 5 чудес світла
Цікаві спільноти. Рекомендуємо підписатися:
Цікаві спільноти. Рекомендуємо підписатися:
Цікаві спільноти. Рекомендуємо підписатися:
Цікаві спільноти. Рекомендуємо підписатися:
Цікаві спільноти. Рекомендуємо підписатися:
Цікаві спільноти. Рекомендуємо підписатися:
Цікаві спільноти. Рекомендуємо підписатися:


Магазин M&m's на вагу.

Магазин M&m's на вагу.


Чому газети лякають нас кінцем світу, не скасували передплату на 2013 рік?

Чому газети лякають нас кінцем світу, не скасували передплату на 2013 рік?


10 коротких історій про життя.


Історії, які змушують задуматися.

1. Сьогодні я чув, як один з моїх колег кепкував над іншим через те, що той їздить на роботу на громадському транспорті, а не на особистому автомобілі. А трохи пізніше я чув, як цей же колега просив свого кредитора про відстрочку.

2. Сьогодні я повідомив своїй пацієнтці, що її син народиться з деформованою лівою рукою, на хвилину вона задумалася, а потім сказала: "Я знала, що він буде особливим."

3. Сьогодні одна знайома жінка розповіла мені, як сильно вона страждала, коли її дочка загинула в автокатастрофі. Вона дуже довго не могла прийти до тями від горя, її життя зупинилося, вона постійно оплакувала її. А одного разу вночі їй приснилася маленька дівчинка. Вона несла дві величезні відра. Відразу було видно, що їй дуже важко. Кожен крок давався їй з величезним трудом. Моя знайома запитала у дівчинки: “Що ти несеш? ", а вона відповіла: "Це твої сльози, мама". З цього дня вона взяла себе в руки і більше не плакала.

4. Сьогодні в магазині я бачив дівчинку років восьми. Вона розмовляла з собакою, гладила її і посміхалася. Осторонь стояли її батьки. Вони, тримаючись за руки, спостерігали за нею і по їхніх обличчях було видно, що вони щасливі. Трохи пізніше я дізналася, що їх дочка хвора на аутизм і вони перший раз почули, як вона говорить повними реченнями.

5. Сьогодні, коли я плакала через те, що мене кинув хлопець, моя бабуся погладила мене по плечу і сказала: “Все змінюється, але сонце завжди встає на наступний день. Погана новина полягає в тому, що немає нічого постійного, хороша новина полягає в тому ж."

6. Сьогодні, зупинившись у своєму автомобілі на світлофорі, я заслухавшись мелодією, що звучить з колонок, став барабанити в такт в повітрі, ніби переді мною ударна установка. Раптом я помітив, що за мною спостерігає дівчина з сусіднього автомобіля. Я знітився і хотів вже відвести погляд, як несподівано побачив, що вона посміхнулася і почала грати на уявній гітарі. Ми продовжували грати разом, а потім загорівся зелений світло і наш джем-сейшн закінчився.

7. Сьогодні після п'яти років шлюбу я нарешті вирішила розповісти своєму чоловікові звідки шрами на моїх зап'ястях. У відповідь він посміхнувся, показав мені свої такі ж шрами і сказав: "Я все розумію Я люблю тебе". Наша любов врятувала нас.

8. Сьогодні я зрозумів, що всі останні п'ять років я думав тільки про себе. А тепер, коли вона пішла, я можу думати тільки про неї.

9. Сьогодні мій 4-річний син попросив мене пограти з ним в динозаврів. А коли я погодилася, він дуже здивувався і до свого жаху я зрозуміла, що він очікував почути "ні".

10. Сьогодні моя знайома дівчина, в яку я закоханий останні п'ять років, попросила у мене порада - варто їй розлучитися зі своїм хлопцем. Я сказав, що їй варто залишитися з ним, бо він піклується про неї і вони люблять один одного.
10 коротких історій про життя.


Водна гірка в Лас-Вегасі..

Водна гірка в Лас-Вегасі..


Залізниця в Швейцарії.

Залізниця в Швейцарії.

Немає коментарів:

Дописати коментар