середа, 26 лютого 2014 р.

Пил, збільшена в 22 мільйони разів

Пил, збільшена в 22 мільйони разів

Пил, збільшена в 22 мільйони разів


Білий кіт в японському акваріумі Сімане (Shimane Aquarium) навчився видувати бульбашки у вигляді кілець

Білий кіт в японському акваріумі Сімане (Shimane Aquarium) навчився видувати бульбашки у вигляді кілець


Історія з життя Володимира Познера:



"Я прилетів з Москви в Нью-Йорк. Пройшов паспортний контроль. Поїхав у готель і виявив, що паспорти немає. То його вкрали, то я його упустив, але факт залишався фактом : паспорт пропав.
Наступного ранку, рівно о дев'ятій, я подзвонив в Паспортний центр міста Нью-Йорка. Як не старався, не зміг добитися живого людського голосу, а нескінченна запис не роз'яснення
сприйняв, як мені поступити. І я поїхав. Центр цей теж знаходиться в нижній частині острова і виглядає так само безбарвно, як той, в якому я отримав громадянство. Біля входу стояли двоє озброєних автоматами охоронців. Я підійшов і почав:
- Я втратив паспорт і хотів би... Один з них перебив мене:
- Прямо, ліворуч по коридору, біле віконце.
У віконці сиділа афроамериканка.
- Я втратив паспорт... - заговорив я, але вона перебила:
- Білий телефон на стінці праворуч. І справді, на стіні висів білий телефон, а поруч з ним, за прозорою пластмасовою захистом, була прикріплена інструкція. Починалася вона так:
1. Підніміть трубку.
2. Почувши гудок натисніть цифру "1".
3. Почувши слово "говорите", чітко і ясно викладіть своє питання... "
І так далі. Таким чином я отримав порядковий номер і час, коли повинен піднятися на десятий поверх у зал номер такий-то. На годиннику було 9:30 ранку, а на зустріч мені призначали на 11:00. Я вийшов, попив кави, почитав газету і повернувся без п'яти одинадцять.
- Мій номер такий-то, - сказав я охоронцям, які жестом запросили мене пройти. Я піднявся на десятий поверх, увійшов до великої зали, частина якого складалася з засклених віконець. Не встиг я сісти, рівно об одинадцятій пролунав голос: "Володимир Познер, вікно номер три". Я підійшов. Мене чекав чоловік років п'ятдесяти, особа якого я чомусь запам'ятав - може, тому, що він дивно схожий на Чехова.
- Привіт, як справи? - запитав він.
- Та так собі.
- Що сталося?
- Так то в мене вкрали, то я втратив паспорт.
- Ну, це не біда. Ось вам бланк, заповніть його.
Я заповнив і повернув бланк Чехову.
- Та-ак, - протягнув він, - ви натуралізований громадянин США? Я кивнув.
- Це трохи ускладнює справу. У вас є документ, що підтверджує ваше громадянство?
- Є, але він у Москві, я його не вожу з собою.
- А даремно. Треба мати при собі хоча б ксерокопію.
- Я можу подзвонити в Москву і попросити, щоб прислали мені в готель копію факсом-поїду, отримаю і повернуся до вас.
- Добре, буду чекати, - сказав Чехов.
Я тут же зателефонував, помчав у готель, де факс вже чекав мене. Взявши його, повернувся в Паспортний центр. В половині першого я підійшов до віконця номер 3 і простягнув факсимільну копію. Чехов подивився на неї, похитав головою і сказав:
- Сер, мені дуже шкода, але я отримав роз'яснення, що нам потрібен оригінал.
- Але оригінал в Москві. Не можу ж я летіти туди, не маючи паспорта!
- Не треба, сер, не нервуйте. У Вашингтоні є другий оригінал, який нам пришлють. Але ця операція буде коштувати вам дев'яносто доларів.
Я готовий був заплатити будь-яку суму, аби отримати паспорт.
- Містер Познер, - сказав Чехов, вас будуть чекати рівно в три години в залі номер два. Я вийшов на вулицю, з'їв хот-дог"з усіма причандалами"- так кажуть, коли на сосиску накладають всі спеції і все соуси плюс кетчуп і гірчицю. Запив цю гидоту пляшкою кока-коли і без п'яти три прийшов в зал номер два. Рівно в три пролунав голос:
- Містер ВАЛДИМИР Познер! - Саме так, Валдимир, а не Володимир.
Я підійшов до віконця. Досить похмура чорна жінка простягла мені паспорт і сказала:
- Перевірте, чи все правильно.
У паспорті значилося "Володимир", а не "Валдимир". Все було правильно.
- Розпишіться в отриманні. Я розписався. Час було п'ять хвилин на четверту. Менше ніж за один робочий день я отримав новий паспорт. Зізнатися, я був вражений. Я відправився в інший зал, підійшов до віконця, за яким сидів Чехів і сказав :
- Сер, не можу навіть підібрати слова, щоб висловити вам подяку за таку роботу. Я вражений.
Чехов подивився на мене і абсолютно серйозно, я навіть би сказав суворо відповів: - Сер, Ви за це платите податки!

Пам'ятається ми з вами теж їх платимо? "
Історія з життя Володимира Познера:


Дисципліна - це рішення робити те, чого дуже не хочеться робити, щоб досягти того, чого дуже хочеться досягти

Дисципліна - це рішення робити те, чого дуже не хочеться робити, щоб досягти того, чого дуже хочеться досягти


В цей день, рівно 9 років тому, о 14 год 30 хв. у Гренбі, штат Колорадо, не бажаючи миритися зі свавіллям корумпованих чиновників, завів бульдозер і виїхав на свій останній бій Марвін Джон Хімейєр - простий зварювальник, власник майстерні з ремонту глушників.



Цементний завод Mountain Park, тісно прилягала до майстерні Хімейєра, вирішив розширюватися, вимушуючи сусідів продавати свої земельні ділянки. Незабаром здалися всі, але не Марвін. Оскільки всі землі навколо майстерні вже належали заводу, йому перекрили всі комунікації і під'їзд до будинку. Марвін вирішив прокласти іншу дорогу, і купив для цього списаний бульдозер, але міська адміністрація відмовила в дозволі на прокладку нової дороги. У банку прискіпалися до оформлення іпотечного кредиту і погрозили відібрати будинок. Хімейєр намагався відновити справедливість, подавши до суду на Mountain Park, але судову тяжбу програв.

Кілька разів наїхала податкова по податках, пожежна інспекція, санепіднагляд (підключитися до каналізації Марвін не міг, оскільки земля, по якій слід було прокопувати канаву, теж належала заводу і завод не поспішав давати йому такий дозвіл) Марвін заплатив. Приклавши до квитанції при відправці коротку записку - "Боягузи".

Через деякий час у нього помер батько (31 Мар-2004), Марвін поїхав на похорон і поки він був у від'їзді, йому відключили світло, воду і опечатали майстерню. Після цього він закрився в своєму гаражі і Нарешті, 4 червня 2004 року, Марвін взяв реванш. За все.

На своєму броньованому бульдозері він проїхав через територію заводу, ретельно знісши будівлю заводоуправління, виробничі цехи і все до останнього сараю. Зняв фасади з будинків членів міської ради. Зніс будівлю банку, який намагався натискати на нього через дострокове повернення іпотечного кредиту. Зруйнував будівлі газової компанії "Іксел енерджі", що відмовилася після штрафу заправляти його кухонні газові балони, будівлю мерії, офісу міської ради, пожежної охорони, товарного складу, декілька житлових будівель, що належали мерові міста. До купи срыл редакцію місцевої газети і публічну бібліотеку, коротше кажучи, зніс все, що мало хоч якесь відношення до місцевої влади, включаючи їхні приватні будинки.

"Війна Бульдозера" завершилася в 16:23.

Як висловився губернатор Колорадо, "місто виглядає так, як ніби через нього промчав торнадо". Місту дійсно була заподіяна шкода на $5 000 000, заводу - на $2 000 000. При масштабах містечка це означало практично повне руйнування. Завод так і не оговтався від нападу і продав територію разом з руїнами
В цей день, рівно 9 років тому, о 14 год 30 хв. у Гренбі, штат Колорадо, не бажаючи миритися зі свавіллям корумпованих чиновників, завів бульдозер і виїхав на свій останній бій Марвін Джон Хімейєр - простий зварювальник, власник майстерні з ремонту глушників.
В цей день, рівно 9 років тому, о 14 год 30 хв. у Гренбі, штат Колорадо, не бажаючи миритися зі свавіллям корумпованих чиновників, завів бульдозер і виїхав на свій останній бій Марвін Джон Хімейєр - простий зварювальник, власник майстерні з ремонту глушників.
В цей день, рівно 9 років тому, о 14 год 30 хв. у Гренбі, штат Колорадо, не бажаючи миритися зі свавіллям корумпованих чиновників, завів бульдозер і виїхав на свій останній бій Марвін Джон Хімейєр - простий зварювальник, власник майстерні з ремонту глушників.

Немає коментарів:

Дописати коментар