неділя, 23 лютого 2014 р.

Подорож як сама велика та серйозна наука допомагає нам знову знайти себе. Альбер Камю

Подорож як сама велика та серйозна наука допомагає нам знову знайти себе. Альбер Камю



Якщо б я знала, що у мене будеш ти, я б ні разу ніколи ні до кого не доторкнулася. © Захар Прилепін



Я тепер зрозумів, що найкращий спосіб дізнатися, чи подобається тобі людина чи ні, - це поїхати з ним подорожувати. Марк Твен



Показувати можна тільки зрячим.


Співати пісню - тільки тим, хто чує.
Даруй себе тому, хто буде вдячним,
Хто розуміє, любить і цінує.
Омар Хайям


Всі чарівні люди зіпсовані, в цьому і є секрет їхньої привабливості. Оскар Уайльд



Коли ми щасливі, ми так ласкаві. © Достоєвський



І пам'ятай, що коли ти чогось хочеш, весь Всесвіт буде сприяти тому, щоб бажання твоє збулося. Пауло Коельо "Алхімік"



«Єдине, що мені в вас не подобається, це ваше вічне: "Що скажуть люди". "Люди" не будують ваше життя. А вже мою і поготів. Насамперед думайте про себе. Ви самі повинні влаштовувати своє життя. Невже ви допустите, щоб між вами та вашим бажанням ставало те, що подумають інші? » Теодор Драйзер



Нехай ми нарізно, Зате душею разом. Генрі Райдер Хаггард "Дочка Монтесуми"



Коли хтось йде не в ногу, не поспішай засуджувати його: можливо він чує звук іншого маршу. Генрі Торо



Якщо Ви затягуєте прийняття рішення, значить, Ви вже прийняли рішення залишити все по-старому



Будь щасливий у цю мить. Ця мить і є твоє життя. © Омар Хайям



Вища освіта-не показник розуму, дорогі подарунки-не ознака любові... Досвід, увагу і вчинки - ось що по-справжньому цінне © О. Блум



Можна закрити очі на те, що бачиш. Але не можна закрити " серце на те, що ти відчуваєш.



Люди самотні, тому що замість мостів вони будують стіни. © Цицерон



Життя без суперечок була б дуже нудне. Все, що живе, волає до обговорення. © Чарлі Чаплін



Закохатися можна часом з першого погляду, а глибоко покохати трапляється, лише пройшовши через важкі випробування. © Олексій Олексійович Ігнатьєв



Мені важко сказати, чому мені подобаються або захоплюють ті чи інші люди, але я точно можу сказати, що людей, яких я люблю, об'єднує одне - вони вміють змусити мене посміхнутися від усього серця. Уїст Х'ю Оден



Старість - це коли турбують не погані сни, а погана дійсність. (Фаїна Раневська)



Всі наші нарікання з приводу того, чого ми позбавлені, виникають від нестачі подяки за те, що ми маємо. (Даніель Дефо)



Будь готовий до того, що не знайдеш того, що шукаєш. / Слова Ванталы



Моя дружина не бажає дорослішати. Я приймаю ванну, а вона топить мої кораблики. / Вуді Аллен



У старості не годиться переробляти те, що написано в молодості. Микола Чернишевський



Воля, ти сильна, але нехай і тобою керує серце... / Абай Кунанбаєв



Досвід - це ім'я, яке щороку дає своїм помилкам. / Оскар Уайльд



Тимчасова розлука корисна, бо постійне спілкування породжує видимість одноманітності... / Маркс К.



Якщо тебе мучить спрага, яке тобі діло до форми глечика? / Східна мудрість



Злість, як і хіть, в нападі своєму не знає сорому.


© Джордж Галіфакс


Герої повинні помирати. Якщо вони виживають, то стають скучнейшими людьми на світі. / Еріх Марія Ремарк

Немає коментарів:

Дописати коментар