неділя, 23 лютого 2014 р.

Старець і його учень-послушник зустріли людину, яка, вважаючи послушника своїм кривдником, почав лаяти його. Учень, досить довго мовчки і терпляче переносив це, але потім не втримався і став відповідати лайкою на лайку. Тоді старець пішов далі, залишивши цих двох закінчувати сварку. Коли послушник знову підійшов до старця, він ображено запитав:

Старець і його учень-послушник зустріли людину, яка, вважаючи послушника своїм кривдником, почав лаяти його. Учень, досить довго мовчки і терпляче переносив це, але потім не втримався і став відповідати лайкою на лайку. Тоді старець пішов далі, залишивши цих двох закінчувати сварку. Коли послушник знову підійшов до старця, він ображено запитав:


- Навіщо ти залишив мене одного переносити лайки цього зухвалого людини? Старець відповів:
- Коли цей чоловік називав тебе, а ти мовчав, я бачив навколо тебе десять ангелів, які, як б відповідали за тебе. Але коли ти почав відповідати сам, ангели залишили тебе. Відійшов і я.


Я знаю, що щастя не купиш. Але можна купити яхту, і спробувати підпливти до нього ближче. Джонні Д. (Public Enemies)



- Я закохався в істеричку.


- Я істеричка? Я не істеричка!!!
- Я сказав, що люблю тебе, а ти почула лише слово «істеричка». Гола правда (The Ugly Truth)


- Так ви що, і цукерки за мене будете? !.. - АГА!!! / М-ф 'Вовка в тридев'ятому царстві'



Ну нічого не поробиш - всі ми тут не в своєму розумі. / М-ф 'Аліса в країні чудес'



Алкоголь - як сіль. Можна, звичайно, без нього. Але не смачно. / М-ф 'Жив-був пес'



Про переваги вчителя не можна судити за розмірами натовпу, наступної за ним. / Річард Бах



Минуле - батьківщина душі людини. Іноді нами оволодіває туга за почуттям, які ми колись відчували. Навіть туга за минулою скорботи Гейне



Не принижуй людини - не допомагай Природі! / Леонід Сухоруков



Іноді злістю називають те, що робиться з негарним виразом обличчя. © Георг Ліхтенберг



Терпіння - прекрасна якість, але життя надто коротке, щоб довго терпіти. © Абу-ль-Фарадж



Ніколи ні про що не шкодуй: іноді неприємності трапляються на благо, а мрії не виконуються на краще.



Як чудові, цікаві, оригінальні люди - на відстані. Олдос Хакслі



Я закриваю очі і бачу твої. Фредерік Бегбедер



Вчора я був розумним, хотів змінити світ. Сьогодні я мудрий і тому змінюю себе. Леонардо Ді Капріо.



Ти прокидаєшся і будь цим задоволений. Чак Паланік. Бійцівський клуб



Ласка однієї левиці краще, ніж гарем дешевих гієн.



Правда життя така, що ті люди, які знають мало, говорять багато, а ті, які знають багато, воліють мовчати. © Жан-Жак Руссо



Я люблю тебе не за те, хто ти, а за те, хто я, коли я з тобою. © Габріель Гарсіа Маркес



Дурень шукає щастя далеко, мудрий ростить його поруч з собою. © Омар Хайям



Це неважливо, що ти повільно йдеш... головне - не зупиняйся. © Конфуцій



Про нас думають погано лише ті, хто гірше нас, а ті хто краще за нас, їм просто не до нас. © Омар Хайям



Того, кого пустив одного разу в душу, просто так вже не проженеш. Там завжди залишається його порожній стілець.



Приходить день, приходить час,


І розумієш: все не вічно...
Життя безсердечно вчить нас про те,
Час швидкоплинний...
Про те, що потрібно цінувати,
Берегти все те, що нам дається...
Адже життя - як тоненька нитка,
Вона іноді раптово рветься...


Дивна істота - людина...


Б'є, бо любить.
Працює, щоб відпочивати.
Воює за мир.
Вбиває, щоб жити.
П'є отруту за здоров'я...


Найгірше - коли потрібно чекати, і ти нічого не можеш зробити. Від цього можна збожеволіти. © Еріх Марія Ремарк

Немає коментарів:

Дописати коментар