неділя, 23 лютого 2014 р.

Як легко емігрувати в США:

Як легко емігрувати в США:



Крок 1. Поступаємо в державний вуз імені кого завгодно, попередньо довідавшись не є ваша спеціальність стратегічно важливою для "наддержави".
Крок 2. Намагаємося не відплисти звідти до кінця другого курсу.
Крок 3. Мутим Ворк енд тревел.
Крок 4. Будучи в штатах съебываем в невідомому напрямку, залишивши записку з текстом щось типу "I can't take this life anymore".
Крок 5. Імітуємо власну погибель за допомогою бомжа, каністри бензину і пляшки бурбона.
Тепер вас неможливо ідентифікувати! Тому.
Крок 6. Заходимо в найближчий байкерський бар кричимо що щось типу: Hey! FAGGOTS!!! Yeah all of you motherfuckers FUCK YOU!!! (Хей! Фэготс!!! Е оф ол ю мазерфакэрс ФАК Ю!) або альтернативне але головне щоб суть мессаджа ухватывалась відразу. Намагаємося щоб не вбили.
Крок 7. Прижигаем кінчики пальців лугом і заявляемся в поліцію із заявою типу: I have lost my memory in horrible accident (Айв лост травень мэмори ін харэбл аэксидэнт). Лікарі діагностують множинні травми, гематоми і струс головного мозку.
Крок 8. Валяйте дурня - вони ні хера не доведуть. На запитання про вік, братів/сестер, матерів/пап, а так само про те як саме стався інцидент. З'ясовувати вони заебутся і, швидше за все, після курсу реабілітації заб'ють і відправлять проходити ресоціалізацію, нагородивши вас новими персональними даними.
Крок 9. Люто кутим!!! Адже вам є що відзначити, тепер ви громадянин Сполучених Штатів Америки!
Congrats lucky cunt!
Як легко емігрувати в США:


Ніколи не слід довіряти жінці, яка називає вам свій вік. Жінка, здатна на таке, здатна на все.


Оскар Уайльд
Ніколи не слід довіряти жінці, яка називає вам свій вік. Жінка, здатна на таке, здатна на все.


ЯК ЛЕГКО ВІДКРИТИ БУДЬ ДОМОФОН


Додавай до собі на стіну, щоб не втратити!

Код "VIZIT" - *#4230 або *#423
Код "CYFRAL" - буква

Весь список кодів до всіх видів домофонів під фото▼
P. S. Доступний передплатникам Be Smart - розумний журнал!
ЯК ЛЕГКО ВІДКРИТИ БУДЬ ДОМОФОН
Як відкрити домофон (спочатку підпишись)
Доступно для передплатників спільноти
Рекомендуємо Підписатися: Be Smart - розумний журнал!

..


Як працює серце.



Як таємно листуватися, немов ви агент ЦРУ



Цікава історія гуляє по інтернету, у ній розповідається про листування колишнього агента ЦРУ Девіда Петреуса зі своєю коханкою і біографом Полою Бродвелл. Також цей метод раніше використовували члени терористичної організації Аль-Каїда.

І якщо ви думаєте, що для таємного листування вам потрібен особливий софт, ключі шифрування, конспіративна квартира і так далі, то це не так.

Девід і Статі просто завели аккаунт на одному з поштових серверів і заходили в нього з одним логіном і паролем. Вони писали листи і зберігали у чернетках. Листи не виходили за межі поштового сервісу, а отже вони не могли бути виловлені обладнанням і софтом спецслужб. Все геніальне просто. Листуйтеся таємно, якщо вам це потрібно - адже це право гарантоване вам Конституцією, вірно?
Як таємно листуватися, немов ви агент ЦРУ


Шедеври робочих відмазок



Пояснювальна записка Сергія:
Запізнився на роботу на півгодини, тому що все одно до десяти нічого робити не буду, ми вранці п'ємо чай, а в мене так багато не влазить.

Пояснювальна Павла:
8 вересня 2006 р. спізнився на роботу, бо перед тим як відвести дитину в садок, йому в самий невідповідний час закортіло по самій невідповідною нужді. Час запізнення відповідає тривалості того самого фізіологічного процесу. Даний випадок можна віднести до обставин непереборної сили, тобто "форс-мажор", так як не залежать від мого бажання встигнути на роботу.

Пояснювальна Віктора:
Я спізнився, тому що Ви, який місяць не платіть вчасно зарплату! Будете обурюватися я взагалі звільнюсь!

Пояснювальна новачка:
Я новачок, працюю у вашій фірмі другий день. Так як сьогодні понеділок, важкий день після вихідних, я сів у метро і приїхав на свою стару роботу. І тільки по здивованому погляду мого колишнього директора я зрозумів, що приїхав не туди.

Пояснювальна Серго:
Запізнився, т. к. пив дуже-дуже гарячий чай, у мене лопнув сечовий міхур і я ошпарил ноги.

Пояснювальна Жоржа:
Сьогодні, такого-то числа, в п'ятницю, я запізнився на 5 годин на роботу, тому що думав, що сьогодні субота.

Пояснювальна принципового:
Запізнився, тому що завжди спізнююся.

Пояснювальна Олександра Борисовича:
Я прокинувся вранці, пішов чистити зуби, і нечаяно видавив весь тюбик з пастою. Поки засовував пасту назад, не помітив, як пролетів час. В майбутньому обіцяю користуватися зубним порошком.
З повагою Усенко Олександр Борисович

Пояснювальна:
Запізнився на роботу навмисне. Хотів подивитися, чим справа скінчиться.

Пояснювальна Ольги Михайлівни:
6 вересня 2006 року вранці встала, поснідала, нафарбувалася, вийшла, сіла в машину, вчасно увійшла в офіс, пропрацювавши 4 години, прокинулася.

Пояснювальна секретаря:
Сьогодні, 10 вересня, я спізнилася на роботу тому, що не могла вийти з вагона на Волгоградському проспекті, довелося їхати до кінцевої, поки їхала назад пробка розсмокталася.

Пояснювальна Ігоря Володимировича:
Я спізнився на роботу 6 травня 2005 року. Запізнення сталося через те, що в силу своїх психосоматичних аномалій, приблизно з 1995 року, я систематично спілкуюся з демонами.

Пояснювальна Олександра Юрійовича:
Я спізнився на роботу з вини дружини. Вранці, в призначений час, продзвенів будильник, який розбудив мою дружину. Вона не любить мій будильник, тому викинула його, а мені дала по голові, від чого я втратив свідомість ще на пару годин.
Шедеври робочих відмазок

Немає коментарів:

Дописати коментар