середа, 4 лютого 2015 р.

Правильний розподіл місця в гардеробі:

Правильний розподіл місця в гардеробі:

Правильний розподіл місця в гардеробі:


Правила дворового футболу

Правила дворового футболу
Правила дворового футболу
Правила дворового футболу
Правила дворового футболу
Правила дворового футболу
Правила дворового футболу
Правила дворового футболу


Як говорити правильно?



- не торти, а торти;

- не феномЕн, а фенОмен;

- не забезпечення, а забезпечення;

- не жалюзі, а жалюзі;

- не катАлог, а каталОг;

- не кілометр, а кілометр;

- не водУ, а вОду;

- не ногУ, а нОгу;

- не немовля, а новонароджений;

- не породілля, а породілля;

- не черепашка, а черепашка;

- не щАвель, а щавЕль;

- не іскра, а Іскра;

- не буряк, а буряк;

- не красивіше, а красивіше. І ні в якому разі не красивіше!

- не туфлЯ, а тУфля

ОБОВ'ЯЗКОВО поділіться з друзями!
Як говорити правильно?


10 правил поводження з жінками, виходячи з досвіду спілкування зі своєю 2-річною племінницею Лу-Лу


(с) Кореспондент The Times Тед Сэфрен

Вже 20 років я намагаюся зрозуміти жінок - але не завжди виходить. І лише півроку тому у мене з'явилася можливість зазирнути у свідомість жінки, зрозуміти, як воно влаштоване. В цьому мені допомогла Лу-Лу, моя дворічна племінниця. За два місяці я дізнався про жінок більше, ніж з'ясував на власному досвіді за два десятиліття. Кожна жінка - індивідуальність, але в душі дворічної Лу-Лу живе нерозбавлена, незіпсована сутність - так сказати, підсвідоме вираження, фрейдівское "воно" - жіночності.

Ігноруйте їх
Якщо, увійшовши в кімнату, я подкачусь до Лу-Лу, точно клоун, намагаючись зайняти її і розважити, вона зробить вигляд, ніби взагалі мене не помічає. Ніби мене не існує. Якщо я пройду повз неї, то, гарантую, вона покличе мене по імені і захоче зі мною пограти.

Підкуповуйте їх
Подарунки - це ефективно. Бажано галасливі або блискучі. У разі Лу-Лу це означає, що потрібні співаючі плюшеві звірі або шпильки для волосся з блискітками. Мабуть, для дорослих жінок аналогом будуть, наприклад, автомобілі й коштовності.

Робіть їм компліменти
Лу-Лу справляє нужду в свій памперс, всі аплодують - неначе вона тільки що винайшла, як ефективно врятувати планету від голоду - і маля просто розквітає від радості. Той же метод спрацьовує і в стосунках з дорослими жінками, хоча, звичайно, я маю на увазі загальну методику, а не наочний приклад, наведений тут.

Слухайте їх
Все життя я намагався заздалегідь здогадатися, чого хочуть жінки. Але можна було і не напружуватися. Якщо я буду уважний, Лу-Лу чітко скаже мені, чого хоче: їсти, танцювати, ляльку, стрибати, бігати, співати, грати, читати. Мені залишається тільки все влаштувати. Наскільки простіше мені жилося б, якби я слухав, що кажуть жінки, і діяв відповідно до їх словами.

Просіть пробачення
Неважливо, що ви накоїли. Неважливо, якщо ви навіть не знаєте, що ви накоїли. Можливо, я кровно образив Лу-Лу, підклавши до неї в коляску не ту ляльку. Те, що мені чи вам здається дрібним проступком, для неї - щось порівнянне з геноцидом. Кращий метод - віддатися на її милість і благати про прощення. Але голос у вас повинен бути щирим.

Хоче - нехай робить
Якщо вже Лу-Лу щось спаде на голову, її не отговоришь. Строго кажучи, підтримуйте жінку в її починанні і навіть заохочуйте. А потім розслабтеся і сподівайтеся, що вона сама виявить, яка це дурна затія. Біда в тому, що вона може вважати ідею чудовою. Як-то я, сам не розуміючи як, цілих дві години грав в лялькове чаювання і не випив стільки чашок чаю, що потім до вечора понарошку бігав у туалет.

Не говоріть їм, що їм робити
Кращий спосіб гарантувати, що вона не зробить того, чого ви від неї хочете, - це сказати їй, щоб вона це зробила. Наймудріше - створити у нього враження, ніби ініціатива виходить від неї. Я дуже пишаюся собою, наприклад, тому, що переконав Лу-Лу: дивитися фінал чемпіонату світу з регбі значно веселіше, ніж грати в пісочниці.

Не скаржтеся на життя
Коли я скаржуся Лу-Лу на невдале нараду або на біль у спині, вона залишається зовсім байдужою, але якщо дійсно щось не в порядку, вона інстинктивно відчуває це і обіймає мене - і просто неймовірно піднімає мені дух.

Не пререкайтесь
У суперечці ви ніколи не переможете, а якщо і переможете, то нічого хорошого це вам не дасть: у неї надовго псується настрій. Кажучи відверто, навіщо нариватися?

Не доводьте їх до сліз
Немає більш гнітючої картини, як побачити, що величезні, невинні карі оченята Лу-Лу наповнюються сльозами, а її рот роззявляється і перетворюється в траурну сирени повітряної тривоги. Коли вона плаче, я повністю беззахисний перед нею. І жодного відомого науці кошти від плачу не існує. Зобразити перед нею мавпу? Купити їй поні? Виколоти собі око зубочисткою? Я готовий на все, щоб вона тільки не плакала... а вона плаче..
10 правил поводження з жінками, виходячи з досвіду спілкування зі своєю 2-річною племінницею Лу-Лу


Як правильно поєднувати кольори в одязі:



- Білий: поєднується з усім. Найкраще поєднання з синім, червоним і чорним.
- Бежевий: з блакитним, коричневим, смарагдовим, чорним, червоним, білим.
- Сірий - базовий колір, добре поєднується з примхливими квітами: фуксія, червоний, фіолетовий, рожевий, синій.
- Рожевий - з коричневим, білим, кольором зеленої м'яти, оливковою, сірим, бірюзовим, ніжно - блакитним.
- Фуксія (темно - рожевий) - з сірим, жовто-коричневим, зеленим лаймом, зеленої м'ятою, коричневий.
- Червоний - підходить до жовтим, білим, бурим, зеленим, синім і чорним.
- Томатно - червоний: блакитний, зелена м'ята, піщаний, вершково - білий, сірий.
- Вишнево-червоний: блакитний, сірий, світло-помаранчевий, піщаний, блідо-жовтий, бежевий.
- Малиново-червоний: білий, чорний, колір дамаської троянди.
- Коричнева: яскраво-блакитний, кремовий, рожевий, палевий, зелений, бежевий.
- Світло-коричневий: блідо-жовтий, кремово-білий, синій, зелений, пурпурний, червоний.
- Темно-коричневий: лимонно-жовтий, блакитний, зелена м'ята, пурпурно-рожевий, зелений лайм.
- Рудувато-коричневий: рожевий, темно-коричневий, синій, зелений, пурпурний.
- Помаранчевий: блакитний, синій, ліловий, фіолетовий, білий, чорний.
- Світло - оранжевий колір: сірий, коричневий, оливковий.
- Темно-помаранчевий: блідо - жовтий, оливковий, коричневий, вишневий.
- Жовтий: синій, бузковий, світло-блакитний, фіолетовий, сірий, чорний.
- Лимонно-жовтий: вишнево-червоний, коричневий, синій, сірий.
- Блідо-жовтий: фуксія, сірий, коричневий, відтінки червоного, жовтувато-коричневий, синій, пурпуровий.
- Золотисто-жовтий: сірий, коричневий, блакитний, червоний, чорний.
- Світло - зелений: золотисто-коричневий, коричневий, рожевий, темно-помаранчевий, темно-синій, сірий.
- Оливковий: апельсиновий, світло-коричневий, коричневий.
- Зелений: золотисто-коричневий, помаранчевий, салатовий, жовтий, коричневий, сірий, кремовий, чорний, вершково-білий.
- Салатний колір: коричневий, жовтувато-коричневий, палевий, сірий, темно-синій, червоний, сірий.
- Бірюзовий: фуксія, вишнево-червоний, жовтий, коричневий, кремовий, темно-фіолетовий.
- Електрик красивий з золотисто-жовтим, коричневим, світло-коричневим, сірим або срібним.
- Блакитний: червоний, сірий, коричневий, оранжевий, рожевий, білий, жовтий.
- Темно-синій: світло-ліловий, блакитний, жовто-зелений, коричневий, сірий, блідо-жовтий, помаранчевий, зелений, червоний, білий.
- Ліловий: помаранчевий, рожевий, темно-фіолетовий, оливковий, сірий, жовтий, білий.
- Темно-фіолетовий: золотисто-коричневий, блідо-жовтий, сірий, бірюзовий, зелена м'ята, світло-помаранчевий.
- Чорний універсальний, елегантний, виглядає у всіх очетаниях, найкраще з помаранчевим, рожевим, салатним, білим, червоним, сиреневатым або жовтим
Як правильно поєднувати кольори в одязі:

Немає коментарів:

Дописати коментар