вівторок, 3 лютого 2015 р.

Не дозволяйте шуму чужих думок перебити ваш внутрішній голос. І найважливіше, майте хоробрість слідувати своєму серцю і інтуїції. Вони якимось чином уже знають те, ким ви хочете стати насправді. Все інше вторинне. © Стів Джобс

Не дозволяйте шуму чужих думок перебити ваш внутрішній голос. І найважливіше, майте хоробрість слідувати своєму серцю і інтуїції. Вони якимось чином уже знають те, ким ви хочете стати насправді. Все інше вторинне. © Стів Джобс



Коли мене на співбесіді мене запитали, як я справляюся з життєвими труднощами, я відповіла що рятує відчуття гумору. Адже Я не збрехала... ну про віскі я не стала додавати. Єва Лонгорія



Для ствердної відповіді достатньо лише одного слова - «так». Всі інші слова придумані, щоб сказати «ні». Дон-Амінадо:



Обійми можуть зробити багато доброго - особливо для дітей. Принцеса Діана



Ти не помиляєшся, вважаючи людину хорошим. Це він помиляється, надходячи погано.



Через двадцять років ви будете більше шкодувати про те, чого не зробили, ніж про те, що ви зробили. Тому відкиньте сумніви. Уплывайте геть від безпечної гавані. Зловіть попутний вітер своїми вітрилами. Дослідіть. Мрійте. Відкривайте. Марк Твен



Сподіватися завжди краще, ніж впадати у відчай. Гете



Я ніколи не обману того, хто мені щиро довіряє. Але я ніколи не доведу правду тому, хто мені не вірить...



Якщо падаєш зі скелі в прірву, чому б не спробувати полетіти? Що ти втрачаєш? © Макс Фрай



Таємниця наших нещасть у тому, що у нас є час подумати, щасливі ми чи ні. Джордж Бернард Шоу



Життя надто коротке, щоб витрачати її на образи.


© Амос Оз


Урок, який я виніс і яким дотримуюся все життя, полягав у тому, що треба намагатися, і намагатися, і знову намагатися - але ніколи не здаватися! © Річард Бренсон



Не можна втратити те, чого немає. Не можна зруйнувати те, що не побудовано. Можна лише розвіяти ілюзію того, що здається реальним.



Раніше я говорив: "Я сподіваюся, що все зміниться". Потім я зрозумів, що існує єдиний спосіб, щоб все змінилося - змінитися мені самому. © Джим Рон



Якщо ти чимось засмучений, значить ти живеш в минулому.


Якщо ти чимось стурбований, значить ти живеш в майбутньому.
Якщо відчуваєш блаженство і легкість - ти живеш в сьогоденні.


Я не терпів поразок. Я просто знайшов 10 000 способів, які не працюють. © Томас Едісон



Ніхто не хоче, щоб ти став вільним, навіть ті, хто любить тебе. Тому що звільнившись, ти станеш непередбачуваним... © Муджи



Важка праця - це скупчення легких справ, які ви не зробили, коли повинні були зробити. © Джон Максвелл



Раз у житті фортуна стукає у двері кожної людини, але людина в цей час нерідко сидить у найближчій пивний і ніякого стуку не чує. © Марк Твен



Я цього хочу. Значить, це буде. © Генрі Форд



Смерть - не найбільша втрата в житті. Найбільша втрата - це те, що вмирає в нас, поки ми ще живі. Ніколи не здавайтеся. Тупак Шакур



Не покладайтеся занадто сильно на кого небудь в цьому світі,


тому що навіть ваша власна тінь покидає вас, коли ви в темряві. © Східна мудрість.


Невдача - це просто можливість почати знову, але вже більш мудро. © Генрі Форд



Дізнавшись, чого хоче людина, ти дізнаєшся людини. © Стівен Кінг



Кажеш, що любиш дощ, але гуляєш під парасолькою.


Кажеш, що любиш сонце, але шукаєш тінь, коли воно світить.
Кажеш, що любиш вітер, але коли він дме, закриваєш вікно.
Ось чому я боюся, коли ти говориш, що любиш мене.

Боб Марлі


Не плач, тому що це закінчилося. Посміхнися, тому що це було. © Габріель Гарсіа Маркес



Один не розбере, чим пахнуть троянди.


Інший із гірких трав добуде мід.
Дай хліба одному - на століття запам'ятає.
Іншого життя пожертвуй - не зрозуміє...
© Омар Хайям

Немає коментарів:

Дописати коментар