вівторок, 3 лютого 2015 р.

Щастя - це гарне здоров'я і погана пам'ять. Альберт Швейцер

Щастя - це гарне здоров'я і погана пам'ять. Альберт Швейцер



Єдина моя помилка: три чверті життя я думала, що все ще попереду. Аліса Фрейндліх



У цьому світі я ціную тільки вірність. Без цього ти ніхто і у тебе немає нікого. В житті-це єдина валюта, яка ніколи не знеціниться. © Висоцький



Як відрізнити сильну людину від слабкої? Якщо незадоволений життям сильна людина, то він висуває претензії до себе, а якщо слабка, то до людей. © Хань Сян-цзи



Якщо ви починаєте з самопожертви заради тих, кого любите, то закінчите ненавистю до тих, кому принесли себе в жертву. © Бернард Шоу



Лікуйте душу відчуттями. Оскар Уайльд



Я чув стільки наклепів у Вашу адресу, що у мене немає сумнівів: Ви - прекрасна людина! © О. Уайльд



Перш ніж піднятися вгору по сходах, потрібно переконатися, що ця приставлена драбина саме до тієї стіни.



- Ти тільки уяви собі: мене немає, ти сидиш один і поговорити ні з ким.


- А ти де?
- А мене немає.
- Так не буває, - сказав Ведмедик.
- Я теж так думаю, - сказав Їжачок. - Але раптом ось - мене зовсім немає. Ти один. Ну що ти будеш робити?..
- Переверну все догори дном, і ти отыщешься
- Ні мене, ніде немає
- Тоді, тоді... Тоді я выбегу в поле, - сказав Ведмедик. - І закричу: «Е-е-е-жи-и-и-к», і ти почуєш і закричиш: «Медвежоно-о-о-ок.. ». Ось.
- Ні, - сказав Їжачок. - Мене ні крапельки немає. Розумієш?
- Що ти до мене причепився? - розсердився Ведмедик. - Якщо тебе немає, то і мене немає. Зрозумів? ...

Їжачок у тумані


Питання, яке ставить мене в глухий кут: «Божевільний я чи всі решта? » Альберт Ейнштейн



Коли людині сімнадцять, він знає все. Якщо йому двадцять сім, і він як і раніше знає все - значить, йому все ще сімнадцять. Рей Бредбері.



Ніколи не прагни знати занадто багато. Чим менше знаєш, тим простіше живеться. Знання робить людину вільною, але і нещасним. Е. М. Ремарк



Мені було легше примирити всю Європу, ніж кількох жінок. Людвіг XIV



Хто готовий з посмішкою відпустити, того намагаються утримати. Еріх Марія Ремарк



Легкий спосіб прокинутися з ранку, коли ви все робите на автоматі - прочитати пару сторінок будь-якої книги - це запускає центральну нервову систему. (телевізор і радіо не підходять)



Кораблю безпечніше в порту, але він не для цього будувався.



«Шестеро не пам'ятають тих, хто допомагав їм раніше: учень - вчителя, одружений син - матір, разлюбивший чоловік - дружину, досягнув мети - помічника, вибратися з гущавини - провідника, хворий - лікаря... » Індійська прислів'я



Для того щоб мати багато грошей, не треба мати багато розуму, а треба не мати совісті. Шарль де Талейран-Перігор



Прийде час, коли ти вирішиш, що все скінчено. Це й буде початок. Луїс Ламур



Я не належу до категорії довгоногих моделей. Фатальною красунею мене теж не назвеш. Я - звичайна жінка, і в цьому якраз полягає моя сила. Вікторія Бекхем



«Каяття - сама марна річ на світі. Повернути нічого не можна. Нічого не можна виправити. Інакше всі ми були б святими. Життя не мала на увазі зробити нас досконалими. Тому, хто досконалий, місце в музеї... » Еріх Марія Ремарк



Якщо ви хочете, щоб життя посміхалося вам, подаруйте їй спочатку свій гарний настрій.



Коли ваші справи йдуть погано - не ходіть з ними.



Людина, яка говорить правду прямо в очі - гідний поваги!



Вільним я вважаю того, хто ні на що не сподівається і нічого не боїться. Демокріт



Бути вільним - означає, крім усього, не бути рабом власної логіки.. Анрі де Монтерлан



Не журися ж ні про що заздалегідь і не радій тому, чого ще немає. Афоризми стародавнього Єгипту



Май більше, ніж показуєш, менше говори, що знаєш. Шекспір

Немає коментарів:

Дописати коментар