неділя, 23 листопада 2014 р.

Майже у всіх справах найважче - початок. Ж.-Ж. Руссо

Майже у всіх справах найважче - початок. Ж.-Ж. Руссо



Найважча річ на світі - це думати своєю власною головою. Ось, напевно, чому так мало людей цим займаються. Генрі Форд



Свобода - це право говорити людям те, чого вони не хочуть чути. Джордж Оруелл



Нікому не розповідайте про свої нещастя: друзів це засмутить, а ворогів розвеселить. Михайло Юрійович Лермонтов.



У серця є причини, які розуму не зрозуміти... Паскаль



Ти мене не любиш, не шкодуєш,


Хіба я трохи не гарний?
Не дивлячись в обличчя, від пристрасті млієш,
Мені на плечі руки опустивши.

Молода, з чуттєвим оскалом,
Я з тобою не потрібний і не грубий.
Розкажи мені, скількох ти пестила?
Скільки рук ти пам'ятаєш? Скільки губ?

Знаю я - вони пройшли, як тіні,
Не торкнувшись твого вогню,
Багатьом ти сідала на коліна,
А тепер сидиш ось у мене.

Нехай твої напівзакриті очі
І ти думаєш про кого-небудь іншому,
Адже Я сам люблю тебе не дуже,
Потопаючи в далекому дорогому.

Цей запал не називай долею,
Легкодумна запальна зв'язок, -
Як випадково зустрівся з тобою,
Усміхнуся, спокійно розійшовшись.

Та й ти підеш своєю дорогою
Розпиляти безрадісні дні,
Тільки нецелованных не чіпай,
Тільки негоревших не мані.

І коли з іншим по провулку
Ти пройдеш, базікаючи про любов,
Може бути, я вийду на прогулянку,
І з тобою ми зустрінемося знову.

Відвернувши до іншого ближче плечі
І трохи нахилившись вниз,
Ти мені скажеш тихо: "Добрий вечір!"
Я відповім: "Добри вечір, miss".

І ніщо душі не потривожить,
І ніщо її не кине в тремтіння, -
Хто любив, вже той любити не може,
Хто згорів, того не підпалиш.

Сергій Єсенін


Так, в жінці, як у книзі, мудрість є.


Зрозуміти здатний сенс її великий,
Лише грамотний.
І не сердься на книгу,
Коль, неук, не зміг її прочитати.

© Омар Хайям


Не бажайте здоров'я і багатства, а бажайте удачі, бо на Титаніку всі були багаті і здорові, а вдалими виявилися одиниці! © Уїнстон Черчіль



Всі жінки прекрасні,


а красу їм додає
любов чоловіків.

© А. С. Пушкін


Зрозумійте, що мова може приховати істину, а очі - ніколи! Михайло Булгаков



Воістину немає в житті нічого кращого, ніж допомога друга і взаємна радість. Іоанн Дамаскін



Людям не потрібно прагнути тільки до дотиків. Їм потрібно, щоб вони, крім того, що стосуються один одного, ще кажуть. Якщо ти чекаєш людини і хочеш розповісти йому важливі речі, то це твій улюблений чоловік. Я. Вишневський



Не бійся просуватися повільно, бійся стояти на місці. Китайська прислів'я



Справжнє щастя коштує недорого: якщо за нього доводиться платити високу ціну, значить, це фальшивка. Коко Шанель



Баби і так крутіше нас, але якщо у них до того ж є ще й почуття гумору, нам взагалі кришка. Фредерік Бегбедер



У цьому світі нам нічого не належить. Просто ми і речі іноді знаходимо один одного. Трумен Капоте



- Але коли прийдеш за мною, бери тільки мене. Коли обіймаєш мене, думай тільки про мене. Розумієш, про що я?


- Цілком.
- І ще... Можеш робити зі мною все, що хочеш, тільки не роби боляче. Мені довелося багато пережити досі. Більше не хочеться. Хочеться щастя.

Харукі Муракамі


Хто хоче приносити користь, той навіть зі зв'язаними руками може зробити багато добра. © Федір Достоєвський



У будь-яких справах при максимумі складнощів


Підхід до проблеми все-таки один:
Хотіння - це безліч можливостей,
А нежеланье - безліч причин...

Едуард Асадов


Дружба - найнеобхідніше для життя, так як ніхто не побажає собі життя без друзів, навіть якщо б він мав усі інші блага. Аристотель



Всі люблять розгадувати інших, але ніхто не любить бути разгаданным. Ф. де Ларошфуко



Не роби зла-повернеться бумерангом, не плюй в колодязь-будеш пити воду, не ображай того, хто нижчий за рангом, а раптом доведеться, щось просити. Не зрадь друзів, їх не заміниш, і не втрачай улюблених-не повернеш, не бреши собі-з часом перевіриш що брехнею сам себе ти зраджуєш. Омар Хайям



В житті потрібно прагнути обганяти не інших, а самого себе.


М. Бебкок

Немає коментарів:

Дописати коментар