четвер, 20 листопада 2014 р.

Якщо б мене попросили зобразити на малюнку всю прожите мною життя, я намалював би купу надкусанных цукерок без фантиків. Я шукав ту, з моєю улюбленою начинкою. Шукав так, як роблю все, за що не візьмуся: швидко, жадібно і безтямно. І ось, зупинившись, я думаю: а чи існує та цукерка, або я просто терпіти не можу солодке? А. Ривелотэ

Якщо б мене попросили зобразити на малюнку всю прожите мною життя, я намалював би купу надкусанных цукерок без фантиків. Я шукав ту, з моєю улюбленою начинкою. Шукав так, як роблю все, за що не візьмуся: швидко, жадібно і безтямно. І ось, зупинившись, я думаю: а чи існує та цукерка, або я просто терпіти не можу солодке? А. Ривелотэ



Запасися терпінням. Сонце повинно знову зійти. Воно завжди так робить! © Лі Якокка



Бувають думки, яких не висловиш вголос, але які піднімають тебе високо треба всім, у вільний свіже повітря. Камю



Людська істота, будучи по своїй суті легковажним і подібним злітає пилу, не терпить ніякої прив'язі; якщо воно до чого-небудь саме прив'яже себе, то дуже скоро почне скажено смикати свої кайдани і розривати на шматки себе, стіну і ланцюга. Франц Кафка



Чоловік повинен допомогти жінці бути слабкою, сильною вона може бути і без нього.



Франсуа-Марі Аруе Вольтер


І не треба нікому нічого розповідати: тобі все одно не повірять, а чужі сумніви завжди заважають будь-якої магії. Макс Фрай



Мої спогади - немов золоті в гаманці, подарованому дияволом: відкриєш його, а там сухе листя. Сартр



Коли більше не прагнеш мати, тобі належить весь світ. Ремарк



Я плачу тому, що мені хочеться плакати, а головне - не для того, щоб мене втішали. Хуліо Кортасар



Він грав своїми мріями, а мрії грали їм. Франц Кафка. Замок



ЖИТТЯ В 100 СЛОВАХ:



Колиска. Пелюшки. Плач.
Слово. Крок. Застуда. Лікар.
Біганина. Іграшки. Брат.
Двір. Гойдалки. Дитячий садок.

Школа. Двійка. Трійка. П'ять.
М'яч. Підніжка. Гіпс. Ліжко.
Бійка. Кров. Розбитий ніс.
Двір. Друзі. Тусовка. Форс.

Інститут. Весна. Кущі.
Літо. Сесія. Хвости.
Пиво. Горілка. Джин з льодом.
Кава. Сесія. Диплом.

Романтизм. Любов. Зірка.
Руки. Губи. Ніч без сну.
Весілля. Теща. Тесть. Капкан.
Сварка. Клуб. Друзі. Склянку.

Будинок. Робота.
Будинок. Сім'я.
Сонце. Літо.
Сніг. Зима.

Син. Пелюшки. Колиска.
Стрес. Коханка. Постіль.
Бізнес. Гроші. План. Аврал.
Телевізор. Серіал.

Дача. Вишні. Кабачки.
Сивина. Мігрень. Окуляри.
Онук. Пелюшки. Колиска.
Стрес. Тиск. Постіль.

Серце. Нирки. Кістки. Лікар.
Мови. Труну. Прощання. Плач.


Що більшість? Більшість - божевілля. Розум адже лише у меншості. Шиллер



Нав'язливі думки гризуть так само завзято, як невиліковні хвороби. Упровадившись одного разу в душу, вони пожирають її, не дають ні про що думати, цікавитися нічим. Гі де Мопассан



Головне - вірити. Якщо віриш, то все обов'язково буде добре, навіть краще, ніж ти сам можеш влаштувати. Марк Твен



Час йде повільно, коли за ним стежиш. Воно відчуває стеження. Але воно користується нашої неуважністю. Можливо навіть, що існує два часу: те, за яким ми стежимо, і те, яке перетворює нас. Альбер Камю



Вилікувати горе може тільки смерть, а все інше лише притупляє і знеболює. Ернест Хемінгуей



Забиваючи цвях в душу, пам'ятайте, що навіть витягнувши його своїми вибаченнями, ви все одно залишите там дірку, яка буде довго заростати і мучити свого власника. Не робіть боляче тим, хто любить вас усім серцем. © Еріх Марія Ремарк



І ми розійшлися, так і не зрозумівши один одного. На цьому світі люди рідко розуміють один одного. Йоганн Вольфганг Гете



Я більше не відчуваю себе самотнім. Але само собою, для цього немає необхідності з кимось зустрічатися. Сартр



Ви знаєте, що на світі все жахливіше? Признаюся вам по секрету: те, що в кінці кінців до всього звикаєш. © Еріх Марія Ремарк



ГЛУМИТИСЯ - злобно і образливо знущатися.



Треба зберігати вірність. Вірність слову, зобов'язаннями, іншими, собі самому. Треба бути з тих людей, які ніколи не підводять. © Еріх Марія Ремарк



І десятки тих, хто захотів твоє тіло, і мізинця не варті того, хто полюбив твою душу. © Омар Хайям



Солодкий мед, що, нарешті, він гіркий. Надлишок смаку вбиває смак. Шекспір

Немає коментарів:

Дописати коментар