неділя, 23 листопада 2014 р.

У моєму житті бувало так, що мене ображали, як мені здається, марно, незаслужено. А у мене така воля, що, якщо чоловік мене образив, я його виключу з свого життя, я можу з ним вітатися і розмовляти, але він для мене як людина вже не існує...

У моєму житті бувало так, що мене ображали, як мені здається, марно, незаслужено. А у мене така воля, що, якщо чоловік мене образив, я його виключу з свого життя, я можу з ним вітатися і розмовляти, але він для мене як людина вже не існує...



Євген Леонов


Комусь не вистачає однієї жінки, і він переключається на п'яту, десяту. А іншому не вистачає життя, щоб любити одну єдину. © К. Хабенський



На мій погляд, сходи до успіху веде скоріше відразу в усі боки, а не вгору. Енді Уорхол



Люди кажуть, що час минає, а Час говорить, що проходять люди. Тибетська мудрість



Чим людина розумніша і добріша, тим більше він зауважує добра в людях. © Блез Паскаль



Мистецтво бути щасливим полягає у здатності знаходити щастя в простих речах. © Генрі Вард Бічер



Я боюся тільки одного - бути негідним моїх мук. Федір Михайлович Достоєвський



Коли вам в голову прийшла гарна ідея - дійте негайно! Білл Гейтс



Перш за все будьте добрими; доброта обеззброює більшість людей. Лакордер



Бездоганний не дорікає. Ст. Гюго.



Вища і чудове щастя людини, якому дано володіти тим, чим побажає, і бути тим, чим хоче. Піко делла Мірандола



Немає відчайдушних ситуацій, є лише зневірені люди. Гейнц Гудеріан



Час життя - це шанс висловити твоє перебування тут самим ризикованим, найкреативнішим способом, який доступний твоїй уяві. Р. Бах



Жінка, яка економить на собі, викликає у чоловіків єдине бажання заощадити на ній! Еріх Марія Ремарк



Не думай, щоб ти був вже старий для того, щоб вчитися. Н.В.Гоголь



Є три роди невігластва: зовсім не знати нічого, знати погано те, що всі знають, знати не те, що слід знати. Ж. Дюкло



Не жалій себе. Себе жаліють лише нікчеми. Харукі Муракамі



Велике мистецтво навчитися багато чому - це взятися відразу за небагато. Д. Локк



Мої жарти полягають в тому, що я говорю людям правду. Це найсмішніший жарт на світі. Джордж Бернард Шоу



Люди вірять тому, у що хочуть вірити. Нехай навіть це буде неправдою. Тоні Магуайр.



Слабохарактерні люди не можуть бути щирими. Ф. Ларошфуко



Той, хто не дивиться вперед, опиняється позаду. Герберт Уелс.



Якщо Ви хочете виростити хороших дітей, витрачайте на них в два рази менше грошей і в два рази більше часу. Естер Селсдон



Те, що гусінь називає кінцем світу, Майстер назве метеликом! Річард Бах



Масштаб особистості визначається величиною проблеми, яка здатна вивести вас із себе.



Люди, які не мають недоліків, не мають і переваг. А. Лінкольн



Немає самотності страшніше, ніж самотність у натовпі. © Едгар Аллан По



- Але ти не повинна мене чекати. Ніколи. Дуже страшно чекати чогось.


Вона похитала головою:
- Це ти не розумієш. Страшно, коли нема чого чекати.

Еріх Марія Ремарк «Три товариша»


«Якщо ви не робите помилок, значить, ви вирішуєте занадто прості завдання. І це велика помилка.» © Френк Вільчек

Немає коментарів:

Дописати коментар