пʼятниця, 28 листопада 2014 р.

День пам'яті Лева Яшина.

День пам'яті Лева Яшина.


Єдиний воротар в історії, отримував «Золотий м'яч».
Кращий воротар XX століття!
День пам'яті Лева Яшина.


Російська православна церква в Антарктиді.

Російська православна церква в Антарктиді.


Людина з великої букви



Минулої середи я їхала в університет. Як зазвичай, запізнюючись, як зазвичай, заткнувши вуха черговий бадьорою музикою і розмірковуючи про майбутні держ. іспитах і стоячи в переповненому вагоні, ритмічно рухаючи однією кінцівкою в такт грає пісні і звично притримуючи кишеню, в якій лежав телефон, розглядала людей навколо. Поруч стояли двоє парнишек, тітка в неосяжній шубі і літня людина в добротному пальті, хутряній шапці і з блискучим кашне на шиї.Власне, я дивилася на його кашне, розмірковуючи про те, яка ж це несмак. А ще він не дуже твердо стояв на ногах. Вірніше, практично не стояло.

Вийнявши навушники, я стала прислухатися, що кажуть про нього хлопчини-ті гострили на тему "середина дня, а вже п'яний в каку" Вирішивши, що таки людина в кашне дійсно п'яний, я заткнула вуха, почала згадувати свою бурхливу молодість і задумалася. Адже, випивши стільки, що не можеш стояти, ти будеш виділяти певний аромат, який не забити жуйками, зубною пастою і одеколоном. Від людини в кашне не пахло зовсім. Це було дивно. З вагона ми вийшли разом. Він, похитуючись і ледве не падаючи, пішов у бік переходу на сіру гілку. Я зваживши, чи можу я не думати весь день про те, що могла допомогти п'яному уникнути падіння під поїзд, але пройшла повз...

... чертыхнулась про себе, але підійшла до нього і запитала, чи все в порядку. Чоловік відповів - і це було страшно. Тому що він ПЕРЕПЛУТАВ СКЛАДИ У СЛОВАХ. Зрозумівши по моєму обличчю, що щось не так, він злякано на мене подивився. Згадавши один час тиражировавшиеся в соц. мережах опису ознак інсульту, я з завмиранням серця попросила його посміхнутися. Прохання була дивна, мені довелося його умовляти: "Ну, будь ласка, посміхніться!Красива молода дівчина просить Вас про усмішку - невже ви не посміхнетеся? " Він спробував посміхнутися. Посмішка розтягнулася на пів-обличчя. ЦЕ БУВ ІНСУЛЬТ!

Що було далі? Далі я поклала його на лавку. Далі я дзвонила в швидку. Далі я, перекрикуючи гул поїздів, сварилася з оператором швидкої, тому що мені роздратованим голосом продиктували семизначний номер - "Це лікарі московського метрополітену, туди і дзвоніть". Викинувши триповерхову конструкцію, сенс якої зводився до того, що у мене на колінах помирає людина, дзвонити з метро шумно, і взагалі ЦЕ ВАША РОБОТА, домоглася того, що мені сказали "не хвилюйтеся, бригада виїжджає".

Далі були 20 хвилин, які я не забуду ніколи. З лежачим рядом людиною, який бліднув, зеленів - помирав на моїх очах. З проходять повз людьми, яких я благала дійти хоча б до тітоньки в будці ескалатора і сказати, що тут відбувається, або призвести мента. І які або просто проходили повз, або зупинялися, говорили "дівчина, мені ніколи" і йшли. Потім приїхала швидка. Чоловіка швидко завантажили на носилки і... кошмар продовжився. Я розумію - годину пік. Всі спізнюються. Всім ніколи. Але ким треба бути, щоб НЕ ПРОПУСКАТИ ЛІКАРІВ З НОСИЛКАМИ, НА ЯКИХ ЛЕЖИТЬ БІЛИЙ, ЯК ПРОСТИРАДЛО ЛЮДИНА??? Тобто, це риторичне питання. Треба бути БЕЗДУШНОЮ натовпом.

Через пару годин мені подзвонив хлопчик з бригади, що взяв мій номер, і сказав, що чоловік помер у машині на під'їзді до лікарні - занадто довго він чекав допомоги і не дочекався. Я навіть не знаю, як його звали. Але тепер я знаю страшну, жахливу річ - я можу померти на очах кількох сотень людей, і ніхто не зупиниться. Мене не стане, але ВОНИ НЕ ЗАПІЗНЯТЬСЯ. І розраховувати можна тільки на себе, та трохи на Бога. І ще - я не зареклася писати в соц. мережі всілякі заклики тощо. АЛЕ БУДЬ ЛАСКА! Відривайтеся іноді від своїх думок і дивіться по сторонам.

І ще... У вас займе всього одну хвилину прочитати наступне... Нейрохірурги кажуть, що якщо вони протягом 3 годин встигають до жертви інсульту, то наслідки нападу можуть бути усунені. Трюк полягає в тому, щоб розпізнати та діагностувати інсульт і приступити до лікування в перші 3 години - що, звичайно, не просто.

Розпізнай інсульт: Існують 4 кроки до розпізнання інсульту:

- попроси людину посміхнутися (він не зможе це зробити нормально);
- попроси сказати просте речення (напр. "Сьогодні гарна погода");
- попроси підняти обидві руки (не зможе або тільки частково зможе підняти);
- попроси висунути язик (якщо мова викривлений, повернуть - це теж ознака).

Якщо проблеми виникнуть навіть з одним з цих завдань - телефонуй в невідкладну допомогу і описывай симптоми по телефону. Один кардіолог сказав, що, розіславши це повідомлення як мінімум 10 адресатам, можна бути впевненим, що чиє-небудь життя - може бути і ваша - буде врятована. Ми шолом кожен день стільки "сміття" по світу, що може варто разок пустити по проводах дійсно щось корисне і потрібне
Людина з великої букви


Коли Німеччина завершила виплату репарацій за Першу Світову війну?



Тільки в жовтні 2010 року Німеччина завершила виплату репарацій за Першу Світову війну, накладених на неї згідно з умовами Версальського договору.
Коли Німеччина завершила виплату репарацій за Першу Світову війну?


Якщо Ви затягуєте прийняття рішення, значить, Ви вже прийняли рішення залишити все по-старому

Якщо Ви затягуєте прийняття рішення, значить, Ви вже прийняли рішення залишити все по-старому


Манул.

Манул.


Ретро-іграшки.


Ностальгічна добірка з 80-х і 90-х.
Ретро-іграшки.
Ретро-іграшки.
Ретро-іграшки.
Ретро-іграшки.
Ретро-іграшки.
Ретро-іграшки.
Ретро-іграшки.
Ретро-іграшки.
Ретро-іграшки.
Ретро-іграшки.

Немає коментарів:

Дописати коментар