неділя, 23 листопада 2014 р.

Не має значення, що думають інші, оскільки вони у будь-якому випадку що-небудь подумають. Так що розслабся. Пауло Коельо

Не має значення, що думають інші, оскільки вони у будь-якому випадку що-небудь подумають. Так що розслабся. Пауло Коельо



Парадокс читання: воно веде нас від реальності, щоб наповнити реальність глуздом. Даніель Пеннак



Вся проблема цього світу в тому, що дурні і фанатики завжди уверны в собі, а розумні люди сповнені сумнівів. Бертран Рассел



Як не дурні слова дурня, а іноді бувають вони достатні, щоб збентежити розумної людини. Гоголь.Н.В



Самотність - прекрасна річ; але адже необхідно, щоб хтось вам сказав, що самотність - прекрасна річ. Оноре де Бальзак



Мудрі люди обмірковують свої думки, нерозумні - проголошують їх. Генріх Гейне



Ви хочете знати головний секрет краси? Закохаєтесь - це дійсно працює! © Ніколь Кідман



Натовп може пробачити що завгодно і кого завгодно, лише не людину, здатного залишатися самим собою під напором її презирливих насмішок. Айн Ренд



Ми дійсно самі вигадуємо трагедію, щоб якось заповнити порожнє життя. Чак Паланік



Те, чого ви не можете згадати, не варто й згадувати. Д. Шелтон



Краще мовчати і здаватися дурнем, ніж заговорити і не залишити на цей рахунок ніяких сумнівів. М. Жванецький



Ми живемо у світі, в якому втрата телефону набагато драматичней втрати цноти. Меган Фокс



Треба вибирати між тим, до чого звик, і тим, до чого тягне. Пауло Коельо



Коли орли мовчать, базікають папуги. Уїнстон Черчілль



Зима - чесне час року. Йосип Бродський



Це тільки здається, що платять грошима. За все дійсно важливе платять шматочками душі.



Залишайте час для роздумів; але коли приходить час діяти, припиняйте міркувати і починайте діяти. Ендрю Джексон



Мудрість від найбагатшого з коли-небудь жили:



«Жартувати і позичати гроші потрібно раптово»

«Заробити репутацію, і вона буде працювати на вас»

«Хто весь день працює, тому ніколи заробляти гроші»

«Ваше благополуччя залежить від ваших власних рішень»

«Я завжди намагався перетворити кожну невдачу в можливість»

«Перша і головна передумова успіху в бізнесі - це терпіння»

«Я швидше за наймом людину з ентузіазмом, ніж того, який все знає»

«Я не знаю нічого більш мерзенного і жалюгідного, ніж людина яка присвячує весь свій час тому, щоб робити гроші заради самих грошей»

«Завдяки завзятості, все що завгодно, будь то правильне чи ні, добре чи погане, - буде досягнуто»

«Уміння поводитися з людьми - це товар, який можна купити точно так само, як ми купуємо цукор чи каву. І я заплачу за таке вміння більше, ніж за що-небудь інше на світі»

«Не думаю, що є інша якість, настільки необхідної для успіху будь-якого роду, як наполегливість. Наполегливість може подолати все, навіть закони природи»
Мудрість від найбагатшого з коли-небудь жили:


Ображатися чи не ображатися - це ваш свідомий вибір. Коли вас ображають, це ще не означає, що ви повинні ображатися. Це різні речі. Стівен Кові



Якщо у твоїй душі залишилася хоч одна квітуча гілка, на неї завжди сяде співоча пташка.



Якщо людина сприймає сім'ю як велику цінність, то шлюб буде міцним: «Де скарб ваш, там і серце ваше». Священик Павло Гумеров



Нехай краще мене ненавидять за те, хто я є, чим люблять за те, ким я не є. © Kurt Cobain



Жінка слабкіше, коли кохає, і найсильніше, коли кохана. © Еріх Остерфельд



Чим людина розумніша і добріша, тим більше він зауважує добра в людях. © Блез Паскаль



Трохи віри - і людина здатна творити справжні чудеса. Зовсім трохи віри... Ден Браун



Останні слова знаменитих людей.



1. Королева Марія Антуанетта, піднімаючись на ешафот, оступилася і наступила на ногу катові: «Вибачте, будь ласка, мосьє, я зробила це випадково».

2. Оскар Уайльд помер у кімнаті з позбавленими смаку шпалерами. Наближається смерть не змінила його ставлення до життя. Після слів: «Вбивча забарвлення! Одному з нас доведеться звідси піти», він пішов.

3. Імператриця Єлизавета Петрівна вкрай здивувала лікарів, коли за півхвилини до смерті піднялася на подушках і грізно запитала: «Я що, все ще жива? !». Але не встигли лікарі злякатися, як все виправилося само собою.

4. Американський драматург Юджин о'ніл: «Я так і знав! Я так і знав! Народився в готелі і, чорт забирай, вмираю в готелі».

5. Шпигунка-танцівниця Мата Харі послала целящимся в неї солдатам повітряний поцілунок: «Я готова, хлопчики».

6. Англійський письменник-прозаїк Сомерсет Моем: «Помирати - нудне і безрадісне справу. Моя вам порада - ніколи цим не займайтеся».

7. Американський прозаїк і драматург Вільям Сароян: «Кожному призначено померти, але я завжди думав, що для мене зроблять виняток. І що? »

8. Французький письменник Бальзак, вмираючи, згадував одного з персонажів своїх оповідань, досвідченого лікаря Бианшона: «Він мене врятував...».

9. Знаменитий англійський хірург Джозеф Грін з лікарської звичкою міряв свій пульс. «Пульс зник», - сказав він.

10. Англійський письменник і критик Літтон Стрейчи: «Якщо це і є смерть, то я від неї не в захваті».

11. Полетт Брилат-Саварин, сестра відомого французького гастроному, у свій сотий день народження, після третього страви, відчувши наближення смерті, сказала: «Швидше подавайте компот - я вмираю».

12. Російський письменник-сатирик Салтиков-Щедрін вітав смерть питанням «Це ти, дурепо? ».

Немає коментарів:

Дописати коментар