понеділок, 26 травня 2014 р.

1968 Chevrolet Camaro.

1968 Chevrolet Camaro.

1968 Chevrolet Camaro.


Росія - щедра душа.



Річна зарплата всіх тренерів команд-учасниць Чемпіонату Європи - 2012.

Польща: Францішек Смуда - 300 тис. євро.
Чехія: Міхал Білек - 200 тис. євро.
Греція: Фернанду Сантуш - 500 тис. євро.
Німеччина: Йоахим Льов - 2, 5 млн. євро.
Португалія: Паулу Бенту - 1,5 млн. євро.
Голландія: Берт Ван Марвейк - 1,8 млн. євро.
Данія: Мортен Ольсен - 390 тис. євро.
Іспанія: Вісенте Дель Боске - 1,5 млн. євро.
Італія: Чезаре Пранделлі - 3 млн. євро.
Ірландія: Джованні Трапаттоні - 1,5 млн. євро.
Хорватія: Славен Біліч - 160 тис. євро.
Україна: Олег Блохін - 600 тис. доларів.
Швеція: Ерік Хамрен - 400 тис. євро.
Франція: Лоран Блан - 1,2 млн. євро.
Англія: Рой Ходжсон - 2 млн. фунтів.

Росія: Дік Адвокат - 7 млн. євро.
Росія - щедра душа.


Атракціон в Японії: небесний велосипед.

Атракціон в Японії: небесний велосипед.


Чому в московському метро в одних випадках станції оголошуються чоловічим голосом, а в іншому - жіночим?



Якщо у московському метро їхати у напрямку до центру міста, станції оголошуватимуть чоловічим голосом, а при русі від центру - жіночим. На кільцевій лінії чоловічий голос можна почути при русі за годинниковою стрілкою, а жіночий - проти годинникової. Зроблено це для зручності орієнтування сліпих пасажирів.
Чому в московському метро в одних випадках станції оголошуються чоловічим голосом, а в іншому - жіночим?


Скульптуру з пластикових пляшок, Ріо-де-Жанейро.

Скульптуру з пластикових пляшок, Ріо-де-Жанейро.


Дізнайся свій номер телефону по калькулятору!



1. Беремо калькулятор
2. Вводимо 3 перші цифри вашого номера телефону (без всяких кодів тощо)
3. Множимо на 80
4. Додаємо 1
5. Множимо на 250
6. Додаємо 4 останні цифри вашого номера телефону
7. Додаємо 4 останні цифри вашого номера телефону ще раз
8. Віднімаємо 250
9. Ділимо на 2
10.Офігіваємо
Дізнайся свій номер телефону по калькулятору!


Сацуко Яцузако обіймає свого робота-тюленя. Такі іграшки, що видають звуки і реагують на рух, стали єдиною втіхою для багатьох японців з будинків для літніх людей, які пережили землетрус у Фукусімі і цунамі

Сацуко Яцузако обіймає свого робота-тюленя. Такі іграшки, що видають звуки і реагують на рух, стали єдиною втіхою для багатьох японців з будинків для літніх людей, які пережили землетрус у Фукусімі і цунамі


Історія успіху від Денні Трехо.



В кіно я потрапив випадково. Приїхав допомогти хлопцеві, асистентові чиїмось, щодо наркотиків. У сенсі - злізти з них. Я досі цим займаюся - ось зараз одного актора з штопора виводжу. І діток у школах про шкоду наркотиків просвещаю. Так ось. Хлопець мені зателефонував: «Денні, тут суцільний кокс, боюся зірватися». А це був 1985-й, індустрія по вуха в кокаїні. І я приїхав підтримати. Дивлюсь, ходять чоловіки, вбрані зеками. У фальшивих наколках, торкнешся - змащується. І мій підопічний запропонував підробити: «Зека, - каже, - зобразити можеш? » Я в житті так не ржав: я ж у всіх в'язницях штату посидіти встиг. Перевдягаюся, а у мене татуювання на всі груди - і все відразу такі: «Ого». Потім дядько підходить: «Трехо, здорово. Пам'ятаю, як ти першість Сан-Квентіна в напівсередній вазі виграв». Дивлюся - Едді Банкер, ми з ним чалились. Виявилося, він сценарист. Запитав, боксую я ще; типу у них один актерик, треба його підучити. Я кажу: «В масовці 15 баксів платять, а тренер скільки отримує? » А він: «320. Тільки ти з хлопцем тихіше, він засмиканий». 320 в день! За 320 я Годзиллі наваляти міг. І я став тренувати Еріка Робертса. Він мене ніби побоювався. Що скажу, те й робить. Це побачив Андрій Кончаловський, а у нього, здається, з цим проблема була - Ерік його не особливо слухався. І він мені дав роль. Підійшов такий: «Беру тебе в фільм. Будеш Еріка бити». Потім історія кілька разів повторювалася - приходжу в масовку, а мене витягують з натовпу. П'ять років я грав Злочинця №1, говорив завжди одну фразу, зазвичай: «Гаси їх!» Один режисер дав дробовик і каже: «Висади ногою двері, а там імпровізуй». За дверима люди як би грали в покер, каскадери, зрозуміло. Ну я вибив двері, хтось схопився, я заїхав йому прикладом, дівка якась вереск підняла, а я їй раз - дробовик до скроні. Режисер сам не свій: «Боже, Денні, де ти цього вчився? » А я: «Дай згадати. Супермаркет Von's я брав. І Safeway. І Thrifty Mart». Коротше, досвід був.
Історія успіху від Денні Трехо.


Ayada Maldives - готель на Мальдівах.

Ayada Maldives - готель на Мальдівах.


Це не портал, а...


Антарктида. Станція Новолазарівська, оазис Ширмахера. Водозабірний колодязь, витоплений прямо в льодовику глибиною 5 метрів. Світло проходячи через товщу вічних льодів насичується синявою і лід буквально світиться, створюючи такі неймовірні ефекти.
Це не портал, а...

Немає коментарів:

Дописати коментар