пʼятниця, 30 травня 2014 р.

Постарайся зрозуміти одну просту річ: що б не відбувалося, все не так страшно і не так радісно, як здається. Джон Стейнбек

Постарайся зрозуміти одну просту річ: що б не відбувалося, все не так страшно і не так радісно, як здається. Джон Стейнбек



Не лізьте в душу, не смакуйте:


«Хто? З ким? Коли? І чому? »,
Адже життя чужа - ліс дрімучий,
Спіткнутися можна самому.
І не судіть люди - ви не Боги!
І не заздріть, адже заздрість - так черна.
У кожного своя дорога,
Й життя у кожного одне!


Буття людини загадково, і ця загадковість дуже схожа на бессмыслие. М. Гіркий



Господи, ми знаємо, хто ми такі, але не знаємо, чим можемо стати. Вільям Шекспір



Я дихаю - і, значить, я люблю!


Я люблю - і, значить, я живу! В. С. Висоцький


У відповідь на ваші молитви Бог робить тільки те, що ви самі зробити не в силах. Джон Грей



Велика мета освіти - не знання, а дії. Герберт Спенсер



- А як же ти можеш розмовляти, якщо у тебе немає мізків? - запитала Дороті.


- Не знаю, - відповіло Опудало, - але ті, у кого немає мізків, дуже люблять розмовляти.

Чарівник з країни Оз


Деякі вмирають у сімнадцять років і відкладають похорон до тих пір, поки їм не стукне сімдесят сім. Я бачу багато мертвої молоді та багато живих людей похилого віку. Вопо



Давайте можливість людині врятувати своє обличчя. Дейл Карнегі



Змиріться з неминучим. Дейл Карнегі



Чи є більший недолік, ніж помічати чужі недоліки? Джебран Халіль Джебран



- А що я тобі?


- А на все життя!

"Доля людини"


Мені все одно що ви про мене думаєте. Я не думаю про вас взагалі. © Коко Шанель



Не варто виглядати так, щоб на вас всі оберталися. Потрібно виглядати так, щоб оберталися ті, у яких є смак.



Росіян завжди недооцінювали, а між тим вони вміють зберігати секрети не тільки від ворогів, але і від друзів. Уингстон Черчіль



Вираз, який ви носите на своєму обличчі, куди важливіше одягу, які ви одягаєте на себе. Дейл Карнегі



У житті немає репетицій. Кожен момент, суцільна імпровізація.



Для того, щоб бути разом. Просто бути разом. А це важко, дуже важко, і не тільки шизофренікам і юродивим. Всім важко-розкриватися, вірити, віддавати, вважатися, терпіти, розуміти. Так важко, що часом перспектива здохнути від самотності бачиться не найгіршим варіантом. Анна Гавальда, «Просто разом»



Жодна людина не може бути вузьким фахівцем без того, щоб не бути ідіотом в широкому сенсі слова. Вузький фахівець дізнається все більше про все менше і так до тих пір, поки не буде знати все ні про що і нічого про все. Джордж Бернард Шоу



В житті я чув багато - клятви, обіцянки, компліменти, але найкраще, що я чув - тиша. У ній немає брехні.



Стримано, говоріть, будь ласка, стримано...


Дбайливо,... не поспішаючи, підбираючи слова...
Не кричіть в серцях. Все так тонко... і ніжна
Перед жорстокістю слів беззахисна душа...
Тимчасово, ви зрозумійте, ми тут з вами тимчасово...
Часу не гайте на злі справи...
Без того короткий термін, для чого скорочувати навмисно?..
Я вас дуже прошу, підбирайте слова...
Стримано, говоріть, будь ласка, стримано...
Дбайливо,... не шкодуйте для милих тепла...
Ніжними... нехай слова, як душа будуть ніжними...
Нехай справи будуть добрими, а дорога - світла..
Тимчасово, ви зрозумійте, ми тут з вами тимчасово...

Анастасія Ларецкая


Як права і ліва рука -


Твоя душа моєї душі близька.

Ми суміжні, блаженно і тепло,
Як праве і ліве крило.

Але вихор встає і безодня пролягла
Від правого до лівого крила!

М. Цвєтаєва


Втрачений назавжди лише той, в кому згасли прагнення. Айн Ренд



Зовсім не знак бездушшя - мовчазність. Гримить лише те, що порожньо зсередини. Вільям Шекспір (Король Лір)



Розумне обличчя - це ще не ознака розуму. (Той самий Мюнхгаузен)

Немає коментарів:

Дописати коментар