неділя, 25 травня 2014 р.

В моє Життя входять ті, хто хоче, і хто хоче - йде, але є загальні правила для всіх Гостей: заходячи - витирайте ноги, ідучи - закривайте за собою двері... © Харукі Муракамі

В моє Життя входять ті, хто хоче, і хто хоче - йде, але є загальні правила для всіх Гостей: заходячи - витирайте ноги, ідучи - закривайте за собою двері... © Харукі Муракамі



Перше правило - не здаватися. Друге правило - пам'ятати про першому правилі. © Аль Пачіно



Люди, як правило, не віддають собі звіту в тому, що в будь-який момент можуть викинути зі свого життя все, що завгодно. У будь-який час. Миттєво. Карлос Кастанеда



Правильні люди живуть за правилами, а неправильні ними правлять і визначають, що правильно.



Правильного вибору в реальності не існує - є тільки зроблений вибір і його наслідки. Ельчін Сафарли, "Мені тебе обіцяли"



Правильна постановка питання свідчить про деяке знайомство зі справою. © Френсіс Бекон



Настає в житті такий час, коли ви відходите від драми і людей, які її створюють. Ви оточуєте себе людьми, з якими ви смієтеся. Ви забуваєте погане і фокусуєтеся на хорошому. Любіть людей, які ставляться до вас правильно, і моліться за інших. Життя таке коротке, проживайте її не інакше як щасливо. Падати - частина життя, підніматися на


ноги - її проживання. Бути живим - це подарунок, а бути щасливим - це ваш вибір. Ошо


Іноді ти повинен побігти, щоб побачити, хто побіжить за тобою. Іноді ти повинен говорити м'якше, щоб побачити, хто насправді прислухається до тебе. Іноді ти повинен зробити крок назад, щоб побачити, хто ще стоїть на твоєму боці. Іноді ти повинен робити неправильні рішення, щоб подивитися, хто з тобою, коли все валиться. © Пауло Коельо



Успіх - це не більш ніж кілька простих правил, які виконуються щодня, а невдача - це просто кілька помилок, повторюваних щодня. Разом вони складають те, що приводить нас до успіху, або до поразки. (Джим Рон)



Думки не стають правильними тільки від того, що з ними багато хто згодні. © Вільгельм Швебель



Не звертай ні на кого уваги, роби, як вважаєш правильним. © Франц Кафка



Абсурдно встановлювати суворі правила того, що слід читати, а що ні. Добра половина сучасної культури грунтується на тому, чого читати не слід. © Оскар Уайльд



Якщо знаєш, що робить речі природними, то вчинки не будуть неправильними © Чжу-Сі



Іноді бувають моменти, коли хочеться все кинути і відмовитися від мрії. В такі моменти згадайте, як багато ви отримаєте, якщо підете далі і як багато втратите, якщо здастеся. Ціна успіху, як правило, менше, ніж ціна невдачі. Мухаммед Алі



Приклад правильної психології у вихованні дитини. Порада всім майбутнім і теперішнім батькам



Син: Я хочу ОТРИМУЮТЬ
Мама: Навіщо?
Син: Я буду грати. Це здорово. Там можна рухатися.
Мама: А чому у тебе все ще його немає?
Син: Тому що ти не купуєш!
Мама: А чому я не купую?
Син: Тому що в тебе грошей немає.
Мама: Зовсім-зовсім немає?
Син: Є, але ОТРИМУЮТЬ ти їх не витратиш
Мама: А чому?
Син: Тому що ти їх витрачаєш на інші речі.
Мама: На які?
Син: Напевно, на більш потрібні.
Мама: Що може змінити ситуацію?
Син: Якщо ми будемо витрачати менше?
Мама: Від чого ти готовий відмовитися заради ОТРИМУЮТЬ?
Син: Від кіно і цукерок
Мама: Можеш порахувати, скільки за місяць зекономиш таким чином?
Син: Близько тисячі
Мама: Скільки місяців будеш так збирати на ОТРИМУЮТЬ?
Син: Півтора року.
Мама: Можеш почекати півтора року? Пожити півтора року без кіно і цукерок?
Син: Немає
Мама: Є ще ідеї?
Син: Я піду працювати?

продовження..


В житті немає нічого складного. Це ми складні. Життя - проста штука, і в ній що простіше, тим правильніше. Оскар Уайльд



Як правило, про людину можна судити з того, над чим він сміється. © Вілсон Мизнер



Не звертай ні на кого уваги, роби, як вважаєш правильним. Франц Кафка



Читаємо правильно - 7 рад



1. Правило 10%.
Завжди відкладайте зі свого доходу 10% на книги - це найкраще вкладення цих грошей. Більше відкладати не потрібно, менше теж.

2. Читайте з блокнотом.
Це правило я ще люблю називати «читайте розумно».
Я ніколи не перечитую книжку два рази. Це відбувається тому, що я максимально детально «вичавлюю з неї
всі ідеї - мені допомагає блокнот. Читаючи книжку, я виписую в нього всі цікаві та корисні ідеї, всі посилання на інші книжки, виписую цитати, які мене надихають. Коли під рукою немає блокнота або їм незручно користуватися, я пишу на полях олівцем.
В результаті у мене в блокноті залишається вичавка книги, концентрація її ідей, квінтесенція сенсу. Блокнот потім приємно перечитувати - це дуже надихає.
А найголовніше - таке читання дозволяє глибоко проникати в книгу.

3. Складайте топ книжок, які потрібно купити
Об'єднавши перші два ради, ми маємо правило витрачати 10% грошей на книги і список цікавих книг в блокноті. Ось цей самий список і є «to-do» майбутніх покупок. Він регулярно перетасовується і переробляється - особисті і професійні інтереси мають властивість змінюватися.

4. Читайте мінімум годину в день.
А краще два. Насправді, неважливо скільки ви читаєте (хоча я настійно раджу читати не менше години в добу). Важливо робити це регулярно - привчіть себе до правила «ні дня без книжки».
Виділити годину в день для читання дуже важко, особливо зайнятій людині. В такому випадку раджу розбити читання на невеликі двадцятихвилинні відрізки, які можна рівномірно «з'їсти» протягом дня. Читати на ніч перед сном це не круто, втомлений мозок відмовиться сприймати книжку і вважатиме її снодійним.

5. Міксуйте стилі.
Я великий фанат книжок про саморозвиток і мотивацію (напевно, я з тих людей для яких читання книг про саморозвиток замінило саме саморозвиток). Однак читати щодня одні тільки такі книжки - нудно. Тому чергуйте книги, спочатку корисну, потім фантастику, потім ділову а слідом за нею - художню. Художні книжки теж дуже корисно і цікаво читати.

6. Не тримайтеся за книжки.
Прочитав - на полицю? Навіщо! Якщо читати правильно, то швидко розумієш що книга перетворюється на одноразову річ, своєрідний шприц з ідеями для інтелектуального наркомана.
Я раджу змінюватися книжками з друзями та знайомими. По-перше, це класний спосіб економити гроші. По-друге, ви допомагаєте друзям вчитися і розвиватися. Я вже втратив рахунок книжок, які послав по пошті своїм друзям - і мені приємно, і їм корисно.

7. Переходьте на електронні книжки.
Хто б що не говорив, але паперова книжка поступово відмирає, перетворюючись на подобу вінілової
пластинки - задоволення для фанатів. Читати в рідері легше, простіше і набагато дешевше. Для любителя читання рідер окупається приблизно за два місяці. А вже скільки дерев ви зекономите - важко порахувати.

Немає коментарів:

Дописати коментар