неділя, 25 травня 2014 р.

Дійшовши до кінця, люди сміються над страхами, мучившими їх початку. Коельо

Дійшовши до кінця, люди сміються над страхами, мучившими їх початку. Коельо



Людям неможливо дати чужі крила - вони повинні виростити свої. Симеон Афонський



Не соромтеся своїх почуттів і бажань. Іншого життя для них не буде.



Я ніколи не брешу людям, яких називаю друзями. Маріо П'юзо. (Хрещений батько)



Тільки вчинки щось змінюють. Якщо немає вчинків, то все залишається колишнім. House M. D.



Якщо ти не підеш на це сьогодні - завтра буде таким же, як і вчора.



..Я не люблю себе, коли я трушу,


Прикро мені, коли безневинних б'ють.
Я не люблю, коли мені лізуть в душу,
Тим більше, коли в неї плюють.

Ст. Висоцький


Бути одиноким удвох гірше, ніж одному. Паскаль Брюкнер



Багато чого, звичайно, буде втрачено. Але людей не можна силоміць змусити слухати. Вони повинні самі збагнути, самі повинні задуматися над тим, чому так трапилося, чому світ вибухнув у них під ногами. © Рей Бредбері



Краща реакція на ворожу критику, посміхнутися і забути. © Володимир Набоков



Тіло - це найменше з того, що жінка може дати чоловікові. Ромен Роллан.



Якщо помилку можна виправити - значить, ти ще не помилився. Східна мудрість



Ніколи не слід недооцінювати передбачуваність тупізни. © Гай Річі



Великі справи треба робити, а не обмірковувати їх нескінченно. © Юлій Цезар



Тільки про дві речі ми будемо шкодувати на смертному одрі - що мало любили і мало подорожували. Марк Твен



Людина у житті має все, що хоче, а якщо не має, значить, недостатньо хоче. Кірсан Ілюмжинов



Світ жорстокий по відношенню до тебе, тому що ти жорстокий по відношенню до світу. Костя Крамар



Завжди обирайте найважчий шлях - на ньому Ви не зустрінете конкурентів. Шарль де Голль



Красу побачити в негарному,


Розгледіти в струмках розливи річок...
Хто вміє в будні бути щасливим-
Той і справді щаслива людина!...

© Е. Асадов


Не чекай, але сподівайся. Равіль Алєєв



Коли на світ з'являється геній, то пізнати його можна вже хоча б тому, що всі тупоголові поєднуються в боротьбі проти нього.


Джонатан Свіфт


Безкорислива відданість найбільше варто і менше всього цінується. Ілля Шевельов



Якщо вам вдасться знайти когось, з ким ви можете обійнятися і закрити очі на весь світ, вам пощастило - навіть якщо це триватиме лише мить. Патрік Ротфусс



Якщо ти один, але не тому що нікому не потрібен, а тому що тобі не все одно хто поруч з тобою.



Диво завжди чекає нас десь поруч з відчаєм. Еріх Марія Ремарк



"Якщо я засну і прокинуся через сто років і мене запитають, що зараз відбувається в Росії, я відповім: п'ють і крадуть... "



Салтиков-Щедрін


Біда багатьох жінок в тому, що вони захоплюються буквально нічим - і потім виходять за нього заміж. Шер (Черилин Саркісян)



Найпопулярніша стаття в інтернеті.


Доступна передплатникам спільноти: 5 розумних думок
Найпопулярніша стаття в інтернеті.

Немає коментарів:

Дописати коментар