четвер, 30 жовтня 2014 р.

Сама важка хвороба на світі - це звичка думати. Вона невиліковна. Еріх Марія Ремарк

Сама важка хвороба на світі - це звичка думати. Вона невиліковна. Еріх Марія Ремарк



Передаю величезний привіт своєї мрії, якщо ти думаєш, що я просто так здамся, то ти помиляєшся.



Нічого не відбувається даремно, все є підготовкою до наступної сцені. Балсекар



Будь-яке серйозне ставлення до чого-небудь в житті, ні до чого серйозного не призводило. © Чеширський кіт



Сьогодні я прокинувся. Я здоровий. Я живий. Спасибі.



Щоб зберегти щастя, ним треба ділитися. © Мати Тереза



Як довіряти внутрішньому голосу, якщо вранці, коли тобі треба на роботу, він каже, що тобі треба поспати? © Роберт Дауні



Не люблю коли доброту, за слабкість приймають. © Бумер



Не втрачайте найкращі моменти у вашому житті тільки тому, що ви не впевнені. © Ніколас Кейдж



Не соромтеся своїх почуттів і бажань. Іншого життя для них більше не буде!



Ніколи не здавайся. Тобі вже було боляче. Ти вже помилявся, так пройди цей шлях до кінця і отримай нагороду за це.



Я краще буду шкодувати про те, що зробила, ніж про те, що не зробила. Саме з цього, я намагаюся хапатися за кожну можливість. Камерон Діас



В житті, як під дощем - наступає момент, коли вже просто все одно.



Навчіться бути щасливим з тим, що маєте, поки досягаєте того, чого хочете.



Якщо з'явився хтось, готовий перевернути гори, за ним обов'язково підуть інші, готові згорнути йому шию. © Михайло Жванецький



Всі жінки хочуть, щоб їх «розуміли», але ніхто не хоче, щоб їх розкусили.



Чому ми закриваємо очі, коли ми молимося, плачем, любимо, мріємо? Тому що ми знаємо, що найпрекрасніші речі в житті ми не бачимо - ми відчуваємо їх серцем.



«До глибокої думки треба піднятися». Станіслав Єжи Лец



Я краще перескучаю, ніж буду ломитися в двері, де мене зовсім не чекають.



Якщо щось у вашому житті приносить страждання, біжіть від цього, дорогі мої, з усіх ніг і швидше. © Анна Гавальда



Не зрадить той, хто знає, наскільки це боляче.


© Майкл Джексон


Чим краще наше сьогодення, тим менше ми думаємо про минуле.



Не живи спогадами, у тебе вся старість на це. Роби спогади



Самотність - якість сильних, слабкі ж туляться до натовпу.



Невдача - це можливість почати знову, але вже більш мудро. © Генрі Форд



Будь щасливий у цю мить. Ця мить і є твоє життя.


© Омар Хайям


Вміння не надавати значення - ще цінніше, ніж уміння прощати.


Бо прощати ми змушені те, чого вже надали значення


Якщо надовго залишити одну жінку, у неї з'являються Думки і вона Думає. В силу жіночих особливостей, ні до чого хорошого це не призводить.



Люди, які читають книги, завжди будуть керувати тими, хто дивиться телевізор.



Помиритися першому - це не приниження, а найкраща риса людини.



Щоб зберегти щастя - їм потрібно ділитися.



Проблема в тому, що, не ризикуючи, ми ризикуємо в сто разів більше.


© Марк Аврелій

Немає коментарів:

Дописати коментар