пʼятницю, 31 жовтня 2014 р.

Хемпшир восени, Великобританія

Хемпшир восени, Великобританія

Хемпшир восени, Великобританія


Будівельні маразми і невдачі.

Будівельні маразми і невдачі.
Будівельні маразми і невдачі.
Будівельні маразми і невдачі.
Будівельні маразми і невдачі.
Будівельні маразми і невдачі.
Будівельні маразми і невдачі.
Будівельні маразми і невдачі.
Будівельні маразми і невдачі.
Будівельні маразми і невдачі.
Будівельні маразми і невдачі.


Твори китайських студентів Російського університету дружби народів з російської мови. Прельстиво.

Твори китайських студентів Російського університету дружби народів з російської мови. Прельстиво.
Твори китайських студентів Російського університету дружби народів з російської мови. Прельстиво.
Твори китайських студентів Російського університету дружби народів з російської мови. Прельстиво.
Твори китайських студентів Російського університету дружби народів з російської мови. Прельстиво.


ГАЗ-21 "Волга"

ГАЗ-21


Історія з життя Володимира Познера:



"Я прилетів з Москви в Нью-Йорк. Пройшов паспортний контроль. Поїхав у готель і виявив, що паспорти немає. То його вкрали, то я його упустив, але факт залишався фактом : паспорт пропав.
Наступного ранку, рівно о дев'ятій, я подзвонив в Паспортний центр міста Нью-Йорка. Як не старався, не зміг добитися живого людського голосу, а нескінченна запис не роз'яснення
сприйняв, як мені поступити. І я поїхав. Центр цей теж знаходиться в нижній частині острова і виглядає так само безбарвно, як той, в якому я отримав громадянство. Біля входу стояли двоє озброєних автоматами охоронців. Я підійшов і почав:
- Я втратив паспорт і хотів би... Один з них перебив мене:
- Прямо, ліворуч по коридору, біле віконце.
У віконці сиділа афроамериканка.
- Я втратив паспорт... - заговорив я, але вона перебила:
- Білий телефон на стінці праворуч. І справді, на стіні висів білий телефон, а поруч з ним, за прозорою пластмасовою захистом, була прикріплена інструкція. Починалася вона так:
1. Підніміть трубку.
2. Почувши гудок натисніть цифру "1".
3. Почувши слово "говорите", чітко і ясно викладіть своє питання... "
І так далі. Таким чином я отримав порядковий номер і час, коли повинен піднятися на десятий поверх у зал номер такий-то. На годиннику було 9:30 ранку, а на зустріч мені призначали на 11:00. Я вийшов, попив кави, почитав газету і повернувся без п'яти одинадцять.
- Мій номер такий-то, - сказав я охоронцям, які жестом запросили мене пройти. Я піднявся на десятий поверх, увійшов до великої зали, частина якого складалася з засклених віконець. Не встиг я сісти, рівно об одинадцятій пролунав голос: "Володимир Познер, вікно номер три". Я підійшов. Мене чекав чоловік років п'ятдесяти, особа якого я чомусь запам'ятав - може, тому, що він дивно схожий на Чехова.
- Привіт, як справи? - запитав він.
- Та так собі.
- Що сталося?
- Так то в мене вкрали, то я втратив паспорт.
- Ну, це не біда. Ось вам бланк, заповніть його.
Я заповнив і повернув бланк Чехову.
- Та-ак, - протягнув він, - ви натуралізований громадянин США? Я кивнув.
- Це трохи ускладнює справу. У вас є документ, що підтверджує ваше громадянство?
- Є, але він у Москві, я його не вожу з собою.
- А даремно. Треба мати при собі хоча б ксерокопію.
- Я можу подзвонити в Москву і попросити, щоб прислали мені в готель копію факсом-поїду, отримаю і повернуся до вас.
- Добре, буду чекати, - сказав Чехов.
Я тут же зателефонував, помчав у готель, де факс вже чекав мене. Взявши його, повернувся в Паспортний центр. В половині першого я підійшов до віконця номер 3 і простягнув факсимільну копію. Чехов подивився на неї, похитав головою і сказав:
- Сер, мені дуже шкода, але я отримав роз'яснення, що нам потрібен оригінал.
- Але оригінал в Москві. Не можу ж я летіти туди, не маючи паспорта!
- Не треба, сер, не нервуйте. У Вашингтоні є другий оригінал, який нам пришлють. Але ця операція буде коштувати вам дев'яносто доларів.
Я готовий був заплатити будь-яку суму, аби отримати паспорт.
- Містер Познер, - сказав Чехов, вас будуть чекати рівно в три години в залі номер два. Я вийшов на вулицю, з'їв хот-дог"з усіма причандалами"- так кажуть, коли на сосиску накладають всі спеції і все соуси плюс кетчуп і гірчицю. Запив цю гидоту пляшкою кока-коли і без п'яти три прийшов в зал номер два. Рівно в три пролунав голос:
- Містер ВАЛДИМИР Познер! - Саме так, Валдимир, а не Володимир.
Я підійшов до віконця. Досить похмура чорна жінка простягла мені паспорт і сказала:
- Перевірте, чи все правильно.
У паспорті значилося "Володимир", а не "Валдимир". Все було правильно.
- Розпишіться в отриманні. Я розписався. Час було п'ять хвилин на четверту. Менше ніж за один робочий день я отримав новий паспорт. Зізнатися, я був вражений. Я відправився в інший зал, підійшов до віконця, за яким сидів Чехів і сказав :
- Сер, не можу навіть підібрати слова, щоб висловити вам подяку за таку роботу. Я вражений.
Чехов подивився на мене і абсолютно серйозно, я навіть би сказав суворо відповів: - Сер, Ви за це платите податки!

Пам'ятається ми з вами теж їх платимо? "
Історія з життя Володимира Познера:

Немає коментарів:

Дописати коментар