четвер, 30 жовтня 2014 р.

Не чекайте, що стане легше, простіше, краще. Не стане. Труднощі будуть завжди. Вчіться бути щасливими прямо зараз. Інакше не встигнете.

Не чекайте, що стане легше, простіше, краще. Не стане. Труднощі будуть завжди. Вчіться бути щасливими прямо зараз. Інакше не встигнете.



В нещастях ми здобуваємо силу; завдяки хвороб дізнаємося ціну здоров'я; стикаючись зі злом, починаємо цінувати добро; завдяки навантажень пізнаємо справжню цінність відпочинку. Грецька приказка



Як відрізнити сильну людину від слабкої? Якщо незадоволений життям сильна людина, то він висуває претензії до себе, а якщо слабка, то до людей. Хань Сян-цзи



Я віддаю перевагу жінок з минулим. З ними, чорт забирай, хоч розмовляти цікаво. Оскар Уайльд. "Віяло леді Віндермір".



«Якщо чоловік довго-довго дивиться тобі в очі, можеш бути впевнена, що все інше він уже оглянув». (Яніна Ипохорская)



Всі кажуть, що все буде добре. Але ніхто не каже, коли саме. Ельчін Сафарли



У наші дні люди всьому знають ціну, але нічого не вміють цінувати. © Оскар Уайльд.



Всі мої витівки наповал


рубаються фортуною безсердечно;
якщо б я трунами торгував -
жили б на світі люди вічно.

В. Губерман


Аффилиация - потреба в спілкуванні, в емоційних контактах, дружбі, любові.



Я люблю сумніватися у всьому: це розташування розуму не заважає рішучості характеру - навпаки, що до мене стосується, то я завжди сміливіше йду вперед, коли не знаю, що мене очікує. Адже гірше смерті нічого не трапиться - а смерті не минеш! Михайло Лермонтов. Герой нашого часу



Ви надто багато думаєте про те, як знайти потрібну людину, і недостатньо - про те, як стати потрібною людиною.



Треба вміти з усього витягти користь. За борт старий баласт! Пора почати нове життя! Еріх Марія Ремарк. "Повернення".



Ніколи і нічого не просіть! Ніколи і нічого, і особливо у тих, хто сильніший за вас. Самі запропонують і самі все дадуть! М. А. Булгаков. "Майстер і Маргарита".



Ніколи не знаєш, чим закінчиться чергова історія у твоєму житті, але поки вона триває, цінуй кожен момент, кожну секунду, кожну мить.



Життя пролітає миттєво, а ми живемо, як ніби пишемо чернетка, не розуміючи в суєті скандальною, що наше життя - лише мить.



Все, що є прекрасного в житті, або аморально, або незаконно, або призводить до ожиріння. © Оскар Уайльд



Дивись без суєти


вперед. Тому
без жаху дивись.
Будь прямий і гордий,
роздроблений зсередини,
на дотик твердий.

Йосип Бродський


Найстрашніше оману у жінок: «Він зміниться».


Найчастіша помилка у чоловіків: «Вона нікуди не дінеться».


Я б хотів, щоб після смерті мене кремували. Швидко і практично - труп у піч, прах на розсуд - краще розвіяти, але можна і в акуратній урні містити, якщо хтось із близьких виявиться сильно сентиментальним.


А ось процес закопування трупа на землю в дерев'яному ящику, що супроводжується ідіотським релігійним обрядом і подальшим гниттям і розкладанням тіла всередині горезвісного скриньки, здається мені дещо безглуздим.


Всі люди різні. Тому і цікаво. Харукі Муракамі



Немає того виродка, який не знайшов собі пари, і немає тієї нісенітниці, яка не знайшла б собі підходящого читача. Антон Чехов



У спорах не народжується істина, в них народжується тільки ворожнеча. Істина народжується в обговореннях. Коли обговорення переходить у суперечку, розмова має бути припинений. Тому що коли людина починає сперечатися, це означає, що його вже цікавить не істина, а власні амбіції.



З дитинства я не був таким, як інші. Не бачив так, як бачили всі. Едгар Аллан По



Є тільки мить між минулим і майбутнім. Саме він називається життя. Л. Дербеньова



Важко знайти слова, коли дійсно є що сказати! © Еріх Марія Ремарк



Іноді за посмішкою може ховатися більше ненависті, ніж за сердитим поглядом. Джокер

Немає коментарів:

Дописати коментар