суботу, 25 жовтня 2014 р.

Піжами.

Піжами.

Піжами.
Піжами.


На другому курсі я пішов працювати продавцем в «Макдональдс». Зараз мені 28 і я все ще там працюю.


Ви розсміялися? Гидливо поморщились? Подумали (а то й сказали вголос): «Ну що за невдаха, фу таким бути»? Так, саме така реакція буває майже у всіх дівчат, яким я на першому побаченні кажу цю фразу. Більшість відразу втрачає до мене інтерес. Інші починають повчати, а то й сміятися. У будь-якому випадку їх інтерес до мене миттєво зникає. Ну що ж, значить, не доля. Працівник «Маку», обслуга, нижчий сорт. А дівчатам потрібен «відбувся», «заможна», «щедрий». Навіть тим, хто каже, що гроші та соціальний статус - не головне, а їм на все це плювати. Навіть вони не хочуть зв'язуватися зі мною. Ні, до того, як я зізнаюся в тому, де працюю, в їх очах я розумний, веселий, цікавий чоловік. А ось після... І інтерес як-то вичерпався, і жарти у мене плосковаты, так і розум явно переоцінений. Ну що ж, бачачи, що побачення закінчено, я проводжаю дівчину до зупинки громадського транспорту, прощаюся, сідаю на її очах у BMW X6 і їду.

Що? Звідки у мене така машина? Бінго. Саме це питання задають через півхвилини по телефону (або sms-кою) всі дівчата. А що я можу сказати? Для директора ресторану, у якого я мутував за останні десять років роботи, це досить слабка машина - більшість їздить на набагато більш дорогих. І тут відбувається диво! Я знову чарівний і привабливий, розумний і цікавий.

Ось так. А висновків ніяких не буде - самі все знаєте.
На другому курсі я пішов працювати продавцем в «Макдональдс». Зараз мені 28 і я все ще там працюю.


На яхті.

На яхті.


Що потрібно знати, щоб притягувати до себе гроші?



Для початку ви повинні виконати деякі вправи. Ці вправи дуже важливі, і тому уважно виконуйте ці вправи. Щоб домогтися високої результативності, краще буде, якщо ви будете записувати відповіді в блокнот.

Отже, перша вправа, які ви повинні виконати:
- Записати 10 речей, які вас лякають щодо фінансів. То є якісь фінансові питання Вас цікавлять? Що ви побоюєтеся з приводу грошей?

Наприклад, це може бути переконання: раптом у мене не вистачить грошей, щоб оплатити кредит; раптом я не зможу назбирати гроші, щоб влітку поїхати у відпустку.

Чому це так важливо? Справа в тому, що багаті люди фокусується не на тому, що хочуть уникнути, а на те, чого хочуть прийти. В цьому є особливість нашого людського мозку, що якщо ми думаємо про те, щоб уникнути якісь неприємні фінансові ситуації, то, насправді, ми притягуємо цю подію до нашого життя, і навпаки, якщо ми ставимо перед собою якусь конкретну фінансову мету, то наш мозок починає притягувати потрібну інформацію, потрібних людей, які допомагають нам досягти цих фінансових цілей.

І тому приступимо до другого вправі:

Виберіть три - п'ять пунктів, які з'їдають 80 відсотків вашої енергії, яких ви переживаєте найбільше, і переробіть це в позитивну формулювання: тобто, якщо ви говорите, що я турбуюся про те, що не зможу назбирати грошей на відпустку влітку, то переформулюйте це приблизно так:

- Як я можу заробити гроші на те, щоб провести відпустку влітку?
- Звідки я можу взяти ці гроші?
- Що мені необхідно зробити, щоб реалізувати своє бажання і тд.

Завжди переробляйте це на позитивну формулювання, для того щоб ваш мозок допоміг вам знайти те, що вам не вистачає.

Тобто переробіть тривоги і сумніви в позитивну формулювання: Як я можу це здійснити?

Якщо ви задаєте собі правильні питання, то ваш мозок буде шукати правильні рішення, і навпаки, якщо ви часто запитуєте себе: чому в мене так погано, чому у мене немає грошей, то ваш мозок знайде виправдання на це: чому у вас дійсно нічого не виходить?

Саме це вміння відрізняє успішних людей - уміння ставити до себе правильні питання? Тому порада: регулярно коли будете стикаєтеся якоюсь проблемою - переформулируете свої питання на можливі шляхи вирішення проблеми.
Що потрібно знати, щоб притягувати до себе гроші?


Арктичні зайці.

Арктичні зайці.


Ринок мобільників в Китаї

Ринок мобільників в Китаї


Ця історія має щасливий кінець.

Ця історія має щасливий кінець.


Сім'я Романових

Сім'я Романових


Як змінювався Нью Йорк.

Як змінювався Нью Йорк.


Човен з прозорим дном.

Човен з прозорим дном.


Один з найбільш незвичайних, високих і найдорожчих готелів світу - Marina Bay Sands в Сінгапурі.

Один з найбільш незвичайних, високих і найдорожчих готелів світу - Marina Bay Sands в Сінгапурі.

Немає коментарів:

Дописати коментар