пʼятницю, 31 жовтня 2014 р.

Невигадані історії з крупинками величезної доброти

Невигадані історії з крупинками величезної доброти



***

Іду вранці додому. На під'їзді оголошення: «Дорогі сусіди! Сьогодні приблизно о 9.20 біля прохідної двері були загублені 120 руб. Якщо хто знайшов, занесіть, будь ласка, в кв. 76 Антоніні Петрівні. Пенсія 3640 руб.». Я відкладаю 120 рублів, піднімаюся, дзвоню. Відкриває бабуся у фартусі. Тільки побачила мене, протягує гроші, відразу обніматися, голосити і в сльози щастя. І розповіла: «Пішла за борошном, повернувшись, виймала ключі біля під'їзду - гроші-то, напевно, і зронила». АЛЕ! Гроші брати відмовилася навідріз! Виявилося, за пару годин я вже шостий (!!!) «знайшов» бабулины гроші! Люди, я вас люблю за те, що ви такі!!!

***

Працюю в кафе швидкого харчування. Сьогодні вранці чоловік підійшов до каси і сказав: «За мною стоїть дівчина, я її не знаю. Але я хотів би заплатити за її кавою. Передайте їй «Хорошого дня». Ця дівчина сильно здивувалася спершу... а потім зробила те ж саме для наступного за нею в черзі людини. І так 5 разів поспіль!

***

Я тяжко хворіла на ангіну. Будинки була одна, не могла навіть встати з ліжка і плакала від безпорадності. Моя собака сиділа поруч з ліжком і дивилася на мене з занепокоєнням. Потім пішла і повернулася з величезною смердючої заяложеної кісткою: вона, мабуть, у неї була прихована на чорний день. Кьяра поклала кістку на подушку і підштовхувала носом до мого обличчя - «Погрызи!».

***

Знайшла сьогодні мобільник покійного чоловіка. Зарядила. Виявилося, там є нові повідомлення. Дочка шле і шле їх йому: розповідає всі важливі новини і взагалі як у нас справи...

***

Якось побачив на вулиці бабусю, продавала лише єдиний 1 кімнатну квітку фіалку. Стало її шкода, заплатив у 10 разів дорожче ніж вона просила. Вона зі сльозами: «я побігла в магазин куплю діду ковбасу». Приніс квітку додому, на наступний ранок він розцвів.

***

Давно не було такої грози, як сьогодні. На роботі сказали, що хтось отирается біля моєї машини. Я кинувся на вулицю. Все було як і раніше, крім люка в даху: хтось засунув його щільніше, щоб машина не постраждала в негоду.

***

У магазині до мене підійшла маленька дівчинка і попросила: «Візьми мене на ручки». Я так і зробила, подумавши, що вона загубилася. Маля просто обійняла мене, а потім стрибнула. Я втупилася на неї, а вона пояснила:
- Хотіла, щоб ти посміхнулася.
Я так і пирснула зі сміху.

***

Нещодавно поверталася з інституту і біля станції метро «Автозаводська» побачила ветерана війни. Він сидів поруч з планшетом, на якому були медалі та ордени... Його нагороди, який він заслужив на війні. Він продавав їх, щоб купити собі хоч якоїсь їжі. Я підійшла, витягла весь вміст гаманця і віддала йому зі словами: «Візьміть всі мої гроші, але не продавайте свою честь і доблесть за гроші людям, які цього недостойні...» Він розплакався, взяв гроші, зібрав ордени в долоні і поцілував їх, а потім тихо крізь сльози промовив: «Спасибі, доню». У такі моменти мені здається, що я зможу змінити світ. Вони дають мені надію.

Давайте робити один одному маленькі приємності. Від цього не тільки наші душі, а й весь світ стане світліше і добріше.
Невигадані історії з крупинками величезної доброти


Ки Гомпа - один з найбільших буддійських монастирів у Тибеті. Він розташований в долині Спить у самому серці індійських Гімалаїв. Дістатися сюди непросто, адже монастир побудований на висоті 4166 метрів над рівнем моря.

Ки Гомпа - один з найбільших буддійських монастирів у Тибеті. Він розташований в долині Спить у самому серці індійських Гімалаїв. Дістатися сюди непросто, адже монастир побудований на висоті 4166 метрів над рівнем моря.


30-зарядний револьвер

30-зарядний револьвер


Маргай

Маргай


Кріштіану Роналду



Кріштіану Роналду, відомий португальський футболіст. Народився 5 лютого 1985 року. Кріштіану Роналду вважається найдорожчим футболістом світу за всю історію футболу, а так само одним з кращих футболістів сучасності. Роналду був визнаний кращим молодим гравцем чемпіонату Європи 2004 року. Чемпіон англійської Прем'єр-ліги сезонів 2006/07 (кращий гравець і кращий молодий гравець сезону), 2007/08 (кращий гравець сезону) і 2008/09.
У сезоні 2006/07 дійшов з «Манчестер Юнайтед» до півфіналу Ліги чемпіонів, а в наступному сезоні виграв у фіналі у лондонського «Челсі». У 2008 році був визнаний кращим футболістом року в клубному європейському футболі за версією УЄФА і кращим гравцем Ліги чемпіонів, отримав «Золотий м'яч» як кращий футболіст Європи і нагороду «Гравець року ФІФА» як кращий футболіст світу.
Кріштіану Роналду
Кріштіану Роналду
Кріштіану Роналду
Кріштіану Роналду
Кріштіану Роналду


Академік Сахаров про мобільного зв'язку, Skype та інтернеті, а також про те, що веде нас до деградації



Стаття з далекого 1974-го року, написана фізиком для Saturday Review:

«У перспективі, можливо, пізніше, ніж через 50 років, я припускаю створення всесвітньої інформаційної системи (ВІС), яка і зробить доступним для кожного в будь-яку хвилину зміст будь-якої книги, коли-небудь і де-небудь опублікованій, зміст будь-якої статті, отримання будь-якої довідки. ВІС повинна включати індивідуальні мініатюрні запросные приймачі-передавачі, диспетчерські пункти, що керують потоками інформації, канали зв'язку, що включають тисячі штучних супутників зв'язку, кабельні та лазерні лінії.

Навіть часткове здійснення ВІС зробить глибокий вплив на життя кожної людини, на його дозвілля, на його інтелектуальний і художній розвиток. На відміну від телевізора, який є головним джерелом інформації з багатьох наших сучасників, ВІС буде надавати кожному максимальну свободу у виборі інформації та вимагати індивідуальної активності».
Стаття «Світ через півстоліття» написана мною навесні 1974 року за замовленням американського журналу «Сатердей ревью».
Тимчасова грань (2024 р.) носить умовний характер - просто я дав собі волю вільно поміркувати про бажане майбутнє, бути може, насправді більш віддалений у часі.

Я дуже радий появі моєї статті на сторінках радянської преси.
22 жовтня 1988 р.

Сильні і суперечливі почуття охоплює кожного, хто замислюється про майбутнє світу через 50 років, - про те майбутнє, в якому будуть жити наші внуки і правнуки. Ці почуття - скорбота і жах перед клубком трагічних небезпек і труднощів безмежно складного майбутнього людства, але одночасно надія на силу розуму і людяності в душах мільярдів людей, яка тільки одна може протистояти насувається хаосу. Це також захоплення і найжвавіша зацікавленість, викликані багатостороннім і нестримним науково-технічним прогресом сучасності.

Що визначає майбутнє?

За майже загальну думку, з числа факторів, які визначать вигляд світу в найближчі десятиліття, безперечними й безсумнівними є:
зростання населення (до 2024 р. понад 7 млрд. людей на планеті); виснаження природних ресурсів - нафти, природного родючості грунту, чистої води і т. п.;
серйозне порушення природної рівноваги і середовища проживання людини.

Ці три безперечних фактора створюють гнітючий фон для будь-яких прогнозів. Але настільки ж беззаперечний і вагою ще один фактор - науково-технічний прогрес, який накопичував «розбіг» протягом тисячоліть розвитку цивілізації і тільки тепер починає повністю виявляти свої блискучі можливості.

Я глибоко переконаний, однак, що величезні матеріальні перспективи, які укладені в науково-технічному прогресі, при всій їх виключної важливості і необхідності, не вирішують все ж долі людства самі по собі. Науково-технічний прогрес не принесе щастя, якщо не буде доповнюватися надзвичайно глибокими змінами в соціальному, моральному та культурному житті людства. Внутрішню духовну життя людей, внутрішні імпульси їх активності найважче прогнозувати, але саме від цього залежить у кінцевому підсумку і загибель, і порятунок цивілізації.

Найголовніше невідоме в наших прогнозах - це можливість загибелі цивілізації і самого людства у вогні великої термоядерної війни. До тих пір, поки існують термоядерно-ракетна зброя і ворожі, повні недовіри держави та групи держав, ця страшна небезпека є найбільш жорстокою реальністю сучасності.

Але, уникнувши великої війни, людство може загинути, виснаживши свої сили у «малих війнах, в міжнаціональних і міждержавних конфліктах, від суперництва і відсутність узгодженості в економічній сфері, в охороні середовища, у регулюванні приросту населення, від політичного авантюризму.
Людству загрожує занепад особистої і державної моралі, що виявляється вже зараз в глибокому розпаді в багатьох країнах основних ідеалів права і законності, у споживчому егоїзмі, у загальному зростанні кримінальних тенденцій, що став міжнародним лихом націоналістичному і політичному тероризмі, у руйнівному поширення алкоголізму і наркоманії. У різних країнах причини цих явищ дещо різні.

Все ж мені здається, що найбільш глибока, первинна причина лежить у внутрішній бездуховності, при якій особиста мораль та відповідальність людини витісняються і придушуються абстрактним і нелюдським по своїй суті, відчуженим від особистості авторитетом (державним або класовим, або партійним, або авторитет вождя - це все не більше, ніж варіанти однієї і тієї ж біди).

При сучасному стані світу, коли є величезний і має тенденцію збільшуватися розрив в економічному розвитку різних країн, коли в наявності поділ світу на протилежні один одному групи держав, - всі небезпеки, що загрожують людству, колосальної мірою збільшуються».
Академік Сахаров про мобільного зв'язку, Skype та інтернеті, а також про те, що веде нас до деградації

Немає коментарів:

Дописати коментар