вівторок, 30 грудня 2014 р.

Рекомендуємо до прочитання!

Рекомендуємо до прочитання!



Великі справи треба робити! А не обмірковувати їх нескінченно...
Після 12 років спільного життя моя дружина побажала, щоб я запросив іншу жінку на обід і в кіно.

Вона сказала мені: "Я люблю тебе, але знаю, що й інша жінка любить тебе, і хотіла б з тобою провести час".
Інша жінка, якій моя дружина просила приділити увагу, була моєю мамою. Вона була вдовою вже протягом 19 років.

Але так як моя робота і троє дітей вимагали від мене всіх моїх сил, я міг відвідувати її лише зрідка.
Того вечора я подзвонив їй, щоб запросити її на вечерю і в кіно.

- Що сталося? Ти в порядку? - відразу запитала вона.
Моя мама - з розряду жінок, які одразу налаштовуються на погані новини, якщо телефон дзвонить пізно.
- Я подумав, що тобі приємно буде провести зі мною час: - відповів я.

Вона задумалася на секунду, потім сказала: "Я дуже хочу цього'.
В п'ятницю після роботи я їхав за нею і трохи нервував. Коли моя машина пригальмувала біля її будинку, я побачив, що стоїть у дверях і помітив, що вона, схоже, теж трохи хвилювалася.

Вона стояла в дверях будинку, накинувши пальто на плечі. Її волосся були закручені в локони, і вона була у сукні, яку вона купила на святкування останньої річниці свого весілля.

- Я сказала своїм друзям, що мій син сьогодні проведе зі мною вечір в ресторані, і вони залишилися під глибоким враженням, - сказала вона, сідаючи в машину.
Ми поїхали в ресторан. Хоча не розкішний, але дуже красивий і затишний. Моя мама взяла мене під руку і йшла так, ніби вона була першою леді.

Коли ми сіли за столик, мені довелося самому читати їй меню. Очі матері тепер могли розрізняти тільки великий шрифт.
Дочитавши до середини, я підняв очі і побачив, що моя мама сиділа, дивлячись на мене, і ностальгічна посмішка грала на її губах.

- Раніше, коли ти був маленький, все меню читала я, - сказала вона.
- Значить, настав час, коли потрібно платити послугою за послугу, - відповів я.
За вечерею у нас вийшов дуже хороший розмова. Начебто нічого особливого. Ми просто ділилися останніми подіями у нашому житті. Але ми так захопилися, що запізнилися в кіно.

Коли я привіз її додому, вона сказала: " Я ще раз поїду з тобою в ресторан. Тільки на цей раз я запрошую тебе'.
Я погодився.
- Як пройшов ваш вечір? - запитала дружина, коли я повернувся додому.
- Дуже добре. Набагато краще, ніж я його собі уявляв, - відповів я.

Кілька днів тому моя мама померла від інфаркту.
Це сталося так раптово, що у мене не було жодного шансу щось для неї зробити.

А ще кілька днів тому я отримав конверт з квитанцією про оплату з того ресторану, в якому ми з мамою вечеряли. До квитанції додавалася записка: " Я сплатила рахунок за наш другий вечерю заздалегідь. Правда, я не впевнена, що зможу повечеряти з тобою. Але, тим не менш, я заплатила за двох осіб. За тебе й за твою дружину.

Навряд чи я коли-небудь зможу пояснити тобі, що для мене значив той вечеря на двох, на який ти мене запросив Мій син, я люблю тебе.

Бережіть своїх батьків! Вони єдині, хто щиро радіють вашим успіхам і переживають через ваші невдачі. Будьте з ними частіше, ніж це можливо, адже день, коли їх не стане настане зовсім несподівано...
Рекомендуємо до прочитання!


У часи СРСР.

У часи СРСР.


Паризький синдром - це психічний розлад у японців, які відвідують Францію.



Теоретично, паризький синдром може виникнути у будь-якої людини, проте своєю появою термін зобов'язаний надто чутливим і вразливим японцям.
Вперше паризький синдром був описаний у 2004-му році і пов'язаний з жорстоким розчаруванням, які відчувають туристи з Японії, приїжджаючи в столицю Франції. Ідеалізований образ Парижа, який створюється засобами масової інформації і в який вірять японці, настільки розходиться з дійсністю, що психіка туристів не витримує. Побачивши брудні вулиці і грубих, часто неохайних і непривітних французів, близько 20 японців у рік впадає у гостре сплутана свідомість і відчуває почуття переслідування, дереализацию, деперсоналізацію, тривогу і інші прояви психічного розладу.
Найкращий спосіб лікування паризького синдрому - негайно відправити страждальця на батьківщину.
Паризький синдром - це психічний розлад у японців, які відвідують Францію.


Ліфт Байлонг - найвищий ресторан у світі.



Ліфт Байлонг знаходиться в Китаї в провінції Хунань і піднімає туристів на висоту 360 метрів - на оглядовий майданчик однієї з вершин мальовничих скелястих гір.

Двоповерхова кабіна ліфта вміщує 50 осіб. В комплекс входить три таких ліфта вантажопідйомністю 3750 кг кожен. Стінки ліфта, звичайно ж, прозорі.

Роботи по спорудженню підйомника почалися в 1999 році і закінчилися в 2002 році. Вартість споруди склала близько 18 мільйонів доларів.

Проект споруди підйомника в цьому заповідному місці, що охороняється ЮНЕСКО, зустрів шалений опір екологів. Ліфтові колони повинні були монтуватися в кварцові пісковики в тисячах місцях.

Система оснащена датчиками землетрусу, і в разі небезпеки три ліфти повинні за короткий час евакуювати зверху всіх туристів.

Це споруда входить в Книгу рекордів Гіннесса як найвищий ліфт з відкритим оглядом з кабіни, найвищий двоповерховий екскурсійний ліфт, самий швидкий пасажирський ліфт і найпотужніший ліфт.
Ліфт Байлонг - найвищий ресторан у світі.
Ліфт Байлонг - найвищий ресторан у світі.


5 дивовижних речей, про які світ дізнався завдяки Стівену Хокінгу.



1. Минуле - це ймовірність
За словами Хокінга, одним із наслідків теорії квантової механіки полягає в тому, що події, що відбулися в минулому, не відбувалися якимось певним чином. Замість цього вони відбулися усіма можливими способами. Це пов'язано з імовірнісним характером речовини і енергії згідно квантової механіки: до тих пір, поки не знайдеться сторонній спостерігач, все буде парити в невизначеності.
Хокінг: «Незалежно від того, які спогади ви зберігаєте про минулому в даний час, минуле, як і майбутнє, невизначено і існує у вигляді спектра можливостей».

2. Загальна теорія відносності має відношення до помилок навігаційних систем
Загальна теорія відносності була сформульована Ейнштейном в 1915-му році. В ній постулюється, що «гравітаційні ефекти обумовлені не силовим взаємодією тіл і полів, які перебувають в просторі-часу, а деформацією самого простору-часу, яка пов'язана, зокрема, з присутністю маси-енергії.»
Хокінг виступив у ролі популяризатора цієї теорії. Він стверджує, зокрема, що «Якщо загальна теорія відносності не буде прийнята до уваги GPS-навігаційних супутникових систем, помилки у визначенні глобальних позицій будуть накопичуватися зі швидкістю близько 10 км в день. Важливо розуміти, що, чим ближче об'єкт до Землі, тим повільніше плине час. Таким чином, в залежності від того, на якій відстані від Землі знаходяться супутники, їх бортові годинник буде працювати з різними швидкостями. Цю різницю ми могли б компенсувати автоматично, якщо б цей ефект враховувався».

3. Акваріумні рибки пригнічені
«Уявіть себе рибкою, що живе в акваріумі з опуклими стінками. Що ви знали про нашому світі, якщо б все життя дивилися на нього в спотворенні від скла і не мали можливості вибратися? Неможливо пізнати справжню природу реальності: ми вважаємо, що чітко уявляємо собі навколишній світ, але, кажучи метафорично, ми приречені все життя провести в акваріумі, так як можливості нашого тіла не дають нам вибратися з нього.» - міркує Він.
Вражені цією метафорою влади міста Монц, Італія, кілька років тому законодавчо заборонили тримати рибок в круглих акваріумах, щоб спотворення світла не заважало рибкам сприймати світ таким, який він є.

4. Кварки ніколи не бувають самотні
Кварки, «будівельні блоки» протонів і нейтронів, існують тільки групами і ніколи - по одному. Сила, яка зв'язує кварки, збільшується зі збільшенням відстані між ними, так що, якщо спробувати відтягнути один кварк від іншого, то чим сильніше ви будете тягнути, тим сильніше він буде намагатися вирватися і повернутися назад. Вільні кварки не зустрічаються в природі.

5. Всесвіт породила сама себе
Хокінг є переконаним атеїстом. Він присвятив чимало часу науковим доказам того, що для існування життя ніякий Бог не потрібен. Одне з його знаменитих висловлювань звучить так: «Оскільки існує така сила як гравітація, Всесвіт міг і створила себе з нічого. Мимовільне створення - причина того, чому існує Всесвіт, чому існуємо ми. Немає ніякої необхідності в Бога для того, щоб „запалити“ вогонь і змусити Всесвіт працювати».
5 дивовижних речей, про які світ дізнався завдяки Стівену Хокінгу.

Немає коментарів:

Дописати коментар