вівторок, 30 грудня 2014 р.

Цар звірів

Цар звірів

Цар звірів
Цар звірів
Цар звірів
Цар звірів
Цар звірів
Цар звірів


Поцілунки війни



Сьогодні ми представляємо підбірку унікальних, і разом з тим милих і зворушливих фотографій поцілунків американських солдатів і їхніх дівчат, проводжаючи їх на службу або на війну. Незважаючи на гадану постановочность, це дійсно реальні фото журналу Time.
Поцілунки війни
Поцілунки війни
Поцілунки війни
Поцілунки війни
Поцілунки війни
Поцілунки війни


Мініатюрний сади в розбитих горщиках

Мініатюрний сади в розбитих горщиках
Мініатюрний сади в розбитих горщиках
Мініатюрний сади в розбитих горщиках
Мініатюрний сади в розбитих горщиках
Мініатюрний сади в розбитих горщиках
Мініатюрний сади в розбитих горщиках


В горах Японії на острові Хонсю (3000 м над рівнем моря) зима триває з листопада по квітень і товщина снігу сягає 20 метрів.


Але японців це не остановливает вони в черговий раз показують світові свою працездатність і вміння вирішувати, здавалося б не вирішувані завдання.
Це картинки з прибирання снігу в Японії вражають своєю масштабністю і акуратністю. Ну і як наслідок - від туристів немає відбою.
В горах Японії на острові Хонсю (3000 м над рівнем моря) зима триває з листопада по квітень і товщина снігу сягає 20 метрів.


А в який час ви народилися?



З 24.00 до 2.00 народжуються самі допитливі і допитливі люди.
З 2.00 до 4.00 народжуються природні споживачі і двожильні роботяги, які знають свою вигоду.
З 4.00 до 6.00 народжуються особистості з "піонерськими" нахилами, вони йдуть напролом, завжди в авангарді і вкрай прямолінійні.
З 6.00 до 8.00 народжуються містики і мрійники з тонкою душевною організацією.
З 8.00 до 10.00 народжуються гуманісти і дуже харизматичні та привабливі.
З 10.00 до 12.00 народжуються честолюбцы і кар'єристи
З 12.00 до 14.00 рожаются любителі ризикованих авантюр і шукачі пригод.
З 14.00 до 16.00 народжуються любителі труднощів і смути.
З 16.00 до 18.00 народжуються миротворці і добряки.
З 18.00 до 20.00 народжуються сильні духом.
З 20.00 до 22.00 народжуються "зіркові" особи, яким категорично не підходить скромна роль у житті.
З 22.00 до 24.00 філософи народжуються з гармонійним внутрішнім світом, але часом неадекватними зовнішніми реакціями.
А в який час ви народилися?


Як заощадити на бензині?



Візьміть за звичку перевіряти тиск в шинах вашого автомобіля кожен місяць - це перше правило допоможе заощадити на бензині і продовжити життя шин вашого авто. Відхилення від норми на половину атмосфери збільшує витрату палива приблизно на 3-5%.

Друге правило, як економити бензин: будьте спокійні при старті автомобіля і при їзді, також не робіть різких гальмувань: велика швидкість - це більше споживання палива.

Коли це можливо, не використовуйте кондиціонер повітря кондиціонування знижує економію палива від 10% до 20%.

На високих швидкостях відкриті вікна в салоні автомобіля можуть значно знизити ефективність споживання палива. Краще використовувати вентиляційні системи.

Тримайте в порядку стійки і інші запчастини у вашому авто для більш найбільш аеродинамічних властивостей машини - це також знижує споживання палива.

Краще купувати бензин, коли він холодний - вночі або рано вранці. В такий час щільність бензину і більше ваш автомобіль за ті ж гроші, що ви витратите на покупку бензину в розпал дня, буде мати більший пробіг. Під променями сонця навіть найсучасніші колонки нагріваються і бензин насичується парами, які при заправці випаровуються. На цих жартах природи можна втратити до 5% бака.

Не дозволяйте машині працювати на холостому ходу - марна трата грошей, економніше вимкнути і знову включити.

Ви думаєте, як заощадити на бензині? А в цей час багажник вашого автомобіля завантажений непотрібними речами. Видаліть непотріб з багажника, і ви заощадите 1% бензину на кожні 100 кг зайвої ваги.
Як заощадити на бензині?


перша картина тінню.

перша картина тінню.


7 ранкових секретів, як запустити день



1. Після того, як встали, добре вмийтеся.
Замість того, щоб піти на кухню за чашкою кави, зайдіть у ванну і сполосніть обличчя холодною водою. Як тільки відключиться будильник, відірвіть голову від подушки і слідуйте в ванну. Відчуття свіжості після того, як вода омиє особа буде сигналом пробудження для вашого організму. Відчуття такі ж, як ніби ви лежите в ліжку, а на вас виплеснули відро води - просто прибирати менше.

2. Заздалегідь запрограмуйте кавоварку.
Це може не сподобатися шанувальникам кави, але аромат свіжозвареної кави посилає мозку сигнал: «Пора вставати». Якщо у вас є телефон з функцією програмування - все буде в порядку. Просто запрограмуйте її на той час, коли ви хочете прокинутися (пам'ятаєте, вам не потрібно вставати раніше: будьте розумні у вимогах до себе), підготуйтеся напередодні, і вранці ви будете відмінно себе почувати.

3. Кладіть будильник поза досяжності.
Мій будильник стоїть в іншому кінці кімнати, тому, щоб його вимкнути мені дійсно потрібно встати з ліжка. У теж час, він лежить біля ванної, тому я відразу йду вмиватися. Також на iPhone я користуюся таким додатком будильника, який не так просто вимкнути (наприклад, Mission Alarm Clock; також для Андроїда є додаток Challenging Alarm Clock), це значить, щоб iPhone не розрядився, мені потрібно прокинутися.
До того ж, користуватися будильником в iPhone дуже зручно під час подорожі і я з меншою ймовірністю буду його експлуатувати - в кінці кінців, це досить дорогий будильник.

4. Вийдіть на вулицю.
Завжди, якщо дозволяє погода, я виходжу на вулицю з чашкою кави і сиджу на веранді. Це відразу ж об'єднує мене з зовнішнім світом і не дає мені негайно вийти в онлайн. Я насолоджуюся тим, як починається день (принаймні для мене), попиваючи відмінний кави. Свіже повітря корисне в будь-який час доби, а дихати їм з ранку завжди добре.

5. Плануйте свій день напередодні
Незважаючи на те, що це робиться напередодні ввечері або, здебільшого це - ранковий ритуал. Я ретельно переглядаю свій планувальник, перш ніж відправитися спати. З-за того, що мої нічні звички часто зрівнюють мене з тими, хто встає на пару годин раніше за мене, я рідко відстаю в продуктивності.
Рішення полягає у «зміні часу» таким чином, що ви випереджаєте жайворонків на цілу ніч. Заздалегідь спланувавши свій день (і навіть виконавши напередодні деякі справи) ви можете спокійно відправитися спати.

6. Міняйте місцями
Всі прийоми, описані вище, я виконую як частина ритуалу пробудження, час від часу міняючи їх місцями, але ніколи не відхиляючись від них. Наприклад, я люблю готувати свіжомелену каву, тому я готую його замість того, щоб запрограмувати кавоварку. Але для дружини я готую каву напередодні і все ж вранці насолоджуюся ароматом.
Я не виходжу з дому кожен день - часто погода не сприяє цьому - але коли я прокидаюся, я завжди дивлюся на вулицю. Я поставив крісло в спальні так, що кожне ранок, насолоджуючись кави, я можу спостерігати за вулицею через вікно. Ритуал корисний, але не робіть з нього культу. Ви повинні бути гнучкими, інакше, якщо станеться щось поза вашого контролю і порушить ваш ритуал, ви будете більше схильні до повільності.

7. Визначте найкращі моделі робочого процесу.
Це загальнопоширена думка тих людей, які живуть у раціональному світі: електронна пошта повинна бути першим, до чого ви кидаетесь, починаючи свій день. Згоден, але якщо вам важко почати свій день, вам необхідно з'ясувати, чи не в цьому причина, чи, може є ще щось, що потребує коригування. Можливо, підготувавшись напередодні, ви вважаєте, що електронна пошта може бути вашою першою метою. Продовжуйте в тому ж дусі, поки це не перестане працювати. Може, як і я, першим ділом ви перевіряєте RSS стрічку для того, щоб стимулювати початок дня. Може бути і так: поки у вас багато енергії, ви хочете з головою зануритися в складну роботу. Приділіть час, щоб поміркувати над методами і моделями роботи і запитайте себе: що працює, а що - ні.
Залиште справи, які зовсім не виходять, займайтеся тими, котрі виходять погано, до тих пір, поки ви не зрозумієте, як на них впливають зміни, які можна застосувати заскладним завданням. Численні зміни рідко дають результат; часто, поки ви пробуєте, ви відмовляєтеся від змін. Однак незначні поправки можуть бути результативними, так як прийняти їх нескладно. Тому, замість того, щоб рухатися вперед і «міняти», спробуйте «підправляти».
7 ранкових секретів, як запустити день

Немає коментарів:

Дописати коментар