понеділок, 29 грудня 2014 р.

Три речі ніколи не повертаються назад - Час, Слово, Можливість.

Три речі ніколи не повертаються назад - Час, Слово, Можливість.


Тому Не втрачай часу, Вибирай слова, Не випускай можливість.


Клятви, дані в бурю, забуваються в тиху погоду. © Вільям Шекспір



Людина дорослішає тоді, коли здатний посміхнутися тому, хто зробив боляче.



Якщо ти любиш людину такою якою вона є, то ти любиш його. Якщо ти намагаєшся його кардинально змінювати, то ти любиш себе. © Августин Аврелій



Світ належить оптимістам, песимісти - всього лише глядачі. (Франсуа Гізо)



Не живи спогадами, у тебе вся старість на це. Роби спогади.



Народу багато, а людей на світі мало. © Діоген Лаертський



Кожна людина знаходить собі виправдання, і чим більше підлим він стає, тим зворушливішим у нього історія. Джо Аберкромбі



Нехай говорять, що завгодно, щоб заподіяти мені біль. Занадто мало знають вони мене, щоб бути в курсі, що дійсно робить мені боляче. Ніцше



Перенесемося до правди. Я кругла дурочка. Чак Паланік "Невидимки"



І вони чекають Прекрасного Принца, вбивши собі в голову цей безглуздий рекламний образ, який плодить невдах, майбутніх старих дів і мегер, тому що щасливими їх зробити може тільки чоловік, далекий від досконалості. Фредерік Бегбедер



Золото не те що блистить, а те, що бігає, сміється і перевертає все догори дном.



Я так нерозумно створений - нічого не забуваю, нічого! М. Ю. Лермонтов



- Так хто ж ти, нарешті?


- Я - частина тієї сили, що вічно хоче зла і вічно здійснює благо.

Гете. "Фауст"


Оголосіть мене-яким інструментом, ви можете розладнати мене, але грати мені не можна. У. Шекспір. Гамлет



Я зазвичай поганий, але, коли я хороший, я хороший диявольськи. Чарльз Буковські



Всьому свій час. Час руйнувати і час будувати. Час мовчати і час говорити. Рей Бредбері



Навколо були одні покидьки. Чесне слово, не брешу. Селінджер



Я все одно буду тут, поблизу, на одній з тобою планеті, чекати тебе. Фредерік Бегбедер



«Біда в тому, що діти вірять словами дорослих, а коли самі дорослішають, в помсту брешуть власним дітям» © Мюріель Барбері



«Практика завжди дає копняка теорії» © Тимур Гагін



«Вистачить повторювати старі помилки, час робити нові!» © Ганна Барсова



«Я чекав кілька хвилин, але жодна з них не настала» © Олександр Кан



«Якщо ти хороший у чомусь, ніколи не роби це безкоштовно» © Джокер



«На першому етапі бути вільним - це усвідомити, в якому рабстві ти живеш» © Mr. Freeman



«Роби велике, не обіцяючи великого» © Піфагор



«Найкращий спосіб підготуватися до будь-якого миті в майбутньому - повністю усвідомлювати справжнє» © Діпак Чопра



«Кордону, так само як і страхи, найчастіше виявляються просто ілюзіями» © Майкл Джордан



«Наше життя є те, що ми думаємо про неї» © Марк Аврелій



«Істина любить критику, від неї вона тільки виграє; брехня боїться критики, бо програє від неї» © Дені Дідро



Те, що ми відчуваємо, коли буваємо закохані, може, є нормальний стан. Закоханість вказує людині, яким він повинен бути © Чехів

Немає коментарів:

Дописати коментар