пʼятниця, 26 грудня 2014 р.

Ранкова роса на кульбабі.

Ранкова роса на кульбабі.

Ранкова роса на кульбабі.


Дуже емоційна собака

Дуже емоційна собака


Хоррор-історія - "Розіграш удався"



В дві години ночі пролунав дзвінок мобільного телефону. Насилу продрав очі, я подивився на дисплей: «Номер не визначений».

- Так?

У відповідь - тиша. Очі злипалися, я вже хотів покласти трубку, як раптом з телефону пролунав рик. Дивний такий, як неживий, з якоюсь електронної хрипотою.

«Дуріє хтось», - подумав я і поклав трубку.

Через пару хвилин дзвінок пролунав знову. Не встиг я відповісти (тільки натиснув на кнопку виклику), як в телефоні пролунало шипіння і тихим-тихим риком (не знаю, як ще це назвати) прозвучали слова: «Я йду до тебе. Вже скоро». В динаміці почулися гудки відбою.

Чертыхнувшись, я поклав телефон на тумбочку біля ліжка і став дивитися в стелю. Через п'ять хвилин у двері моєї кімнати щось зашкреблося. Тихенько так, ніби перевіряючи, чи сплю я. Потім двері з гуркотом розчинилися і до кімнати вбігло ВОНО - з блідим круглим обличчям без носа, з чорними дірками замість очей і світиться головою. Воно шипіло, кричало і дико верещало. У той момент (і мені не соромно в цьому зізнатися, що б ви на моєму місці робили? ) я обмочився. Раптом пролунав знайомий сміх, в кімнаті спалахнуло світло, і в кімнаті замість страшного монстра виявилася сестра. Вона зняла маску, вимкнула ліхтарик і сміялася так, що, напевно, весь під'їзд розбудила (жили ми в трикімнатній квартирі з батьками і сестрою, але батьки поїхали на дачу на вихідні).

- Ти... т-ти-и... хвора, чи що? !

Я все не міг прийти в себе. Невже вона не розуміє, що я міг померти від страху?

- Да ладно тобі, - сміялася сестра. - Бачив би ти своє обличчя!.. Фу, - скривилася вона. - Ти що, умочіть?

І знову залилася сміхом.

Я полусидел на ліжку і не знав, чи то запотиличник їй смачно виписати, то чи цю дурну сам Бог покарає...

- А хто дзвонив? - запитав я.

Сестра вже заспокоїлася і розповіла, що вона з Антоном (це її хлопець, вони часто ночували в кімнаті моєї сестри разом, коли батьків не було вдома) скачали звуки з фільму якогось, потім замовили послугу, щоб не визначався номер, а потім мені подзвонили.

- Ні, - її душив сміх, - це ж треба було так повестися!

- Дура! - скипів я. - Невже ти не розумієш, що у мене могло зупинитися серце?

- Ой, да ладно, - вона недбало махнула вона рукою. - Не зупинилося ж. На ніч корисно попугаться, щоб спалося міцніше. Йди в душ, - подивилася вона на моє ковдру. - Смердіти хоч перестанеш, - вона знову засміялася і пішла до себе.

«Так, - подумав я. Буває ж... ». І чого ще цей дятел Антон її навчить? Нормальна скромна дівчина була, і тут на тобі...

І тут з кімнати сестри пролунав крик. «Ну-ну», - подумав я і пройшов у ванну.

Пролунав ще один крик сестри, але я не повівся. Зараз заскочу в її кімнату, а там Антон з сестрою регочуть і фотографують мене в мокрих трусах, а потім ще, не дай Бог, викладуть в інтернеті. Ні, дякую, я тепер учений.

Прийнявши душ (ковдра теж довелося замочити у ванній), я переодягнувся і пішов в кімнату сестри, щоб вимагати їх ковдру на цю ніч (цілком справедливо, як я подумав, адже моє тепер потрібно прати, а вночі спати хочеться. А вони нехай обіймаються, їм і так жарко буде вночі).

Зайшовши в кімнату сестри, я знову мало не обмочився.

На підлозі лежала моя сестра з виразом цілковитої жаху на обличчі, чомусь злегка посиневшем. Мені навіть в голову не прийшло, що це розіграш, адже Антон сидів на стільці... Вірніше, те, що від нього залишилося. Живіт був распорот, нутрощі вивалились назовні, були виколоті очі, відрізані вуха і лежали поруч біля ніг.

На девятнадцатидюймовом плоскому моніторі сестри була одна-єдина картинка: на чорному тлі у пейнті було написано всього два слова червоним кольором: «ПРИКОЛЬНО, ХУЛІ».

Мене знудило.

Природно, мене звинуватили у вбивстві Антона. Сестра, як показав розтин, померла від шоку, але її смерть настала раніше, ніж у Антона, тобто вона померла не від виду свого коханого, а побачивши щось інше. Можливо, те саме істота, яка вбила Антона...

Мене довго і часто викликали слідчі. Завдяки величезній хабарі вдалося відкупитися від в'язниці. Квартиру довелося продати.

Батьки не вірять, що я ні в чому не винен.

А в минулий четвер мені приснилася сестра і сказала, що ми знову будемо разом.

Чомусь я їй вірю.
Хоррор-історія -


Гусениця Calcarifera ordinata

Гусениця Calcarifera ordinata


Раменське - місто в підмосков'ї, знаменитий своїми неперевершено розфарбованими будинками!

Раменське - місто в підмосков'ї, знаменитий своїми неперевершено розфарбованими будинками!
Раменське - місто в підмосков'ї, знаменитий своїми неперевершено розфарбованими будинками!
Раменське - місто в підмосков'ї, знаменитий своїми неперевершено розфарбованими будинками!
Раменське - місто в підмосков'ї, знаменитий своїми неперевершено розфарбованими будинками!
Раменське - місто в підмосков'ї, знаменитий своїми неперевершено розфарбованими будинками!
Раменське - місто в підмосков'ї, знаменитий своїми неперевершено розфарбованими будинками!
Раменське - місто в підмосков'ї, знаменитий своїми неперевершено розфарбованими будинками!


Як змусити несвідоме працювати на вас?



1. Наша підсвідомість керує абсолютно всіма життєвими процесами організму і воно знає відповіді на будь-які питання і проблеми.

2. Зверніться до підсвідомості перед сном з якою-небудь проханням певної, і самі переконаєтеся в чудотворній силі його.

3. Що б ви у своїй підсвідомості не відобразили, все це позначиться на вашому просторовому екрані безпосередньо у вигляді емоцій, умов і подій. Отже, вам потрібно уважно стежити за тим, які думки та ідеї займають свідомість ваше.

4. Закон протидії та дії має універсальний характер. Ваша думка є дією, а вже реакція - це якийсь автоматичний відповідь на думку вашого підсвідомості. Важливо стежити за характером своїх думок!

5. Всі переживання виникають через невиконаних бажань. Якщо ви «зациклитесь» на проблемах і різних труднощах, то буде і відповідної реакція підсвідомості вашого - так ви самі блокуєте шлях до вашого благополуччя.

6. Принцип Життя завжди буде протікати ритмічно і гармонійно через вас. Свідомо підтвердіть таке твердження: «Я вірю в те, що підсвідома сила, що дала мені це бажання, зараз втілює його в мені», - і дозволить будь-які ваші неприємності.

7. Подіями, тривогами і страхами ви, звичайно, можете порушити природний ритм дихання, серцебиття і роботи інших органів. Направляйте в підсвідомість своє думки про гармонію, спокій, здоров'я і функції тіла повернуться в норму.

8. Наповніть свою підсвідомість очікуванням кращих подій і емоцій, і віддано воно втілить усі ваші думки.

9. Уявіть щасливе рішення або закінчення своєї проблеми, повністю відчуйте захоплення від того, що сталося, і всі ваші фантазії і відчуття будуть чітко прийняті, а потім і втілені підсвідомістю.
Як змусити несвідоме працювати на вас?

Немає коментарів:

Дописати коментар