пʼятниця, 26 грудня 2014 р.

Є тільки два способи прожити своє життя. Перший - так, ніби ніяких чудес не буває. Другий - так, ніби все на світі є дивом. Альберт Ейнштейн

Є тільки два способи прожити своє життя. Перший - так, ніби ніяких чудес не буває. Другий - так, ніби все на світі є дивом. Альберт Ейнштейн



У прагненні до ідеального не забувайте жити! Лао-Цзи



Як же важко і сумно жити в суспільстві, де скромність є предметом насмішок, релігія - відсталістю від життя, а сором'язливість - невпевненістю в собі.



Що головне у житті? Жити тут і зараз, не сподіваючись на те, що завтра стане краще. Іван Охлобистін



Трагедія життя полягає не в тому, що вона швидко закінчується, а в тому, що ми довго не починаємо жити.



Вміння виявити правду серед щоденної брехні - одне з найважливіших умінь сьогоднішнього дня. Так ти виживаєш. Сьогодні це майже так само важливо, як уміння завалити кабана пару тисяч років тому. Білл Драммонд



Людина, яка думає тільки про себе і шукає в усьому свою вигоду, не може бути щасливий. Хочеш жити для себе, живи для інших. Сенека



Ніколи не потрібно шукати винних - потрібно жити, не завдаючи нікому біль, не судити інших людей і бути абсолютно вільним.



- Чому ти принижуєш свою красу? - запитав я, - чому ти не можеш просто жити з нею?


- Тому що люди думають що це все що в мене є. Краса - це дурниця, краса проходить. Ти не знаєш до чого тобі пощастило бути виродком. Якщо ти подобаєшся людям ти знаєш що не за красиві очі.

Буковські (Найкрасивіша Жінка у Місті)


Коли прийдеш за мною, бери тільки мене. Коли обіймаєш мене, думай тільки про мене. Можеш робити зі мною все, що хочеш, тільки не роби боляче. Мені довелося багато пережити досі. Більше не хочеться. Хочеться щастя. Харукі Муракамі.



Щоб мудро життя прожити, знати треба чимало,


Два важливих правила запам'ятай для початку:
Ти краще голодуй, ніж що попало їсти,
І краще будь один, ніж разом з ким попало
Омар Хайям


Коли любиш, народжуються все нові страхи, про які раніше й не підозрював. Е. М. Ремарк "Час жити і час помирати"



Якщо ти будеш жити сто років, то я хочу жити сто років мінус один день - не хочу прожити і дня без тебе.. Вінні-Пух



Якщо замінити слово «проблема» на слово «пригода», то жити стає набагато цікавіше.



Треба менше думати, більше жити. Дженіфер Еністон



Не допустити помилок, значить прожити неповноцінну життя. © Стів Джобс



Не варто приймати доброту за слабкість, грубість силою, а підлість за вміння жити. Джейсон Стетхем



Сильний не той, хто може покласти на лопатки одним поглядом, а той, хто однією посмішкою здатний підняти з колін! (Жюльєт Бінош)



З якою швидкістю я повинен жити, щоб знову зустрітися з тобою? 5 сантиметрів в секунду



Ні, друже мій, до нещастя людей, жінки не можуть бути досконалими! Як би ні була розумна жінка, якими б досконалостями вона була обдарована, в ній все-таки сидить цвях, який заважає жити і їй і людям... Антон Чехов "Драма на полюванні"



Смерть - такий самий природний процес, як і життя; наскільки я можу судити, людина, яка боїться померти, точно так само боїться жити. Кларк Гейбл



Ми не вибираємо часи. Ми можемо тільки вирішувати, як жити в ті часи, які обрали нас. Джон Рональд Руел Толкін.



Прожити життя можна двома способами. Один спосіб - думати, що чудес не буває. Другий - думати, що все, що відбувається диво. Ейнштейн



Тепер, коли ми навчилися літати по повітрю, як птахи, плавати під водою, як риби, нам не вистачає тільки одного: навчитися жити на землі, як люди. © Джордж Бернард Шоу



- Я так втомився від болю, яку чую і відчуваю, бос. Я втомився від доріг, стомився бути один, як горобець під дощем. Втомився від того, що ніколи ні з ким мені не розділити компанію і не сказати, куди і навіщо ми йдемо. Я втомився від ненависті людей один до одного. Вона схожа на осколки скла в мозку. Я втомився від того, що стільки разів хотів допомогти і не міг. Я втомився від темряви, яка оточує мене. Але найбільше втомився від болю. Її занадто багато. Якщо б я міг покласти їй кінець, мені захотілося б жити далі. Але я не можу...



Стівен Кінг. "Зелена миля"

Немає коментарів:

Дописати коментар