пʼятниця, 26 грудня 2014 р.

При найближчому розгляді мені взагалі стає ясно, що ті зміни, які ніби наступають з ходом часу, по суті ніякі не зміни: змінюється лише мій погляд на речі. (Франц Кафка)

При найближчому розгляді мені взагалі стає ясно, що ті зміни, які ніби наступають з ходом часу, по суті ніякі не зміни: змінюється лише мій погляд на речі. (Франц Кафка)



Пояснення забирають у речей всю принадність. Вільям Голдінг. "Зрима тьма"



Я не люблю вечірки. По-перше, я не вмію танцювати. А по-друге, люди мене лякають. І особливо - люди на вечірках. На таких збіговиськах всі намагаються здатися веселими, дотепними і сексапільними. І навіть якщо їм здається, що у них виходить добре, насправді у них виходить погано. Причому чим сильніше старання, тим кошмарнее результат. Буковскі



Брехня не вважається брехнею при відповіді на питання, який запитувач не повинен був ставити. Рекс Стаут. Афоризми



Хто сказав, що читати не модно? Не модно - це палити у свої неповні 15 років, напиватися у під'їздах, а книга - це єдина річ, єдина ниточка, яка може допомогти твоєму мозку не деградувати остаточно.



Меланхоліком стаєш, коли міркуєш про життя, а циніком, коли бачиш, що робить з неї більшість людей. Ремарк



Вся біда літератури в тому, що в ній дуже багато сенсу. У реальному житті ніякого сенсу немає. Олдос Хакслі



Твоє від тебе не піде. Гоголь



Заробляйте за допомогою вашого смартфона легко і швидко! Більше 1000 завдань у 23 містах Росії! Від 100 до 400 рублів за прості завдання! Тисни:



http://topmission.ru/? source=cam2_v5umm
Заробляйте за допомогою вашого смартфона легко і швидко! Більше 1000 завдань у 23 містах Росії! Від 100 до 400 рублів за прості завдання! Тисни:


Люди страждали б набагато менше, якби не розвивали в собі так старанно силу уяви, не пригадували б без кінця минулі неприємності, а жили би нешкідливим справжнім. Йоганн Гете



Я просто хочу бути комусь потрібним.


Потрібним і необхідним. Мені потрібен хтось, кому я міг би віддати всього себе - весь свій вільний час, всю свою увагу і турботу. Хтось, залежний від мене.
Обопільна залежність.

Чак Паланик "Удушье"


У наші дні люди всьому знають ціну, але нічого не вміють цінувати. Оскар Уайльд "Портрет Доріана Грея"



Дурна доброта завжди народжує розумну жорстокість. Джон Апдайк. "Кентавр"



Я, звичайно, зневажаю вітчизну мою з голови до ніг - але мені прикро, якщо іноземець поділяє зі мною це почуття. Пушкін А.



Головне в людині не розум, а те, що ним керує: характер, серце, добрі почуття... Ф. М. Достоєвський



Намагайся показати тим, кого любиш, свої гірші сторони. Якщо вони беруть тебе такий, значить, ти не даремно поруч з ними. Грейс Джонс



... нервовий, сором'язливий і добропорядний, а вже паршивее якостей для чоловіка не придумаєш. Маргарет Мітчелл. "Віднесені вітром".



"Якщо я не буду протирати зірки щовечора.." - думав їжачок, - "вони обов'язково потьмяніють..". Мультфільм "Їжачок у тумані"



Чужою мовою ми втрачаємо вісімдесят відсотків своєї особистості. Ми втрачаємо здатність жартувати, іронізувати. Одне це приводить мене в жах. С. Довлатов "Заповедник"



Втрачений час із задоволенням, не вважається втраченим. © Джон Леннон



Не утримуй те, що минає, і не відштовхуй те, що приходить. І тоді щастя саме знайде тебе. Омар Хайям



Нормальність ставить мене в глухий кут. Сальвадор Дали



Не бійтеся дарувати зігріваючих слів,


І добрі робити справи.
Чим більше у вогонь ви покладете дров,
Тим більше повернеться тепла.
Омар Хайям


Як можна не вірити людині? Навіть якщо і бачиш - бреше він, вір йому, тобто слухай і намагайся зрозуміти, чому він бреше? © Максим Горький

Немає коментарів:

Дописати коментар