четвер, 25 вересня 2014 р.

Перший політ

Перший політ

Перший політ


ЯК ЛЕГКО ВІДКРИТИ БУДЬ ДОМОФОН


Додавай до собі на стіну, щоб не втратити!

Код "VIZIT" - *#4230 або *#423
Код "CYFRAL" - буква

Весь список кодів до всіх видів домофонів під фото▼
P. S. Доступний передплатникам Be Smart - розумний журнал!
ЯК ЛЕГКО ВІДКРИТИ БУДЬ ДОМОФОН
Як відкрити домофон (спочатку підпишись)
Доступно для передплатників спільноти
Рекомендуємо Підписатися: Be Smart - розумний журнал!

..


Дорога, що веде до острова-фортеці Мон-Сен-Мішель, Нормандія, Франція

Дорога, що веде до острова-фортеці Мон-Сен-Мішель, Нормандія, Франція


Російсько-Лікарський алфавіт

Російсько-Лікарський алфавіт


Навальний засуджений до п'яти років колонії



Відомий опозиціонер Олексій Навальний засуджений до п'яти років колонії загального режиму у справі про розкрадання в «Кировлесе». Таке рішення ухвалив Ленінський районної суду міста Кірова, передає кореспондент «Газеты.Ru» із залу суду.

Колишній генеральний директор ТОВ «Вятська лісова компанія» (ВЛК) Петро Офіцерів, також є фігурантом цієї справи, засуджений до чотирьох років колонії. Крім того, Навальний і Офіцерів повинні виплатити штраф у 500 тисяч рублів.

«Гаразд. Ви тут не сумуйте без мене. А головне - не бездельничайте, жаба сама себе з нафтової труби не скине», - написав у своєму твіттері Навальний.

Сторона звинувачення просила засудити Навального до шести років позбавлення волі, Офіцерова - до п'яти.

Суд визнав, що Навальний є організатором розкрадання 10 тисяч кубометрів лісу на суму більше 16 млн рублів, а Офіцерів - його подільником. Як йдеться у вироку, політичних мотивів у справі «Кіровлісу» ні, у висновках експертів суд не сумнівається. Доводи захисту суд визнав неспроможними.

За версією слідства, фігуранти справи змусили «Кіровліс» укласти з ВЛК завідомо невигідний договір, у результаті підприємство зазнало збитків на 16 млн рублів.

Напередодні Навальний був офіційно зареєстрований кандидатом на посаду мера Москви. Раніше в Мосгоризбиркоме пояснювали, що в разі обвинувального вироку кандидат від РПР-ПАРНАС Навальний буде знятий з виборів, якщо вирок набере законної сили до дня виборів, призначених на єдиний день голосування 8 вересня.

Прихильники Навального планували проведення мітингів у день вироку у справі «Кіровлісу», сам Навальний заявляв, що подібні акції в узгодженнях не потребують. Між тим влади застерегли опозицію від неузгоджених акцій на захист опозиціонера.
Навальний засуджений до п'яти років колонії


Коли мені було 5 років, мама сказала мені, що найважливіше в житті - бути щасливим. Коли я пішов в школу, мене запитали, ким я хочу стати, коли виросту. Я написав "Щасливим". Мені сказали: "Ти не розумієш завдання!". Я відповів: "Ви не розумієте життя!"



Джон Леннон
Коли мені було 5 років, мама сказала мені, що найважливіше в житті - бути щасливим. Коли я пішов в школу, мене запитали, ким я хочу стати, коли виросту. Я написав


Лінус - сама длинногривая і довгохвоста кінь у світі.



Лінус народився в 1884 році і був нащадком породи орегонський довговолосих диких коней, які вільно бродили по горах Орегона. Характерною особливістю цієї породи був унікальний каштановий колір і неймовірно довгі гриви і хвости. Після того, як ці коні були приручені, довжина гриви і хвоста збільшувалася з кожним поколінням. Рекордсменом по їх довжині став Лінус.
Належав братам Рутэрфорд Маріон кінь Лінус був символом Орегонської Краси. Брати Резерфорд продали жеребця в цирк на колесах, де він став головною «фішкою» програми.

Звичайно ж грива і хвіст потребували ретельного догляду. Кожен день вони ретельно вычесывались і промывались. Для того, щоб грива не спутывалась, її ділили на 4 частини і збирали в пучки, але навіть не дивлячись на такі заходи, вона все ж спутывалась.Лінус помер у 1894 році, у віці 10 років, але перш, він справив на світ сина на ім'я Лінус II, який, як говорили, був настільки ж гарний, як його батько. Що стосується орегонський довговолосих чудових коней, - на жаль, ця порода була загублена.
Лінус - сама длинногривая і довгохвоста кінь у світі.


Всього чотири людини, а стільки знаменитих персонажів

Всього чотири людини, а стільки знаменитих персонажів

Немає коментарів:

Дописати коментар