неділя, 28 вересня 2014 р.

Говоріть правду - і ви будете оригінальні. © А. В. Вампілов

Говоріть правду - і ви будете оригінальні. © А. В. Вампілов



Гордість - незрима кістка, не дає шиї зігнутися. Стівен Кінг



Життя - це не пошуки себе. Життя - це створення себе. Шоу



Проблеми не можна сприймати всерйоз, а то вони повірять, що вони є..



Для створення сім'ї досить полюбити. А для збереження - потрібно навчитися терпіти і прощати.



Взагалі, я жив за принципом: "Всі люди хороші, поки не доведуть протилежне". Якщо ж "люди доводили протилежне", я в черговий раз розчаровувався в цьому світі і втрачав смак до життя. І я зрозумів, що пора міняти принципи. Тепер, всі люди для мене - сволота і скоти. Поки не доведуть протилежне.



Інтернет дуже схожий на стародавній Єгипет - люди пишуть на стінах і поклоняються котам.



Над розбитою чашкою не ридають. А викидають осколки і миють підлогу. Клаудія Пиньейро. Твоя



Критика - це отрута для слабких і ліки для сильних.



Коли ми праві, ми часто сумніваємося, але помиляємося ми зазвичай з повною упевненістю. Бенджамін Дізраелі



Мати віру - це майже те ж саме, що мати крила. Джеймс Баррі



Не можеш зробити жінку щасливою - не заважай іншому. Джерард Батлер.



Красивим бути - не значить їм народитися,


Адже красу ми можемо навчитися.
Коли красивий душею Людина -
Яка зовнішність може з нею зрівнятися?
© Омар Хайям


Про те, що буде завтра, я подумаю завтра. Маргарет Мітчелл



Що б не говорили песимісти, земля все ж абсолютно прекрасне, а під місяцем і просто неповторна. © Михайло Булгаков



Люди думають, що будуть щасливі, якщо переїдуть в інше місце, а потім виявляється: куди б ти не поїхав, ти береш з собою себе. Ніл Гейман



- А якщо я скажу яку-небудь дурість?


- Скажи з впевненим особою, тоді це називається точка зору © Москва сльозам не вірить


Для щастя потрібно щось робити, щось любити і в щось вірити. Джозеф Аддісон



Мені не потрібна красива дружина, за гроші я можу подарувати їй будь-яку зовнішність.


Мені не потрібна багата. У мене і так все є.
Мені не потрібна ласкава. Майже всі жінки стають такими заради моїх грошей, а тих, хто не стає, я можу завоювати.
Мені потрібна порядна дружина. Вірність і хорошу репутацію мені не купити ні за які гроші світу. Аль Пачіно


Я помилявся більше 9000 разів за свою кар'єру. Я програв майже 300 матчів.


26 раз мені було довірено зробити вирішальний кидок, і я промазав.
Я дуже часто терпів невдачі у своєму житті.
Саме тому я досяг успіху. Майкл Джордан


Люди люблять висміювати те, чого не розуміють... Сомерсет Моем. Маг



Майбутнє - це не те, куди ми йдемо, а те, що ми створюємо. Дороги слід не шукати, а будувати. Сам процес будівництва змінює як самого творця, так і його долю.



Якщо вам вдалося обдурити когось, не думайте, що той, кого ви обдурили, дурень. Просто вам довіряли більше, ніж ви заслуговуєте.



Коли я здаюсь собі геніальним, я йду мити посуд. Булат Окуджава



Однією з головних ознак щастя і гармонії є повна відсутність потреби комусь щось доводити.



Ти добрий, це добре, це по життю дуже знадобиться. Іншим.



Я дуже ціную в людях почуття гумору, тому що часто це наша єдина зброя проти всіх гидот і несправедливостей життя. П'єр Рішар



Не має значення, що думають інші, оскільки вони у будь-якому випадку що-небудь подумають. Так що розслабся. © Пауло Коельо



Це завжди було таємницею для мене: як люди можуть поважати себе, принижуючи таких же, як вони самі. © Махатма Ганді.

Немає коментарів:

Дописати коментар