середа, 23 квітня 2014 р.

Я не стала любити тебе менше, просто вирішила, що варто цінувати себе більше.. Angelina Jolie.

Я не стала любити тебе менше, просто вирішила, що варто цінувати себе більше.. Angelina Jolie.



Вірю! Ці очі не брешуть. Адже скільки ж разів я говорив вам, що основна ваша помилка полягає в тому, що ви недооцінюєте значення людських очей. Зрозумійте, що мова може приховати істину, а очі - ніколи! Вам задають несподівані питання, ви навіть не здригаєтеся, в одну секунду ви опановуєте собою і знаєте, що потрібно сказати, щоб приховати істину, і вельми переконливо говорите, і жодна складка на вашому обличчі не ворухнеться, але на жаль, стривожена питанням, істина з дна душі на мить стрибає в очі, і все скінчено. Вона помічена, і ви спіймані!



Михайло Булгаков "Майстер і Маргарита"


Деякі люди вважають себе чоловіками тільки тому, що вони не жінки.



Не чини іншому того, що могло б стати причиною твого страждання. Будда Шак'ямуні



Знати, що потрібно зробити, і не робити цього - найгірша боягузтво.


Конфуцій


Якщо довго вдивлятися в безодню - безодня почне вдивлятися в тебе.


Фрідріх Ніцше


Що може дати одна людина іншій, крім краплі тепла? І що може бути більше цього? Еріх Марія Ремарк



Якщо ви думаєте, що зможете - ви зможете, якщо думаєте, що немає - ви праві. Мао Цзедун



Вчися знаходити в житті радість - ось найкращий спосіб привернути щастя. Франклін.



У того, хто звідусіль женемо, є лише один дім, одне притулок - схвильоване серце іншої людини. Еріх Марія Ремарк



Хто обережніше в своїх обіцянках-той точніше в їх виконанні.


Руссо Жан Жак


Гідна поведінка - краще прикраса жінки. Людмила Улицька



Запам'ятайте! Цей день поверненню і обміну не підлягає. Уоррен Баффет



Шрами нагадують про те, що життя реальна. © Ганібал Лектор



Хто бере - наповнює долоні, хто віддає - наповнює серце.


Лао-цзи


Не слухай, що кажуть інші. Голос твоєї совісті голосніше, ніж крики сторонніх. Бунтівний дух



Навіть дивно, до якої міри одні і ті ж слова можуть здаватися то істиною, а то брехнею. Еріх Марія Ремарк



Любляче серце навідріз відмовляється вірити неприємних істин. Олег Рой



Чим більш дивним здається нам сон, тим більш глибокий зміст він несе. Зигмунд Фрейд



Всі значні битви відбуваються всередині нас. С. Бодров



У перекладі з одного зі східних мов, фраза «Я люблю тебе» звучить так: «Я візьму твій біль на себе».



Для мене важливо ставлення чоловіка до мене, а не вартість його презенту. Тіна Канделакі



Одна людина має право дивитися на іншу звисока тільки тоді, коли вона допомагає їй піднятися. © Габріель Гарсіа Маркес



Єдине, що може бути гірше можливості, яку ти не заслужив, це можливість, яку ти втратив. Майкл Фокс



Люби мене тоді, коли я менше всього цього заслуговую, тому що в цей момент це те, що мені шалено необхідно. © Шведська прислів'я



Все приходить у свій час для тих, хто вміє чекати.



Те, що ми є сьогодні, - це наслідок наших вчорашніх думок, а сьогоднішні думки створюють завтрашню життя. Життя - це породження нашого розуму. Будда

Немає коментарів:

Дописати коментар