понеділок, 28 квітня 2014 р.

Закон зворотного зусилля

Закон зворотного зусилля



"Коли ви намагаєтеся утриматися на поверхні води, то йдете на дно. Коли ви намагаєтеся потонути (або хоча б пірнути глибше) - ви спливає, вода виштовхує вас з якоюсь страшною силою. Коли намагаєтеся затамувати подих, сопете, як паровоз. У зв'язку з цим на думку спадає стародавня мудрість, якою найчастіше нехтують: "Хто захоче спасти свою душу, той погубить її". Чим більше ви намагаєтеся убезпечити себе, тим більшою піддаєте небезпеці. І навпаки, порятунок і святість - в розумінні, що ми не владні над долею і убезпечити себе не в силах. Китайський мудрець Лао-Цзи, майстер закону зворотного зусилля, говорив, що ті, хто доводять, не знають; щоб пізнати істину, необхідно відмовитися від знання; і немає нічого більш сильного і творчого, ніж порожнеча, яку люди прагнуть заповнити".
Закон зворотного зусилля


Стів Джобс. Історія про смерть.



Коли мені було 17, я прочитав цитату. Щось на зразок цього: «Якщо ви живете кожний день так, ніби він останній, коли-небудь ви виявитеся праві». Цитата справила на мене велике враження, і з тих пір, вже 33 роки, я дивлюся в дзеркало щодня і запитую себе: «якби сьогоднішній день був останнім у моєму житті, чи захотів би я робити те, що збираюся зробити сьогодні? » І як тільки відповіддю було «Ні» протягом декількох днів підряд, я розумів, що треба щось міняти.

Пам'ять про те, що я скоро помру - найважливіший інструмент, який допомагає мені приймати складні рішення в моєму житті. Тому що все інше - чужа думка. Гордість, страх невдачі - все це меркне перед обличчям смерті, залишаючи лише дійсно важливі речі. Пам'ять про смерть - кращий спосіб уникнути думок про те, що у вам є що втрачати. Ви вже нічим не скуті. У вас більше немає причин не йти на заклик свого серця.

Близько року тому мені поставили діагноз: рак. Мені прийшов скан в 7:30 ранку і він ясно показував пухлину в підшлунковій залозі. Тоді я навіть не знав, що таке підшлункова залоза. Лікарі сказали мені, що цей тип раку невиліковний, і що мені залишилося жити не більше трьох-шести місяців. Мій доктор порадив піти додому і привести справи в порядок (це в лікарів означає приготуватися до смерті). Це значить спробувати сказати своїм дітям те, що б ти сказав за наступні 10 років. Це значить переконатися в тому, що все благополучно улаштовано, так, щоб твоїй родині було максимально легко. Це означає попрощатися.

Я жив з цим діагнозом весь день. Пізніше ввечері мені зробили біопсію - засунули в горло ендоскоп, провели через шлунок і кишки, встромили голку в підшлункову залозу і взяли кілька кліток з пухлини. Я був під наркозом, але моя дружина, яка там була, сказала, що коли лікарі стали дивитися клітки під мікроскопом, вони стали кричати, що в мене виявилася дуже рідкісна форма раку підшлункової залози, яку можна вилікувати хірургічною операцією. Мені зробили операцію і тепер зі мною все в порядку.

Смерть тоді підійшла до мене дуже близько, і сподіваюся, ближче усього за кілька наступних десятків років. Переживши це, я тепер можу сказати з більшою впевненістю, чим тоді, коли смерть була корисною, але уявної: ніхто не хоче помирати.

Навіть люди, які хочуть потрапити на небеса, не хочуть помирати. І все одно, смерть - наш спільний результат. Ніхто і ніколи не зміг уникнути її. Так і повинно бути, тому що Смерть, напевно, саме краще винахід Життя. Вона-причина змін. Вона очищає старе, щоб відкрити дорогу новому. Зараз нове - це ви. Але колись (не дуже-то і довго залишилося) - ви станете старими і вас заберуть. Пробачте за такий драматизм, але це правда.

Ваш час обмежений, тому не витрачайте його на чиєсь чуже життя. Не потрапляйте в пастку догми, яка змушує жити думками інших людей. Не дозволяйте шуму чужих думок перебити ваш внутрішній голос. І найважливіше, майте хоробрість слідувати своєму серцю і інтуїції. Вони якимось чином уже знають те, ким ви хочете стати насправді. Все інше вторинне.

Коли я був молодий, я прочитав дивну публікацію The Whole Earth Catalog («Каталог всієї Землі»), яка була однією з біблій мого покоління. Її написав хлопець по імені Стюард Бренд, що живе тут недалеко в Мэнло Парк. Це було наприкінці шістдесятих, до персональних комп'ютерів і настільних видавництв. Тому ця книга була створена за допомогою друкарських машинок, ножиців і фотоплівок. Щось на зразок Google в паперовій формі, 35 років до Google. Публікація була ідеалістичною і переповненою великими ідеями.

Стюард і його команда зробили кілька випусків The Whole Earth Catalog і, зрештою, видали останній том. Це було в середині 70-х і я був вашого віку. На останній сторінці обкладинки була фотографія дороги раннім ранком, типу тієї, на якій ви напевно ловили машини, якщо любили подорожувати. Під нею були такі слова: «Залишайтеся голодними. Залишайтеся безрозсудними».
Стів Джобс. Історія про смерть.


Мова Спецназу.

Мова Спецназу.


Цей список законів успіху склав знаменитий психолог Ренді Гейдж.



1. Закон порожнечі. Якщо вам потрібні нові черевики, викинете старі. Якщо вам потрібна нова одяг, почистіть ваш шафа. Ви повинні з доброї волі розлучитися з вашими стереотипами.

2. Закон циркуляції. Будьте готові відпустити щось, чим ви володієте, щоб отримати щось, що ви бажаєте.

3. Закон уяви. Спочатку ви повинні побачити процвітання у вашій уяві. Зробіть опис свого ідеального дня і не показуйте його нікому, крім того, кому довіряєте. Зберігайте це опис десь під рукою, і у вільний час перечитуйте його.

4. Закон творчості. Людина може досягти процвітання за допомогою енергії свого мислення, інтуїції та уяви.

5. Закон відплати й отримання. Якщо ви віддаєте щось, то це повертається в десятикратному розмірі. Коли ви отримуєте блага, дуже важливо ділитися ним з оточуючими. Якщо у вас - дар, і ви не використовуєте його, то ображаєте вашу Божественну сутність. Щоб з належною поштивістю ставитися до своїх здібностей, ви повинні радіти дарам і розділяти їх з іншими. Якщо ви робите це, ви залучаєте ще більше благ у своє життя.

6. Закон десятини. Всесвіт завжди візьме свою десятину. Це просто закон подяки джерела підтримки - 10% від усього, що ви маєте. Ви ніколи не знаєте, як ваша десятина повернеться до вас. Гроші - звичайне явище. Але вона також може прийти у вигляді примирення з кимось, з новими дружніми відносинами, у вигляді одужання і т. д.

7. Закон всепрощення. Якщо ви не можете прощати людей, ви не можете приймати своє багатство. Якщо ваша душа заповнена ненавистю, любов не може знайти в ній собі місця. Ви повинні позбутися негативних почуттів, які пожирають вас і не дають вам спокою.
Цей список законів успіху склав знаменитий психолог Ренді Гейдж.


Деякі люди насолоджуються дощем, інші просто промокають. Боб Марлі

Немає коментарів:

Дописати коментар