середа, 27 серпня 2014 р.

Що ж сталося під час правління 3-х президентів?

Що ж сталося під час правління 3-х президентів?



ЄЛЬЦИН
1. На 23, 7% скоротилася на території країни;
2. На 10 млн. осіб зменшилося населення;
3. На 5 млн. стало менше дітей, 3 млн. дітей не ходять в школу,
5 млн. живуть на вулиці;
4. 14 млн. перебувають за межею бідності;
5. В 2, 5 рази зросла смертність немовлят;
6. У 48 разів збільшилася дитяча смертність від наркотиків;
7. У 77 разів стало більше дітей, хворих сифілісом;
8. В 2, 4 рази зросло число росіян, хворих на туберкульоз,
9. В 10 разів наркоманією, в 25 разів сифілісом,
10. У 3 рази зменшився обсяг промислової продукції;
11. В 13 разів скоротився бюджет країни;
12. У 20 разів збільшилася кількість бідних;
13. В 14 разів стало більше організованих злочинних груп, що ними контролюється половина економіки країни.
13. Шкоди економіці Росії від Єльцина в 8 разів більше, ніж від Гітлера.

ПУТІН
1. Вивезено 750 млрд доларів США і на Захід;
2. Газпром стагнує, маючи боргу 66% від річної виручки (норма 10-12);
3. Госгаз/нафту продає фінська дружок Путіна через приватну фірму "Ганвор";
4. У Форбсі 200 осіб (було 3);
5. 90% економіки - дохід від "бананів" - нафти/газу;
6. Ціни на житло виросли при Путіні в 10 разів;
7. У телевізорі співають оди "лідерам" 25 годин на добу;
8. Пенсія 150 доларів;
9. Ціни на продукти ростуть, як хочуть (лібералізація цін, розпочата в 90-их);
10. Інфляція не контролюється. За рік уряд вже 4 рази змінювала прогноз;
11. Корупція небувала (сам Путін визнав);
12. Медицина - краще не хворійте безкоштовно;
І це відбувається в той період, коли ціна на нафту/газ ЗРОСЛА в 10-20 разів.

МЕДВЕДЄВ
1. Пенсія як була, так і залишилася мізерною;
2. Кредити зростають;
3. Свавілля на місцях жахливий;
4. Люди бояться міліції (тепер вже і поліції);
5. Ціни на їжу зростають як на дріжджах;
6. Депутат, маючи з/п 150.000 ре (без чайових), жере ще в буфеті Держдуми салат з сьомги по 28 рублів;
7. Ціни на ж/д квитки зростають;
8. Ціна на бензин зростає, навіть коли ціни на нафту знижуються;
9. При небачений врожай хліб росте в ціні.

Ось вам і "Слава Росії".
Що ж сталося під час правління 3-х президентів?


Чорна мамба - отруйна змія, одна з найбільш небезпечних і отруйних в Африці.

Чорна мамба - отруйна змія, одна з найбільш небезпечних і отруйних в Африці.


Реальні пояснювальні



«Я спізнився на службу. Причини цього непорядну вчинку вельми загадкові і кореняться, швидше, в області ірраціонального, тому я не в силах дати тому, що сталося скільки-небудь прийнятне пояснення. Як людина тонкої душевної організації, не можу не відчувати всю глибину мого падіння, однак та ж причина надалі навряд чи дозволить мені навіть подумати про можливий рецидив»

«Сьогодні, у п'ятницю, я запізнився на 5 годин на роботу, тому що думав, що сьогодні субота»

«Я новачок, працюю у вашій фірмі другий день. Так як сьогодні понеділок, важкий день після вихідних, я сів у метро і приїхав на свою стару роботу. І тільки по здивованому погляду мого колишнього директора я зрозумів, що приїхав не туди»

«8 вересня 2006 року спізнився на роботу, бо перед тим як відвести дитину в садок, йому в самий невідповідний час знадобилося по самій невідповідною нужді. Час запізнення відповідає тривалості того самого фізіологічного процесу. Даний випадок можна віднести до обставин непереборної сили, тобто форс-мажор, так як не залежать від мого бажання встигнути на роботу»

«Я не спізнився, а скорегував свій сьогоднішній робочий день адекватно неадекватного вчорашнього і обернено пропорційно до нормованому»

«Сьогодні, так само як і в попередні дні, я запізнився на роботу через моральної втоми і крайньої душевної виснаженості»

«Систематично спізнююся, так як вважаю, що до всього, що пов'язане з роботою потрібно підходити системно»

«Запізнився на роботу на півгодини, тому що все одно до десяти нічого робити не буду, ми вранці п'ємо чай, а в мене так багато не влазить»

«Я спізнився на роботу за здорового способу життя! На роботу я вийшов наперед, але з-за відсутності у мене сигарет мені міцно дали в бубон. Я відправився в медпункт, але він був закритий. Тоді я купив пляшку горілки й почав промивати рану. Тому від мене пахне спиртом, у мене розбите обличчя, а погана мова і порушена координація руху - результат струсу мозку! Я не пив, чесно!»

Вчіться красиво висловлюватися й, можливо, це врятує вас від штрафу або догани!
Реальні пояснювальні


Самий рідкісний колір людських очей в світі - це зелений.


Очі зеленого кольору має тільки 2% людей. В основному це жителі півночі Європи, чиї організми генетично схильні виробляти менше меланіну. Інші рідкісні кольори - червоний (зустрічається у альбіносів), фіолетовий (змішаний блакитний і червоний), бурштиновий і чорний (не темно-карий, а повністю чорний).
Самий рідкісний колір людських очей в світі - це зелений.


Ліс Хоя-Бачі, який ще називають "Бермудським трикутником Трансільванії" є одним з самих таємничих місць, які привертають увагу вже понад півстоліття. Місцеві жителі заявляють, що ліс, в центрі якого знаходиться розчищений круглий ділянку, є порталом та ті, хто через нього проходить, не повертаються.


Ті, хто потрапляє в ліс, часто починають відчувати занепокоєння і нудоту. І навіть дерева, які колись були прямими і високими, зараз виглядають скорченими.

Біолог Олександр Сифт, який вивчав явища, що відбуваються в лісі Хоя-Бачі, навіть зобразив на фотографіях дивні силуети і форми.
Ліс Хоя-Бачі, який ще називають


Камбоджійський рибак тримає за хвіст гігантського ската на річці Меконг. Гігантський скат - «морський кіт» вважається найбільшою прісноводною різновидом у світі.

Камбоджійський рибак тримає за хвіст гігантського ската на річці Меконг. Гігантський скат - «морський кіт» вважається найбільшою прісноводною різновидом у світі.

Немає коментарів:

Дописати коментар