неділя, 24 серпня 2014 р.

Йошкін кот в Йошкар-Олі.

Йошкін кот в Йошкар-Олі.

Йошкін кот в Йошкар-Олі.


Цьому чоловікові 87 років, а звуть його Микола Фролов.


Він останній з ветеранів Великої Вітчизняної Війни у селі Ратницкое Гаврило-Посадського району Івановської області. У важкі воєнні роки він самовіддано служив батьківщині, був мінометником і снайпером. До святкування Дня Перемоги 2012 року Микола Олександрович отримав подарунок від адміністрації району - два рушники.
Цьому чоловікові 87 років, а звуть його Микола Фролов.
Цьому чоловікові 87 років, а звуть його Микола Фролов.
Цьому чоловікові 87 років, а звуть його Микола Фролов.
Цьому чоловікові 87 років, а звуть його Микола Фролов.
Цьому чоловікові 87 років, а звуть його Микола Фролов.


Напис на стіні Брестської фортеці

Напис на стіні Брестської фортеці


Федір Матвійович Охлопков. Найрезультативніший бомбардир в історії ВВВ. Знищив зі снайперської гвинтівки 429 гітлерівських солдатів і офіцерів. Національність Якут.

Федір Матвійович Охлопков. Найрезультативніший бомбардир в історії ВВВ. Знищив зі снайперської гвинтівки 429 гітлерівських солдатів і офіцерів. Національність Якут.


Реклама, яку бачать лише діти



Організація ANAR в Іспанії, що надає допомогу дітям, що страждають від жорстокого поводження дорослих, провела outdoor кампанію, розмістивши повідомлення таким чином, щоб воно було видно тільки дітям.
Знаючи середній зріст дорослих та дітей до 10 років, креативщики з Grey, Spain створили два різні повідомлення. Завдяки линзорастровой друку дорослі бачили звичайне зображення хлопчика, а діти бачили повідомлення з пропозицією допомоги і номером телефону.
Реклама, яку бачать лише діти
Реклама, яку бачать лише діти


Малюнки на брудних шибках автомобілів.

Малюнки на брудних шибках автомобілів.
Малюнки на брудних шибках автомобілів.
Малюнки на брудних шибках автомобілів.
Малюнки на брудних шибках автомобілів.
Малюнки на брудних шибках автомобілів.
Малюнки на брудних шибках автомобілів.
Малюнки на брудних шибках автомобілів.


TRON Lamborghini Aventador

TRON Lamborghini Aventador


Ідеальний розмовник!



• Як пройти прямо?
How do I go straight ahead?

• У вашому готелі сніданок входить в обід?
Breakfast Is included into the lunch in your hotel?

• Я хотів би пожити у вас вдома
I would like to stay at your place.

• Чому у моєї кімнати змінили номер і там інші люди?
Why my room has number changed and why there are other people in there?

• Ця бабуся вже мертва дві станції.
This old lady has been dead for two stations already.

• Чи можу я називати вас Інокентій?
Can I call you Innokentiy?

• Хто ви такий і що мені від вас потрібно?
Who are you and what do I need from you?

• Де в крематорії сувенірна крамниця?
Where is the souvenir shop at your crematory?

• Воно так і було, коли я прийшов!
It already was like this when I came!

• Мені це не потрібно, отговорите мене, будь ласка.
I do not need this, talk me out of it.

• Цей шоколад точно з фольгою?
Are you sure this chocolate comes with foil?

• Я не знаю, звідки взялася ця мертва повія в моєму номері.
I have no idea how this dead whore got into my room.

• Як мені пройти в самий небезпечний квартал у вашому місті?
How do I get to the most dangerous neighborhood in your town?

• Я не можу їсти гриби - я їм обіцяв.
I can not eat mushrooms - i've promised them.

• Ви вже витратили чайові, які я давав вчора?
You have already spent the tip I gave you yesterday?

• Говоріть тихіше, я вас все одно не розумію.
Speak softer, I cannot understand you anyway.

• Вибачте, я не кажу на вашому варварському мовою.
Sorry, I do not speak barbarian.

• У вашому примітивному мові є слово для позначення подяки?
Does your primitive language have any words of gratitude?

• Ви не могли б недовго потримати мій ніж?
Run away from me as fast as you can?

• У моїй родині прийнято ставитися поблажливо до таких, як ви.
My family is usually lenient towards people like you.

• Відпустіть, у мене є право на дзвінок авокадо!
Let me go, I have a right to call my avocado!

• Привіт, земляни.
Hello, Terranes.
Ідеальний розмовник!
Ідеальний розмовник!
Ідеальний розмовник!
Ідеальний розмовник!
Ідеальний розмовник!

Немає коментарів:

Дописати коментар