субота, 23 серпня 2014 р.

Люди найчастіше руйнують те, що люблять найбільше. Оскар Уайльд

Люди найчастіше руйнують те, що люблять найбільше. Оскар Уайльд



Іноді трапляються незрозумілі дива, але виключно з тими, хто вірить, що дива трапляються. Пауло Коелью



Найкраща можливість дізнатися чи ти можеш довіряти людині довіритися йому. Ернест Хемінгуей



Щастя - це знайти того, хто шукав тебе.



Чи Люблю я тебе? Я люблю, люблю, незважаючи ні на що і завдяки всьому, любив, люблю і буду любити, будеш ти груба зі мною ласкава, моя чи чужа. Все одно люблю. © Володимир Маяковський



Якщо не дозволяти собі іноді побути наївним дурнем, життя втратить доброї половини задоволень. Макс Фрай, «Велика віз»



Самий легкий характер у циніків, нестерпну - ідеалістів. Еріх Марія Ремарк «Тріумфальна арка»



Ніхто не запам'ятає тебе за твої думки. Gabriel García Márquez



"Твої люди залишаться з тобою, як би ти не скиглив, яким би криком не кричав, як би не пропадало. Вони просто є, вони раді тобі відкрити двері, простягнути руки, розділити бутерброд. Ельчін Сафарли "Мені тебе обіцяли"



Довіряйте коханим, не шукайте вади,


Не намагайтеся зловити хоч пів-слова обману...
У дрібницях не копайте, в минулому житті не рийте.
Довіряйте... любите... просто так і не бійтеся.
Навчіться любити без докорів... докорів...
Без істерик і сцен... без чужих розмов.
Довіряйте коханим і любите без фальші.
Наше життя швидкоплинна... будьте в ній справжнім!


Дивний люд пішов нині. Гидоти роблять один одному, а прощення просять у Бога.



Ранок вечора мудріший, але і в вечорі. Ст. Висоцький



Я знаю людей, у душі яких всесвіт, вона безмірна, нескінченна. Але до неї нікому діла немає, хоч убийте. Патрік Зюскінд



Не терплю, коли від мене чогось чекають. У мене відразу ж з'являється бажання зробити все навпаки. Сартр



У житті обов'язково повинні бути паузи.Такі паузи, коли з вами нічого не відбувається, коли ви просто сидите і дивіться на Світ, а Світ дивиться на вас. Карл Ренц



Одного разу вранці, 9.26, я виявив, що не здатний любити нікого, крім себе. Фредерік Бегбедер. Вікно в світ



Дружба, заснована на бізнесі, краще, ніж бізнес, заснований на дружбі. © Джон Рокфеллер



Життя здається повним дермом, поки не починаєш її втрачати. © Саймон Міррен



Наймай кращих - і не довіряй їм ні в чому. © Дональд Трамп



До біса обставини. Я створюю можливості. © Брюс Лі



Гучне ім'я вимагає вміння неголосно його носити. © Леонід Сухоруков



Світ не існує, а щохвилини твориться заново. Його безперервність - плід брак уяви. © Станіслав Єжи Лец



Історію розповідають не тому, що вони правдиві, а тому, що це хороші історії. © Джон Махаффи



Людина у житті має все, що хоче, а якщо не має, значить, недостатньо хоче. © Кірсан Ілюмжинов



Не кажи скільки прожив, скажи для чого жив. © Жан-Жак Руссо



Неприємності сьогодні єдине, що не можна дістати по блату, а можна лише заробити чесною працею. © Григорій Горін



Ми самі повинні стати тими змінами, які ми хочемо бачити в світі © Махатма Ганді



Коли нічого не змінюється, вперед вибивається посередність. © Пітер Шульц



Життя багатше, якщо не збільшувати її швидкість. © Махатма Ганді

Немає коментарів:

Дописати коментар