неділя, 31 серпня 2014 р.

Європеєць в Америці.

Європеєць в Америці.

Європеєць в Америці.


Наклейка для любителів пожартувати

Наклейка для любителів пожартувати


Англія, Лондон

Англія, Лондон


Джим Керрі ніколи не був номінований на Оскар, але скільки незабутніх хвилин він подарував людям

Джим Керрі ніколи не був номінований на Оскар, але скільки незабутніх хвилин він подарував людям


Лінія зміни дати



Ця умовна лінія проходить в Тихому океані по 180-му меридіану. Перетинаючи ЛПД із заходу на схід, можна повернутися на 24 години тому - під «вчора», а при русі зі сходу на захід потрапити на добу вперед - в «завтра». «Справжнє» тут ефемерно, як ніде на планеті.
Лінія зміни дати


Слоненя.

Слоненя.


Фестиваль повітряних куль в Мексиці.

Фестиваль повітряних куль в Мексиці.


Гра почалася!

Гра почалася!
Пила - Включи запис
1:18


Ось так виглядає повна версія самої впізнаваною фотографії Альберта Ейнштейна.



Нещодавно, 14 березня, вона разом з великим фізиком відзначала день народження. Сама вона стала символом генія, який вміє радіти життю, а історія її появи - символом репортерської удачливості.

Фото було зроблено в 1951 році, після святкування в Прінстонському університеті 72-річчя вченого. На знімку він уже сидить у машині, поруч - доктор Эйделот з дружиною. В той вечір Ейнштейна облягали репортери, але один з них, Артур Сасс, спочатку почекав, доки схлине натовп, і тільки потім підійшов до машини зі словами «Гей, Професор, улыбончик для фото на день народження, а? ». Ейнштейн, який до того моменту порядком втомився від цих, з фотоапаратами, просто швидко показав мову і відвернувся, думаючи, що клацнути його не встигнуть, але Сасс встиг! Коли в редакції побачили, що вийшло, там відбулося серйозне обговорення з «великими шишками», варто це публікувати, але, на щастя, все закінчилося благополучно.

Фотографія сподобалася і самому Ейнштейну. Він обрізав її до звичної тепер «голови професора» і потім посилав в якості листівки своїм друзям. Одному з них він написав: «Вам сподобається цей жест, бо він адресований всьому людству».
Ось так виглядає повна версія самої впізнаваною фотографії Альберта Ейнштейна.


Найдорожча квартира в Москві коштує як 825 квартир в області.

Найдорожча квартира в Москві коштує як 825 квартир в області.


Сплячі білченята.

Сплячі білченята.


Проливні дощі в національному парку Уотертон-Лейкс (Канада) розмили гірську породу - червоний аргіліт - і перефарбували водоспад.

Проливні дощі в національному парку Уотертон-Лейкс (Канада) розмили гірську породу - червоний аргіліт - і перефарбували водоспад.


Барнабі Мармадюк Алоізій Бенджі Кобвеб Д'артаньян Егберт Фелікс Гаспар Гумберт Ігнатій Джейден Каспер Лерой Максиміліан Недди Объяхулу Пепін Кьюллиам Розенкранц Секстон Тедді Апвуд Виватма Уейленд Ксилон Ярдлі Закарі Усански - таке саме довге в світі ім'я.

Барнабі Мармадюк Алоізій Бенджі Кобвеб Д'артаньян Егберт Фелікс Гаспар Гумберт Ігнатій Джейден Каспер Лерой Максиміліан Недди Объяхулу Пепін Кьюллиам Розенкранц Секстон Тедді Апвуд Виватма Уейленд Ксилон Ярдлі Закарі Усански - таке саме довге в світі ім'я.

1 коментар:

  1. Сьогодні я такий щасливий, бо Бог зробив це для мене, переживши важкі часи з іншими позикодавцями, і нічого не виходить, я збирався втратити віру і надію, але все одно маю бути стійким і переслідувати те, що шукаю. Я щасливий сьогодні, бо Бог скерував мене до найкращої Позикової компанії, і я ні про що не пошкодував, зв’язавшись з ними, і моє сердечне бажання було задоволено, і мені дали вказану суму, про яку я просив (300 000,00 дол. США), гроші були сплачені мій рахунок після двох тижнів розмови з компанією, і вони не напружували мене і не боліли при отриманні цієї позики від них, інші члени моєї родини та друзі, яких я їм направляв, теж отримали свою позику, я б тебе дуже любив зв’язатися з 247officedept@gmail.com / whatsapp 1-989-394-3740. . і швидко отримайте свою позику, і це безпечно і швидко, ви, у кого є втрачена надія, віра і все, що у вас є, лише в ім’я отримання позики, і нічого не виходить, бріться об заклад, якщо ви спробуєте цього чоловіка на ім’я Бенджамін, ви ніколи не пошкодуйте про що-небудь, і ваш запит на позику буде схвалено, і він буде виплачений безпосередньо на ваш банківський рахунок, тож поспішайте зараз і зв’яжіться зі швидкою реакцією на WhatsApp + 1-989-394-3740. попросіть будь-який тип Позики, і вона буде Вам надана. я бажаю вам краще

    ВідповістиВидалити