середа, 27 серпня 2014 р.

Крилаті фрази на різних мовах

Крилаті фрази на різних мовах



Ллє як з відра

Англійська: it's raining cats and dogs - Дощ з котів і собак
Африкаанс: Дощ з бабусь з бойовими тростини
Боснійська: Дощ ломами
Валлійська: Дощ з ножів і виделок
Угорська: Ллє як з ванни
Грецька: Дощ з ніжок стільців
Ісландська: Вогонь і сірка
Каталонський: Дощ з човнів з бочками
Китайський: Собачі какашки падають
Португальська: Дощ із жаб'ячих борід
Сербська: Дощ іде, мишей вбиває
Тайська: Дощ закриває очі і вуха
Французька: Ніби корова пісяє
Естонська: Як з бобового стебла
Японська: Земля і пісок сиплеться

Китайська грамота

Англійська: it's all Greek to me - Це грецький для мене
Арабська: Я що? Кажу на хінді?
Болгарська: Ти говориш зі мною по-патагонски
Грецька: Арабська грамота
Данська: Звучить як назва російського міста
Іспанська: Говоріть зі мною по-християнськи
Китайська (кантонська): Схоже на курячі кишки
Німецький: Я зрозумів тільки «вокзал»
Польський: Дякую, у мене вдома всі здорові
Чеська: Іспанська село

Їжаку зрозуміло / Як двічі два / Простіше пареної ріпи

Англійська: As easy as falling off a log - Легко, як з колоди впасти
Данська: Як шию почухати
Іврит: Хоч із зав'язаними очима
Китайська (мандаринська): Так само легко, як повернути долоню
Корейська: Зробити лежачи на спині і поїдаючи рисові тістечка
Польський: Як випити «маленьке пиво»
Словенська: Як перекусити
Французька: Як палець у ніс засунути
Хорватська: Просто як джем
Японська: Зробити перед сніданком

Дах поїхала

Болгарська: Зозуля полетіла
Голландська: Він бачить, як вони летять
Данська: Щурі на горищі
Індонезійська: Креветочні мізки
Італійський: Напився зі своїми мізками
Німецький: У тебе ще все чашки в буфеті?
Португальська: Голова як гнилий часник
Сербська: Мокрим носком вдарений
Хорватська: Ворони мозок випили
Чеська: Зайве колесо у голові
Шведська: Коли він думає, що йому не щастить
Естонська: Дерев'яна голова

Коли рак на горі свисне

Англійська: When pigs fly - Коли свині полетять
Болгарська: На зозулине літо
Угорська: Коли циганські діти хлинуть із небес
Данська: Коли тижня буде два четверга
Італійський: Коли Великдень випаде на травень
Китайський: Коли сонце зійде на Заході
Латвійський: Коли совиний хвіст зацвіте
Малайська: Коли ворон полетить пузом догори
Німецький: В день святого Ніколи
Польський: Коли у мене на руці кактус виросте
Румунська: Коли я свій потилицю побачу
Українська: Коли воша чхне
Фінська: Коли пекло замерзне
Французька: Коли у курки зуби виростуть
Хорватська: В день святого Нікого
Крилаті фрази на різних мовах


Трохи корисних пристроїв для поліпшення роботи метрополітену.

Трохи корисних пристроїв для поліпшення роботи метрополітену.
Трохи корисних пристроїв для поліпшення роботи метрополітену.
Трохи корисних пристроїв для поліпшення роботи метрополітену.
Трохи корисних пристроїв для поліпшення роботи метрополітену.
Трохи корисних пристроїв для поліпшення роботи метрополітену.
Трохи корисних пристроїв для поліпшення роботи метрополітену.


Від 48 годин сексу ви худеите на 1 кг

Від 48 годин сексу ви худеите на 1 кг


Цікава загадка. Як погано бути розсіяним. Ця історія сталася насправді.



Добре відомо з імовірністю понад 50% можна стверджувати, що в групі, що складається як мінімум з 23 чоловік, завжди знайдуться принаймні двоє, день народження яких припадає на одне і те ж число. Свого часу я викладав математику в Прінстонському університеті і як займався зі студентами елементарної теорії ймовірностей. Я пояснив своїм слухачам, що якщо кількість людей у групі збільшити з 23 до 30, то ймовірність того, що в ній виявляться принаймні двоє, які народилися в один і той же день, виявиться близька до одиниці.

- Але, - продовжував я, - бо вас тут всього 19, то ймовірність того, що у двох із вас дні народження збігаються, буде значно менше 50%.
Тут один студент підняв руку:
- Б'юся об заклад, професор, що принаймні у двох з присутніх тут дні народження повинні співпасти.
- З мого боку було б не дуже чесно приймати ваше парі, - відповів я. - Адже теорія ймовірностей цілком на моїй стороні.
- Це не має значення, - не студент. - Я все-таки готовий з вами посперечатися!
- Ну, гаразд, - погодився я, сподіваючись дати юному скептику достойний урок. Потім я став по черзі опитувати студентів, з тим щоб кожен назвав дату свого народження. Не встигли ми вислухати і половину присутніх, як раптом вся аудиторія, в тому числі і я, покотилися зі сміху з приводу моєї нетямущості.
Юнак, який так самовпевнено вступив зі мною в суперечку, не знав дати народження нікого з присутніх, за винятком, звичайно, самого себе. Не здогадаєтеся ви, чому він був такий впевнений у своїй правоті?

ВІДПОВІДЬ
Цікава загадка. Як погано бути розсіяним. Ця історія сталася насправді.


80% людей у віці 12-18 років починають пити і курити тільки із-за того що їхні знайомі чи друзі теж курять, або кажуть що палити модно.

80% людей у віці 12-18 років починають пити і курити тільки із-за того що їхні знайомі чи друзі теж курять, або кажуть що палити модно.

Немає коментарів:

Дописати коментар